Да, пользуйся, разве против кто? Дыши всякой сранью и радуйся какой ты молодец, и деньжат сэкономил и проблему «решил». Только вот они реально горят, особенно при зарядке.
Вам і не потрібно часто, достатньо буде одного разу :)
Багато буде але винні все одно власники генераторів
До этого в Киеве рванул гелевый, тот самый «свинцово-кислотный» но еще и якобы в безопасном исполнении.
Дивився. По екофлоу не менше вже чув. Тому для мене всі ці витвори китайської промисловості на одному рівні. І вігори і джекері і оукітели і інші. Не треба вважати що чим більш розкручений бренд тим більш якісна річ у вас буде.
Взагалі був противником усіляких хендмейд рішень (інвертор+АКБ), зараз переглянув думку бо там хоч якийсь елемент системи можна замінити і працювати далі а тут одразу усю систему на смітник.
Що за дивна звичка відповідати на коментарі адресовані іншим людям? Черга 1.5 місяці на ремонт екофлоу в Україні станом на сьогодні. У знайомої здох через тиждень роботи. Навіть старлінк під який він купувався не встиг приїхати, живила роутер та телефони заряджала. Так що це не айфон як тут дехто вважає а китайський шмат лайна під розкрученою назвою.
На ваш «айфон» вже черга на сервіс 1.5 місяці. І це їх тільки но десь біля місяця реально використовують в Україні. Що буде далі подивимось. Поки що виглядає як китайський лохотрон за купу баксів а не айфон.
До чого тут це? Зарядне до Bluetti 500Вт. Що краще — ганяти маленький інвертор на 2 КВт на менш ніж половину потужності чи запускати для цього 4.5 Квт монстра? Час заряджання однаковий, мотогодини однакові, витрати палива будуть ну дуже різні. До речі в мене інвертор живить такий самий набір що ця станція у Віктора і працює на половину потужності. Навіщо 4.5 Квт? Тому що «колеги по цеху» порадили? Ну ок.
Сечі немає терпіти ці борошна. Не харчуйтесь електрикою будь ласка, вона потрібна для живлення приладів. До речі щоби заряджати bluetti вистачило би маленького інверторного генератора. Мій на 2 кВт також від K&S споживає усього
Ахаха. Тобто блядська русня вам заважає розуміти що та як працює у вашому авто? Ну ок.
Бачу що ви все життя пішки ходили. Сумісний бо робочий акум в автівці завжди видає більше 12 вольт.
Наближення чергового блекауту дисциплінує. Стараюсь користуватися кожною хвилиною коли є електрика та інтернет. Відпочити можна буде і без світла.
Ну чого ж викинути, можна на OLX продати чи скупникам здати
Нижче вже написали що можливо ви вбили акум. Це стартово-пусковий акум, не призначений для безпервного живлення. Потрібно контролювати розрядження.
Це звичайний автомобільний акумулятор?
Прошу подтвердить аккаунт
Живет в Дублин...
Дальше можно было и не читать. Когда вы все поеухавшие поймете что вы для Украины и украинцев уже никто и звать вас никак а все ваши советы и нравоучения для нас это не больше чем воздушные колебания? Рассказывай теперь айришам про реформы, отсрочки и мобилизации.
Так чего ж сам в Польшу уехал? Хотел «пожить в другой культуре?» :lol:
А может не так просто откупиться? Или может белый билет ничего не решает в случае общей мобилизации?
Я тут в 30 км от русни нахожусь и никуда не убегал все 4 года войны.
Так что перед тобой отчитываться много чести.
Можна а можна і LiFePo4 купити щоб було дійсно правильно. До речі різниця в ціні зараз не така й велика. Але тут йде мова про «ніщеброд — збірки» а вони завжди базуються на автомобільних акумах.