В частині про Unit-тести, вказаний метод і приклади тестів до нього.
Тут буде проблемніше, оскільки я з чистим C# давненько вже не працюавв і адвансед піде по Unity(
Клон Plants vs Zombie — Ukraine vs Zzombie. Один з ворожих персонажів. Проект в активній розробці, а ще я записую курс по Unity в якому буду показувати як робляться різні його частини: www.youtube.com/...0&ab_channel=ЛесДібрівний
Персонаж: imgur.com/a/HVFVkvq
Можна шукати стажировки, але в більшості випадків хорошого портфоліо вистачає що б піти джуном. Я в свій час, маючи 4доволі простеньких додатки на Google-play, не мав жодних проблем при пошуку роботи в якості джуна. Зараз звичайно ринок трошки осів, але багато компаній шукають толкових джунів)
Там не все так добре, але щось цікаве знайти можна) Дякую)
Так фі не дуже й мутне, є деякі окремі питання на які потрібно знайти відповідь, але в цілому система доволі робоча і виглядає куди привабливіше(за виключенням кількох типів ігор) ніж 5% роялті. Просто презентували її дуже по дебільному.
UE — у епіків вистачає своїх скандалів на яких вони не вчаться, не думаю що досвід Юніті стане для них показовим. Ну може інстал-фі вони робити не будуть, але перглянути відсотки чи трешхолди — легко
1. А як працює аналітика в мобільних апках для налаштовування рекламних компаній? Зайдіть в юніті дашборд і подівіться там аналітику. У випадку з нашою компанією кількість юзерів по нашій аналітиці і дашборді відрізнялась на 2%.
2. Знову ж таки, аналітика. Звичайно є непередбачувані варіанти того що ви описали, але 1. Це рідкість. 2. Якщо в вас платна апка не думаю що ви від цього втратите. 3. Якщо фрі ту плей, юніті писало про бажання йти на поступки і обговорювати для таких апок стратегії.
3. А ви ввжажаєте норм не платити за цикл розробки гри до релізу(поки ви не випустили гру, вам ліцензії не потрібні, бо трешхолди не досягнуті), викинути її в стор і отримувати прибуток та знову ж таки нічого не платити. Якщо ваша апка за останній рік отримала більше 200к або 1м баксів, то або ви її активно розробляєте, або щасливчик. В будь-якому з варіантів ціна невелика.
4. Всі можуть змінити правила на свої продукти. На той же фотошоп гляньте. А питання довіри йде в іншу сторону, як довіряти розробникам, які після рішень юніті не шукають компроміси а ставляють ультиматуми і палять мости? Я вже мовчу про компанії які платять за одне місце в ліцензії що б робити білди і командою в 20 чоловік розробляють ігри.
Ситуація непроста, але ультматуми це шлях деструктивний
Платити по 20центів з гри будуть тільки справжні аутисти, а якщо нормально почитати і порахувати то нормальні там ціни. Проблема в тому як вони то подали і як на то всі відреагували
А що заважає тому ж Годоту чи Unreal зробити схожі зміни? Так само нічого. Та й зміни не такі страшні як їх роздули
Вивчати Unity і не звертати увагу на кіпіш, крім того там більше крику чим проблем. Можете перглянути відео: www.youtube.com/...s&ab_channel=ЛесДібрівний
Я там спробував все по поличках розкласти
Нарешті стаття, де всі не кричать про крах інді ігор і 20центів за інстал
Питання не моє, але я б сказав, що на нього є кілька відповідей залежно від рівня кандидата. Якщо це джун, то скоріше за все мова йде про MVC-MVP(хоча б варіант з сайту Юніті). Якщо кандидат рівнем по більше, то там можна вже по досвіду розказати, з якими підходами доводилось працювати, які підземні камені, на якому зупинилися в результаті(скоріше за все це знову ж таки буде щось з сімейства MVC)
По драв-колам там не все так просто, вони перериваються коли ви використовуєте підряд різні UI елменти, наприклад якщо в ієрархії після імаджа буде йти текст вони теж перервуться.
А так то PUI працює аналогічно(крім додаткових налаштувань) до стандартного unity image(по факту ж його наслідник)
Ну самі налаштування не дуже. Впливають ресурси, для того що ви хочете тестувати\змінювати. Наприклад якщо у вас буде 2 вікна з різними зображеннями, то кожне зображення буде тягнути додаткову вагу.
Це синтаксис використання дженерік типів для класу. При такому записі
не реалізовує клас Component i інтерфейс IPoolable, а зазначає що всі елементи Т в класі мають реалізовувати їх.