Graphics Device Driver Developer в QNX Software Systems
  • Безвиз с Канадой

    В чем посыл твоего gaslighting’а? Дают всем?

  • Безвиз с Канадой

    А какой смысл врать самому себе и зачем накручивать статистику?

    Arrived in Canada: 190,970 (January 1, 2022 — March 19, 2023)
    Applications received 943,730 (March 17, 2022 — March 16, 2023)
    Applications approved 616,429 (March 17, 2022 — March 16, 2023)
    Pending applications: 327,301 (March 17, 2022 — March 16, 2023)
    Arrived in Canada under CUAET: 133,323

    По поводу прибывших, 133К — это реальная цифра, остальные, это украинцы заехавшие в Канаду по украинскому паспорту, которые уже имели permit или PR (Ukrainian citizens and returning Canadian permanent residents of Ukrainian origin who entered Canada).

    ~1/3 всех applications висит в воздухе постоянно.

  • Офіційний акаунт серіалу «Вікінги: Вальгалла» презентував князя Ярослава Мудрого як «російського короля» (UPD)

    Це якщо вважати англійським відповідником слова “Русь” — “Ruthenia”. В принципі так воно і є, але на ряду з ним широко використовується і “Rus”.

    Which brings more confusion when we talk about languages: en.wikipedia.org/wiki/Rusyn_language

    In the English language, the term Rusyn is recognized officially by the ISO

    Kyivan Rus spoke Ruthenian.
    russia speaks russian.
    Ruthenia (territory, not state!) speaks Rusyn.

    In russian “Ruthenian language” is equal to “Rusyn language”, in the English language they have different translations and meanings.

    Ruthenian language is the ancestor of Ukrainian, Belorusian, Rusyn languages, but not russian!

    Підтримали: Vladyslav Zavadskyy, Maksym Matsala
  • Офіційний акаунт серіалу «Вікінги: Вальгалла» презентував князя Ярослава Мудрого як «російського короля» (UPD)

    Some still there:
    www.netflix.com/...​ate-photos-new-characters

    Our Mariam is an astronomer who’s stuck in Novgorod. She went north in our telling of the story, north from Constantinople to study the heavens, and specifically, to study the meteorites and that sort of thing. She’s a polyglot and can also read Latin, Greek, Arabic and Russian."

    Підтримав: Maksym Matsala
  • Офіційний акаунт серіалу «Вікінги: Вальгалла» презентував князя Ярослава Мудрого як «російського короля» (UPD)

    руський == Ruthenian

    Підтримали: JP, Veryha
  • 🇨🇦 Еміграція в Канаду для IT 2022. Порадьте

    Двойная специальность, где программерская была первая.

  • 🇨🇦 Еміграція в Канаду для IT 2022. Порадьте

    А можна якось дізнатись без еваюлювання через WES скільки конкретно поточний диплом дасть балів ?

    Нет.

    Чи можна вважати що якшо є акредитація магістра то вона підпадає під Master’s Degree в EE ?

    Нет. Мне, например, вторую вышку (не программерскую) скостили из магистра в бакалавра из-за нехватки часов.

  • 🇨🇦 Еміграція в Канаду для IT 2022. Порадьте

    Смотри свои кейсы тут:
    www.canada.ca/...​-ranking-system/grid.html

    Основное — это время учёбы, предметы и часы предметов, именно по ним идёт эвалюация. В теории разницы в баллах быть не должно, если всё честно и специальность не нарисована просто так.

    Підтримав: Yaroslav Shpylyk
  • Безвиз с Канадой

    (основное требование — 1 год работы в Канаде).

    Full-time. 30 часов в неделю минимум. Если не фултайм работа, то нужно насобирать необходимое количество часов. Квест ещё тот. www.canada.ca/...​ian-experience-class.html

    Если баллов не хватает, то нужно проработать 3 года — будет сильный буст.

  • Безвиз с Канадой

    Скучно живётся, наверное :D Виза одноразовая по CUAET, можно оставить старый паспорт, украинское консульство это разрешает и получить новый паспорт без визы. Если срок действия не истёк, пользуйся старым паспортом.

  • Безвиз с Канадой

    Сейчас вроде бы безлимит до конца действия спецпрограммы.

    Підтримали: Yurii Kostiuk, Alina Burkovskaya
  • Нам довелось відступати, але з нас тепер роблять дезертирів

    uk.wikipedia.org/...​рмовий_батальйон_«Донбас

    А что такое «46 окремого стрілецького батальйону?» Разве номера могут пересекаться?

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Та навіть у Тесла мультимедійна система — це окремий комп’ютер, який бере дані про стан автомобіля через якийсь CAN адаптер. І у цьому є сенс — краще коли завантаження системи на якій водій/пасажир «дивиться мультики» не впливає на швидкодію комп’ютера, який забезпечує безпекові функції та автономне керування.

    На самом деле нет, хайпервайзер дешевле и в плане денег и в плане энергопотребления. Просто кто-то не смог реализовать нужные фичи в процессоре и не осилил софт, поэтому ставят два компа.

    Але вся ця краса, судячи з вказаних спеків, малюється мультимедійними системами. Навіть конкретні виробники вказані.

    Нет, отрисовкой всего кокпита они занимаются тоже.

    До речі Qualcomm® Snapdragon™ Automotive Platform — це снеп 820, який встановлювався на такі смарти як Xiaomi Mi 5.

    Почему 820? Это ужасное старьё. Почему не 8155?

    З якою ж частотою перемальовується gui, якщо його копію кладуть у оперативну пам’ять?

    60Hz или 100/120Hz. А в чём проблема? Оно ещё и сжимается в AVC в рилтайме. Это же не мобильные процессоры, там полосе пропускания памяти позавидуют некоторые современные десктопы.

    А якщо з моменту включення дзеркала до його виключення змінилася швидкість — невже вертаєте скріншот зі старою швидкістю?

    Не понял вопроса. В машинах есть «чёрный ящик» для различных разбирательств, всё, что показывается может сохраняться.

    Більшість не може собі дозволити розробку нового спеціалізованого процесору. У Tesla на це гроші є, а у багатьох інших компаний — нема.

    Это неправда. Есть пример таких маленьких компаний как Telechips или Semidrive, которые делают такие процессоры на базе ARM на коленке, что многие завидуют. Там вся фишка в железе вокруг процессоров.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Реально кто полностью всё меняет — это Израиль, посмотри ТТХ F15-I. Все остальные используют обычные апгрейды, то подвески с F16, то в истребитель запихнули воздух-земля и т.п. Просто попытка некоторых стран сэкономить на модельных рядах и использовать одну модель для всего. SilentEagle — это попытка пропихнуть фичи F22 в старую модель, потому что F22 дорогой в обслуживании с непонятной судьбой и отсутствии реальных противников.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Як варіант, крім F-16 може бути і F-15

    F-16 — это не продолжение F-15, у них разные роли и разная электроника, которую кроме Израиля никто не перерабатывал практически с нуля.

    F14 -> F18
    F15 -> F22
    F16 -> F35

    Підтримав: Stanyslav Semukhyn
  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    До того, що така мультимедіа встановлюється у машину. Її можна вийняти. Можна встановити іншу (хоча до деяких моделей складно знайти варіанти).

    Ты рассказываешь про какой-то лоу-энд, где эта система с боку. Даже самый лоховский android auto имеет обратную связь с датчиками освещения, движения и т.п. В таком навесном варианте этого не будет. Ты говоришь не про часть машины, а простой планшет с мультиками.

    Рука-обличчя 2.
    Є така дивна штука як підтримка стандартних протоколів. Наприклад ми зараз спілкуємось з різних пристроїв різних виробників, зібраних на різній елементній базі. Єдине, за рахунок цей зв’язок можливо реалізувати, це підтримка обома пристроями стандартних протоколів. Всередині авто також є мережа і стандартні для авто шини обміну даними: CAN, LIN, LIN2. Власне через них між собою і спілкуються компоненти різних виробників (після прошивки переліку доступних команд)

    Зачем ты мне рассказываешь свои фантазии? Я тебе говорю, что такого нет от слова совсем. То, что ты выдаёшь за протокол по CAN/LIN — это как PCI шина в компе, обнаружение устройства не даст тебе возможности с ним работать без драйверов.

    Не так вже й багато автомобілів з тісною інтеграцією внутрішніх систем і мультимедії. Tesla, Honda-e (не певен) та частина Volvo/Polestar. Може ще щось з китайських брендів — не слідкую за ними.

    У нас вообще не найти сейчас машин без подобной интеграции. Даже в самом минимальной комплектации.

    Відмалювати графіку на кластерній панелі — великих потужностей не треба. З цим справлялись навіть до появи Intel 486, а сучасні процесори, м’яко кажучи, набагато потужніші. Єдине що дійсно важливе — це швидкість оновлення інформації

    Вот только в automotive, например, нанимают Epic Games, чтобы рисовать далеко не только простые менюшки %) www.youtube.com/watch?v=CGRmH_sFg7s

    Фантастичне нововведення, яке допомагає економити потужності відеоадаптера, перемальовуючи при переміщенні курсору лише частину екрану де він знаходиться. Цій технології до чорта років. А ще у мене старий телевізор вміє картинку в картинці показувати. І це технологія двотисячних років. Жах як час летить.

    Ты даже не понял о чём речь. Содержимое экрана снимается с цифрового интерфейса, и ложится назад в оперативную память для контроля за выводимой информацией.

    А FSD крутиться на процесорі власної розробки, який виготовляється на фабриках Samsung www.kedglobal.com[exclusive]-semiconductors/newsView/ked202109230009

    Большинство готового и того, что ездит, крутится на nVidia, это их новая поделка, попытка подогнать железо под софт: en.wikichip.org/...​la_(car_company)/fsd_chip

    Выглядит не очень по сравнению с nVidia.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    а звичайний бензин по ДСТУ не має містити ніякої додаткової «хімії». І за півроку нічого з ним не зробиться, в каністрі.

    У нас на канистрах пишут: Regular gasoline has a shelf life of three months. А вот дорогие бензины с присадками как раз имеют life extenders. 3-6 месяцев часто пишут как раз потому, что часто ~1-3 месяца проходит с момента изготовления и до вливания в бак.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Невже? Що ж це тоді китайці продають на аліекспрес? Таке електронне, з екранчиком і крутилками, встромляється у панель між водієм і переднім пасажиром?

    А причём тут машина? Ты просто покупаешь планшет с мультиками.

    Це у вас якийсь дуже особливий автомобіль. Зазвичай авто розробляється максимально модульним, щоб полегшити адаптацію під вимоги різних ринків. Може навіть серед поставлених у країну авто одна частина йти з мультимедіа від одного виробника, а частина — з мультимедіа іншого. І виглядаючи однаково, вони можуть відрізнятися у програмних можливостях і апаратній начинці.

    Обычная машина, не ланос. Только модули все одного производителя, либо все модули другого производителя. Никто в здравом уме не будет тратить деньги на разработку и тестирование совместимости модулей разных производителей.

    Зазвичай усі традиційні системи (кластерна панель, датчики, системи захисту) обслуговуються мікроконтролерами з дуже малим споживанням і обмеженим набором виконуваних функцій.

    Если бы ты представлял те же требования к кластерной панели, ты бы эту чушь не говорил. У тебя в голове почему-то засел образ ланоса или авео и ты всё на них натягиваешь.

    Дзеркала заднього виду (якщо вони виконані у вигляді камер) можуть обслуговуватися окремим процесором.

    Круто, чо. Обогреву — тоже отдельный процессор. Кадому по процессору! В случае с зеркалами нужен writeback содержимого экрана, который, сюрприз-сюрприз, никто в копеечных и телефонных SoC не предоставляет.

    Тесла змогли реалізувати таку систему з меншими споживанням. А систему Нвідліа поки-що гоняють стартапи автономного керування

    Тесла использует её.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    Это для любителей нейросетей и повышения энтропии вселенной через нагрев. Например, тесла постоянно делает апгрейды железа с софтовымы апдейтами, хочешь новые функции — обнови комп за 5К-10К.

  • 🚘 Нужен совет стоит ли переходить на электромобиль

    То ми про мультимедіа, чи про систему автономного керування?

    Хватит. Если чего не понимаешь — спроси, но пороть чуш из поста в пост — это уже скучно. Нет никакого мультимедиа. А есть, например, хайпервайзор на борде, где часть процессоров обслуживают кластерную панель, зеркала заднего вида, камеры, surround view, туеву хучу датчиков, немерянное количество ADAS подсистем, которые мало чем отличаются от компонентов автономного вождения и под хайпервайзором крутится какой-то андроид с радио и картами.

    Бо процесори для мультимедіа (на які ви кидали посилання) мало відрізняються від процесорів, що використовуються у смартфонах.

    Посоветуй автопроизводителям использовать мобильные процессоры — ты произведёшь фуррор.

← Сtrl 123456...1346 Ctrl →