Business Analyst
  • CHI Software

    Під час війни були декілька етапів інтерв"ю з компанією. І вже по процесу інтерв"ю можна зробити багато висновків про компанію (не тільки роботодавець робить висновки...). А тому своїми висновками поділюсь в якості відгуку.
    Плюси:
    1. Атмосфера під час спілкування.
    2. Дотримання дедлайнів по зворотньому зв"язку між етапами співбесіди (я пройшла 3 співбесіди — інтро, англ., технічна)
    Мінуси:
    1. Відсутність фінальної відповіді (ну тобто після тех. інтерв"ю повна тиша...).
    2. Якість фідбеку. Так як фідбеку не було, то така його і якість.

    Всі кандидати і роботодавці зараз розуміють, що ринок змінився. Тепер кандидатів багато, хантити не треба і можна їм не відповідати. Але тримати рівень професійності й показувати свій рівень якості важливо за будь-яких умов. Важливо і кандидатам, і роботодавцям. Ці прості правила ділового етикету і правила комунікації говорять про відповідальність. Все може змінитися знову і кандидати читаючи відгуки заздалегідь зможуть зробити свої висновки.

  • impltech

    Нажаль, компанія із тих компаній в діловому етикеті яких є нормою не повертатись зі зворотнім зв"зком. Перше і єдине інтрев"ю було з операційним директором (кінець березня — початок квітня) і на інтерв"ю було озвучено, що до кінця наступного тижня поговорять з всіми кандидатами і повернуться. HR тут косяк явний, тому що саме HR повертається з фідбком. Можливо й не тільки причина в HR. Як би там не було, враження про компанію зіпсоване.

  • Inoxoft

    Не могла не лишити відгук про компанію, не зважаючи на те, що попрацювати не склалося. Це був зразковий процес інтерв"юінгу.
    1. По-перше HR Вікторія відповіла на мій запит. В двері компанії постукалась я, і в 90% таких випадків тебе ігнорять відразу.
    2. Наступний + це дотримання термінів і якість зворотнього зв"язку. А це значить, що якщо сказали , що повернуться сьогодні до кінця, а виходить так, що повертатись немає з чим, до тебе до кінця дня (тому що самі встановили дедлайн) повертаються і кажуть, що так то й так то, тому що... Коли дають зворотній зв«язок — то це не шаблонне «ваш досвід не відповідає нашим вимогам» або "ви не пройшли тех. інтрев"ю. крапка", а розгорнута відповідь з детялями що в тобі +, а в чому треба підтягнутись.
    3. Атмосфера співбесід. Більшість роботодавців чомусь не беруть до уваги той факт, що кандидат його теж оцінює і оцінює саме по людям, тобто інтерв«юерам. А це так відчувається під час розмови коли у співрозмовника ти ніби як на допиті, замість бесіди в форматі діалогу. Потім «посєвкусіє» неприємне лишається. А може лишатись «приємний смак» і бажання працювати з такою компанією.
    З 11 компаній з якими був досвід спілкування при пошуку роботи за час війни, Inoxoft єдина компанія з якою дуже щиро хотілось попрацювати. І всім тепер про вас розповідаю)

  • Web Academy

    Успешно закончила курс Front-end for beginners. Тренер Илья Литвинов — пушка)))