• Adwisely

    В RetargetApp є ряд ключових переваг, які виділяють її серед українських продуктових компаній:
    — один із найшвидших процесів найму на ринку;
    — супер-здорова культура продуктивності, довіри і поваги; прозорість і відкритість комунікацій;
    — націленість на успіх продукту і разом з тим — професійний розвиток команди;
    — гнучкість і адаптивність (під час карантину перейшли на remote, команда і результати ростуть);
    — підтримка експериментів, випробовування нових підходів та інструментів;
    — виняткова увага до ведення документації;
    — реальний, а не декларований work-life баланс.

  • Ukietech

    Це була моя друга компанія і перша серйозна робота маркетолога в ІТ сфері. Починали ми у 2012му з 5 людей у Івано-Франківському офісі, за три роки виросли до 25, а зараз уже, здається, близько 40.

    Я починала з джуніор маркетолога (нас тоді було 2є у відділі), а через три з хвостиком роки йшла з керівної позиції в маркетингу — тоді нас уже було 5 людей у відділі маркетингу та 3 в продажах. Досвід колосальний, особливо для початку кар’єри. Хоча, з ростом компанії, почали приходити спеціалісти і з більшим стажем.
    Ukietech — це не класичний великий аутсорс, де працюють лише на одному проектом, але це і не типовий стартап. Окрім веб-дизайну і розробки для зовнішніх клієнтів з Пн. Америки (різного розміру, індустрій та апетитів), ми працювали над двома власними стартапами — один на американський real estate ринок, і один контентний проект для української аудиторії по всьому світу.

    Ukietech — це такий собі гібрид. Можливості для розвитку спеціаліста — і по вертикалі, і горизонтально по суміжних напрямках — дуже унікальні. Особисто мені вдалось здобути дуже цікавий досвід не лише як маркетолог, а й як сейлс і проджект менеджер. Дуже цінно для маркетолога попрацювати пліч-о-пліч з пограмістами — вчишся розуміти тонкощі процесу розробки, тай вони від тебе перебирають фокус на потреби користувачів веб продуктів. У нас було «learning by doing, by learning again» :). Кожен вкладається в результат. Якщо не викладається — це зразу помітно, бо компанія невелика, всі у всіх на долоні). Хороше «відчуття ліктя» — завжди можна було сподіватися на підтримку та допомогу колег — головне бажання розібратися в новій задачі.

    У невеликих компаніях легше нахапатися різнопланових умінь та навичок або ж самому будувати проекти і процеси спочатку (для сініор та менеджмент рівнів). У великих, поки в тебе не керівна роль, краще виходить відточувати конкретний набір скілзів. В Ukietech якраз спрацював перший сценарій.

    Тут був цікавий комент про «охорону праці»)) Перерви, камери і тд. Маючи з цим порівняти, скажу, що кожна компанія грає по своїх правилах — у когось вільний графік, а в когось дрес-код і штрафи, десь прислухаються до твоїх ідей і прохань, а десь можуть звільнити сьогодні без попередження. Оф.оформлення навіть не коментуватиму, бо це глобальна проблема країни — великі столичні компанії в цьому далеко не виняток. Плюси і мінуси є всюди — тут уже хто на що згоден підписатись. В Ukietech було якраз помірно гнучко — і правила свої, і процеси водночас старались налагодити грамотно та забезпечити комфорт в офісі і команді.

    А от колектив завжди був просто чудовий, як на підбір :) Про це мабуть ходили легенди, бо десь від 70% кандидатів звучало «я чув, що у вас дуже класна команда». І зокрема моєю найбільшою гордістю була команда маркетингу, яку нам вдалось побудувати — я йшла з компанії у зв’язку з переїздом в Київ, знаючи що залишаю і проект і напрямок у надійних руках.

    Тому й досі, як буваю в місті, хочеться навідувась до старих друзів, які зараз на піку розвитку компанії. Успіхів, колеги ;)