Давайте Ви не будете зараз навіть намагатись порівнювати жукова і українських офіцерів. таке враження, що Ви спали всі 8 років, а зараз побачили війну в обличчя.
Ситуації бувають різні і за цей час вже сформовані як волонтерські, так і державні підгрупи, які розбираються з ними. Є військова прокуратура, є відпрацьована схема реагування, є порядок розслідування і так далі. Не знають як вирішити питання у звинуваченні в дезертирстві? Нехай звернуться до юрсотні, своїх волонтерів, 24 бригада всі знають де базується.
А бажання хайпової теми на форумі програмістів — це вже інше.
Можу познайомити Вас з молодими офіцерами, майбутнім нашої армії. З досвідченими військовими, з мотивованими не професійними військовими. Щоб віра не пропадала, вона нам ще знадобиться :)
Давайте розрізняти «будь-які питання» до війни і «будь-які» питання під час війни, коли працює не лише артилерія, але й іпсо.
З таким же успіхом можна знімати відео переміщення техніки і викладати в мережу або на ДОУ :) але неможна, бо є певні обмеження, СБУ, наслідки для військових і т.д.
І ще — Фейсбук не є українським майданчиком. А ДОУ — є. Тому несе відповідальність за свої дії чи бездіяльність.
І ще раз наголошую, як і багато хто у вас в коментарях на фб: армія це не опенспейс, це режимна структура зі своїми нормами і правилами. Навчіться їх поважати.
Сорі, що так невчасно почалась війна, 8 років назад. Могли б почати, коли в нас була б професійна армія, а не так.
І, доречі, в нас багато професійних військових і дуже професійних офіцерів. Але з країною, населення якої 140 млн, воювати в принципі доволі важко.
Чекаємо на Ваші конструктивні пропозиції.
Питання до ДОУ: які конкретні кроки були зроблені для того, щоб допомогти цьому конкретному підрозділу зі сторони найбільшої айті-спільноти? Можливо залучили юристів, зв’язались з керівництвом 24ки, розібрались з питанням чи був поданий командиром запит на матеріально-технічне і інші види забеспечення (бо це провтик командування, а не бійців), якщо державні резерви нездатні забеспечити потреби — можливо ви їх прояснили і закриваєте?
Якщо це просто спосіб хайпанути, розвинути тут мега-срач, то ефект для держави, що веде війну — доволі сумнівний.
Вже нормально, завершується процес адаптації.
Працюю, намагаюсь якомога більше і якісніше, зучора стало краще виходити.
Паралельно допомагаю своєму підрозділу, з якими працювала ще у
Найважчим було прийняти той факт, що батьки на Херсонщині і залишаться там. І що загинув командир, але справа його живе, дружина і сестра — неймовірні, соромно розклеюватись, знаючи що переживають вони.
P.S.
Єдине, чого більше не хочеться повторювати — їздити на Шегині: там злі мужики трохи мені машину не побили, бо поліція мені дозволила провезти жінок з дітьми поближче до переходу і не стояти в черзі машин (в обмін на паспорт і права та обіцянку, що я не перетинаю кордон машиною).
А так — все норм.
Ви так і до людини-арахамії скоро дійдете чи до гетьманцева...
Монополія на аудиторію, дивлюсь, погано впливає на якість.
Хто всі ці люди, яких закликають заспокоїтись і не панікувати?
Останнім часом враження, що всі гуру заспокоєння пишуть кілометри текстів про «не панікуйте», бо тема хайпова просто.
Одне діло, якщо це факт-чекінг і цифри від інформ-напалму, наприклад. Інше — щоденні заспокоєння, коли ти і так спокійний.
Ну, моєму і олімпіади з математики та англійської не потрібні, бо навіщо? Для навчання в тех.ВИШі європейської країни йому достатньо добре вчитися, додатково займатися з толковим викладачем і щиро цікавитися декількома предметами.
Він займався в гуртку з олімпіадної математики, але це потрібно забути про все інше: про друзів, лазання по деревах, битви з сестрою, роблокс і т.д. Навряд чи воно того варте.
Та й інтернет провели скрізь, особливо по селах... Oh, wait!..
«За словами голови Мінцифри Михайла Федорова...» — *закриває статтю*.
brilliant.org , бо спершу вивчає математику та англійську.
Програмування то вже таке, вивчить на перших курсах якогось фізмату. Зараз вміє написати просту сторінку на js, розуміє що таке if/else, for loop в пайтоні і досить. Все одно на практиці примінити нема де, бо в школі проекти з інформатики рівня «намалюйте щось в пейнті» .
Та й навіщо школяру забивати голову занадто абстрактними речами, якщо є геометрія, фізика і за бажанням можна вивчати комбінаторику і інші предмети, які вчать думати.
Я знаю декілька прикладів, коли йшли з мануальщиків у ВА.
Так, зараз є такі позиції як Tech BA (для тих, хто з девелопменту, або автомейшн), але і без цього нормально переходять.
london.ac.uk наприклад.
В мене також Python + Selenium, але JS+ Cypress вивчаю собі потихеньку, раптом знадобиться.
Заходила одразу майже на AQA, без попереднього досвіду у мануальному тестуванні. І так, на 4 автоматизатори десь
Дякую за статтю, збір та систематизацію матеріалу. Освіта дійсно nice to have, комусь це стає актуальним вже після декількох років роботи в айті.
Добре, що зараз є повністю онлайн університети, непоганий варіант для отримання другої вищої освіти.
І, звичайно, інфраструктура ніяк не постраждає, інтернет буде продовжувати роздаватись на ок швидкості і т.д.
Ремоут з Польщі чи Угорщини і може тоді всі питання відпадуть автоматично.
www.qa-guide.net — періодично читаю по автотестуванню, коротко, зрозуміло. Може не все є, але інфа актуальна.
В Лінкедіні — «weekly issue» від Yevhen Laichenkov. Дізналась про нього на DOU, зручніше читати в Лінкедіні.
В компанії є курси і knowledge sharing.
Короткі курси з автотестування на Udemy, Egghead, etc.
Він вчиться в Оптимі також, там в тебе свій план, ідеш по ньому, уроки для всього класу (у нас в класі 12 дітей) декілька разів на тиждень. Весь інший час — самостійно проходь, тести складай, практичні роботи надсилай вчителям і т.д.
Але контроль з боку батьків має бути, ще й дивлячись який вік дитини
Хоча, якщо дитина починає скіпати завдання, Вам подзвонить класний керівник, надішле таблицю з його заборгованістю по різних предметах і т.д.
Ви знаєте до яких правозахисних організацій можна звернутись? Чи є у вас волонтерські організації, з якими Ви співпрацюєте і можете з їхньою допомогою залучити юристів?