Привіт, дякую за запитання!
35% з Gen Z аудиторії саме в нашому продукті шукали друзів.
На рахунок того скільки користувачів у % від аудиторії Hily я, на жаль, не можу поділитись, але можу сказати, що це значно менше.
Показники використання і повернення в продукт в Frenzie були майже на такому ж рівні, як в цього сегменту на Hily, тому тут не виглядало, що справа в фічах Hily. Ми очікували значно вищі значення, адже тут аудиторія і продукт саме про цю «задачу» користувача, а не як на Hily — дружба і дейтинг.
Дякую за коментар!
По першій частині — так, проводили саме з користувачами Hily і серед тих, хто шукав друзів (тобто обирав таку опцію в себе в профайлі) була більшість тих, хто шукав саме дружніх стосунків. Значно менше серед респондентів (при кількісному і якісному дослідженні) було тих, хто через дружбу розглядав варіант розвитку і романтичних стосунків.
На рахунок окремої команди — цю роль виконувала саме друга команда, яка брейнштормила рішення в продукті, виходячи з інсайтів про ринок, користувачів і тренди, адже брейнштормити без даних ми не бачили сенсу.
Дякую за відгук!
Я завжди підтримую підхід, при якому потенціал ідеї чи продукту оцінюється максимально дешевим способом. Тобто спочатку розробляється основний функціонал, який є життєво необхідним для продукту. Коли стане зрозуміло, що продукт може працювати і масштабуватись, тоді вже варто виділяти ресурси та час на додаткові функції та інфраструктурні речі.