В середній і великій компанії
Про техніку Ви самі писали, що на рімоуті компанія має присилати додому топовий комп і дарувати крісло Герман Міллер, тому ці витрати залишаються.
То +/- цифри, на які можна опиратися
Ці підрахунки зроблені абсолютно некоректно. Автор постав взяв ціну одного робочого місця в коворкінгу, який заробляє на оренді (300$ — це оренда з націнкою, в яку включена робота адмінперсоналу, реклама, підтримка веб-сайту коворкінгу і навіть простой місць). В ІТ компанії на одну людину закладається
Люди, чого Ви такі злі? Наш з Вами співвітчизник заснував глобальну компанію, отримав капітал від топових міжнародних фондів, створює проривний продукт і безліч робочих місць. Це має лише надихати нас, натомість ми, українці, вміємо тільки хейтити. Може розкажете чого Ви самі досягнули в житті?
Для мене це одна з найцікавіших статтей на DOU за останній період! Дякую, що знайшли час і поділилися своєю історією!
Доброго дня, Настінька. Новий набір стартував декілька тижнів тому, група вже сформована. Підпишіться на нашу сторінку, щоб бути в курсі наших новин: www.facebook.com/TechMagic.co
Привіт. Ні, віддалено не практикуємо. Навчання+практика проходять в нас в офісі.
Це все момент переговорів. Можна домовитися, що плата за останній місяць не вноситься авансом. Вийде так: оплата за перший місяць і послуги рієлтора (це часто беруть на себе роботодавці). Словом, питайте, чи є в компанії Relocation Program
У вело-маршрут на культові брюховицькі чебуреки варто включати Музей Модерної Скульптури: museum-dzyndra.virtual.ua Була вражена, що трохи за містом є таке чудове місце, заникане від масового туризму)
дякую за коментар
Питання, що таке успішний? Якщо не помиляюся, «Доктор Елекс» багато років був збитковим? І жив на дотаціях від аутсорсу. Прокоментуйте, будь ласка, доступу до цифр з нас ніхто не має.
Привіт, Nick. Повний курс «ніндзі» триває 2 тижні + 3 місяці. Читайте:
Кращі студенти отримають запрошення в компанію на3-ьох місячне стажування (на реальних проектах) + стипендію.
чи буде якась інформація про зарахування? Я сам з Херсона, але приїхав би до Львова на курси. Хотілось би знати про зарахування заздалегідь...Привіт, Артем. Вітання Херсону! Для зарахування на курс потрібно буде пройти тест (на базові технічні знання та English) — в нас в офісі або онлайн. До кінця тижня тобі прийде повідомлення з точною датою.
А якщо відправив вам свої дані, має бути якась відповідь про прийняття/відхилення ?Так, з кожним з Вас зв’яжуться протягом тижня і повідомлять коли можна прийти до нас написати тест — на базові технічні знання та англійську. Кандидати з інших міст зможуть пройти тест по skype.
Марк, привіт! 2 тижні — це тільки перший етап (попередній відбір). Читай:
Кращі студенти отримають запрошення в компанію наТому, вважай, що повний курс «ніндзя» — це 2 тижні + 3 місяці)3-ьох місячне стажування (на реальних проектах) + стипендію.
Запишіться в школу психології Романа Кушніра: spe.org.ua/courses/kyiv — у Львові, а також в Києві. Є оффлайн-курси і відео по психодіагностиці
Привіт, Назарій! Дякую, що не оминули увагою цей випуск Ревізора і залишили супер детальний коментар.
Можу відверто розповісти чим ми керувалися коли змінювали офіс.
Роботу над новим спейсом розпочали ще за рік до повномасштабного вторгнення.
Після пандемії наш величезний офіс на УПА на 1600+ квадратів буквально «опустів», його заповненість трималася на рівні 20%.
Не було сенсу тримати таку велику площу, і плюс паркінг біля Кінескопу перетворився в справжнє пекло.
Ми тоді вирішили, що компанії потрібне більш компактне, але сучасне приміщення, яке ми можемо зробити «під себе» і під своє ТЗ.
Вибір впав на новий бізнес-центр на Стрийській, перший у Львові класу А.
Район дійсно ставав дуже привабливим для ІТ компаній (ви самі це згадуєте). Тут багато транспорту, можна 1-2-1 зустріч провести в сусідньому парку, а зараз ще й відкрився новий ТЦ, купа кафешок і спортзал. Тут в нас (нарешті! 😄) є можливість орендувати паркомісця.
Коли вибирали цей офіс, то ще не знали, що буде війна, але, на щастя, тут виявилося своє укриття в підземному паркінгу. На Героїв УПА це приміщення колишнього заводу без сховища.
Так, в нас є ряд тимчасових траблів, які виникли в зв‘язку з блекаутами:
— важко забезпечити стабільну вентиляцію коли постійно стрибки напруги і перебої. Ми зараз доставляємо стабілізатори на ABP та коли це стане можливо — докупимо додаткові кіловати в міста;
— потрібно підніматися пішки в офіс (в нас 2 сходові клітки), бо два ліфти не працюють в години відімкнень. Хоча дехто каже, що це класно для фізичної форми)
До речі, в нас нема великого опен-спейсу, де всі заважають один одному. Деякі відділи мають окремі кабінети, а решта робочих місць розприділені між трьома досить комфортними зонами на ≈ 20 місць. Дві з них закриті скляними перегородками, щоб було затишно і тихо.
Не зрозуміла, чому 15 мітинг румів — то погано) Частина з них на1-2 людини, шоб можна було зробити Zoom-дзвінок і нікому не заважати. Люди ж працюють на різних проектах, хтось проводить співбесіди, презентації і тд. Румки зайняті постійно. Не всі з них для великих групових зустрічей.
Якщо маєте ще питання, то з радістю відповім!