1 копія спірачиної гри не дорівнює втратити прибуток від 1 копії гри
На довгому проміжку часу піратство скоріше вигідно. Сам полюбив відеоігри саме піратячи їх, а потім купив всі ці ігри щоб вони були у мене в колекції.
Звісно є люди які піратять, навіть маючи кошти купити гру, але у більшості випадків проблема просто у нестачі коштів. І людина може просто втратити змогу полюбити відеоігри,а компанії втратять потенційних гравців, які колись принесуть прибуток.
І не варто забувати що більщість видавців не продають вам гру, а «надають гру в оренду» і без такого явища як піратство гравці можуть втратити доступ до ігор в які планували пограти, або навіть вже були куплені
Графіка хороша, але розкривається лише у інтерьєрах приміщень. У відкритому світі завелика ставка була зроблена на процедурну генерацію, йому явно не вистачає робити художників
Дивно міряти однокористувацькі ігри за післярелізним онлайном (Fallout 76 взагалі мультеплеєрний проект з тривалою підтримкою). У переважну більшість ігр люди не повертаються після проходження. Високий онлайн Skyrim або Fallout 4 обумовленний тим, що вони створюють унікальний світ у якому просто приємно знаходитись. Starfild — це проста пригода у космічному сетингу яка увібрала в себе, майже, всі проблеми минулих ігор, але не дала натомість цікавого і унікального світу, який хочеться вивчати і повертатись в нього.
Скоріше треба буде купити і гру, і підписку щоб не бачити рекламу.
2K вже намагались це просунути у серії NBA