Нажаль, компанія із тих компаній в діловому етикеті яких є нормою не повертатись зі зворотнім зв"зком. Перше і єдине інтрев"ю було з операційним директором (кінець березня — початок квітня) і на інтерв"ю було озвучено, що до кінця наступного тижня поговорять з всіми кандидатами і повернуться. HR тут косяк явний, тому що саме HR повертається з фідбком. Можливо й не тільки причина в HR. Як би там не було, враження про компанію зіпсоване.
Під час війни були декілька етапів інтерв"ю з компанією. І вже по процесу інтерв"ю можна зробити багато висновків про компанію (не тільки роботодавець робить висновки...). А тому своїми висновками поділюсь в якості відгуку.
Плюси:
1. Атмосфера під час спілкування.
2. Дотримання дедлайнів по зворотньому зв"язку між етапами співбесіди (я пройшла 3 співбесіди — інтро, англ., технічна)
Мінуси:
1. Відсутність фінальної відповіді (ну тобто після тех. інтерв"ю повна тиша...).
2. Якість фідбеку. Так як фідбеку не було, то така його і якість.
Всі кандидати і роботодавці зараз розуміють, що ринок змінився. Тепер кандидатів багато, хантити не треба і можна їм не відповідати. Але тримати рівень професійності й показувати свій рівень якості важливо за будь-яких умов. Важливо і кандидатам, і роботодавцям. Ці прості правила ділового етикету і правила комунікації говорять про відповідальність. Все може змінитися знову і кандидати читаючи відгуки заздалегідь зможуть зробити свої висновки.