Co-Funder в Fantasy Frontier Studios

Статті автора Лес Дібрівний

Як і навіщо покривати тестами свій проєкт

Лес Дібрівний 1770

Розробник Лесь Дібрівний розвиває свою власну продуктову компанію та вже понад п’ять років викладає Unity в університетах Києва. Для одного зі своїх проєктів він написав близько 600 текстів, тому може розповісти про цю тему багато цікавого. У блозі на основі своєї доповіді для Games Gathering Lviv ‘24 Дібрівний розповідає про недоліки та проблеми тестів, з чого вони починаються та що для них потрібно. 5

Топ-10 асетів та сторонніх кітів, які варто використовувати в розробці ігор​​

Лес Дібрівний 2121

При створенні своєї гри ви обовʼязково будете використовувати сторонні асети. Олесь Дібрівний, Unity Developer в компанії Keiki, наводить топ-10 асетів та сторонніх кітів, серед яких інструмент, що стане в нагоді за відсутності досвідченого 3D художника на проєкті, рішення для створення анімаційних послідовностей та багато іншого. 3

Як оптимізувати ігровий проєкт за допомогою патерну ObjectPool. Посібник для Unity-розробників

Лес Дібрівний 2221

Якщо на співбесіді питають про патерни програмування у розробці ігор, одним із перших назвіть ObjectPool. Цей патерн важливий, бо прямо впливає на сприйняття застосунку користувачем. Він має бути в основі оптимізації 99% ігрових проєктів. Чому його варто знати і як застосовувати, розповідає Unity Developer Олесь Дібрівний. 6

Як впровадити та ефективно використовувати Remote Config в дитячому EdTech продукті

Лес Дібрівний 663

Як створити оптимальний онбординг в грі, який не будуть скіпати, розширити користування доступним функціоналом та експериментувати з головним меню без додаткових перерелізів? За допомогою віддалених налаштувань, аналітики та A/B тестів. А от як саме це реалізувати — детально розповідає у своїй статті Unity Developer з Keiki Олесь Дібрівний. 2