Я чув, що таке узаконили в Дія.Сіті на гіг-контрактах, але для ФОП по NCA немає державного регулювання.
Але самому цікаво дізнатися точну відповідь
Анастасіє, схоже, що у вас з цим дійсно був негативний досвід. Такий досвід, можливо, і накладає відповідний відтінок на співбесіду з СЕО при відсутності прямого підпорядкування.
При цьому, як вже багато людей написали нижче, таке нерідко трапляється, особливо в невеликих компаніях і на ключові ролі.
Гарна ініціатива, Валентине!
Діано, вітаю. Я пройшов, але краще не робіть заголовки такими «просящими», більшість їх просто проігнорує)
Результати чи аналіз десь будуть опубліковані?
Ви чули, що трійкова система числення ефективніша за двійкову? Подробиць не пам’ятаю, бо читав про це давно.
Але по певним причинам не переходять. Так і тут, плюс дійсно на форумі не оператори комп’ютерного набору, кому б це було супер актуально
Це від пакета банку залежить. Без комісій можуть бути майже усюди певні умови. Особисто знаю за Укрсиб, Правекс, Приват
Якось ще в доковідні часи працював в офісі, взяв день з дому попрацювати (було робоче місце на балконі). Працювали з канадцями, дейлік був о 16:45. Вирішив я зганяти в душ до дейліка. Збігав, виходжу, приєднуюсь до мітинга, дивлюсь у вікно (була зима) і кажу голосно дружині в іншій кімнаті: «Кохана, як швидко сіло сонце, поки я був в душі». Наша українська команда, яка працювала в офісі, якраз казала статус, зупинилися, сказали, що я не на мьюті.
Після цього я по перед кожною фразою комусь вдома перевіряю, чи включений мьют
Теж про це подумав. Здається, воно нерідко в ФОП контрактах прописується майже так само, не оцінюючи погано це чи добре
Дякую за статтю, було цікаво подивитись оновлений огляд по рідному місту.
Можу додати, що крім офісів, є ще міні-офіси інших великих та середніх компаній в місті.
Як мінімум, точно чув про міні-офіси GlobalLogic та Luxoft
Результати будуть десь опубліковані?
Думаю, СофтСерв теж мав десь в топі бути, якщо справи у них не йдуть зовсім погано. Але у них різні юрособи (як мінімум, декілька ТОВок) і треба підсумовувати було б
Вистачає провайдерів, пошукайте. Крім Евересту та Датагруп ще є, і не один. Залежить від району дуже, адже вони нечасто присутні навіть по
Цей маєте на увазі? eu.ecoflow.com/...products/smart-home-panel
Теж про це думав.
При цьому податки можуть бути різними (КЗпП, ФОП, Дія.Сіті), і сума net має бути репрезентативнішою в даному випадку
Питання вибірки, скоріш за все. Підозрюю, що вам рекрутерів-чоловіків траплялось набагато менше, могли просто не попасти на тих, хто не відповідає
Згоден, там мало за що хвалити :) Але підкреслити щось позитивне на початку варто, це налаштовує співрозмовника на слухання
Лінки, на жаль, немає, оскільки проходив корпоративний тренінг.
Знаю, що той тренер тепер займається і незалежною діяльністю, можеш у неї запитати на Лінкедін, вона відповість: www.linkedin.com/...yta-kotelevets-3854b118b
Колись проходив тренінги по зворотному зв’язку, там було багато фреємворків, гарно запам’ятались два:
1. ППП — що продовжувати робити, що перестати робити, що почати робити
На кшталт «Мені подобається твоя наполегливість в локальному сетапі докера. При цьому (не вживайте тут „але“), прошу тебе перестати зупинятись і відкладати на паузу цю тему при виникненні помилок. Раджу почати гуглити проблему в такому випадку (чи звертатися до мене), щоб закінчити поточну задачу та рухатись далі».
2. Є ще прикольний фреймворк BOFF (Behavior (поведінка), Outcome (результат), Feelings (відчуття), Future (майбутнє).
Наприклад: «Нещодавно мені довелося фіксити за тебе баг, тому що в тебе не виходило його відтворити, а пофіксити його було необхідно (Behavior). В результаті, я встигла виконати свої задачі лише за рахунок овертайму (Outcome). Мене засмутив цей факт, оскільки я виснажливо працювала і мала змінити інші свої плани (Feelings). Наступного разу, звертайся до мене (чи до QA, тут по контексту) з самого початку в разі, якщо у тебе щось не виходить щось зробити, щоб не затягувати таймлайн і на разом не портрапити у халепу (Future).»
Можливо, я трохи згустив фарби, але суть має бути зрозумілою.
Для менеджмента їх також можна використовувати, лише фрази будуть дещо іншими.
Хай вас совість не гризе, бо так буде і вам легше в майбутньому, та й компанії ви принесете користь тим, що відсієте малоефективну людину.
Подумайте, як би ви хотіли почути негативний фідбек, якби трапилась якась неприємна ситуація, і спробуйте схожим чином донести до людини
Мабуть, краще написати щось на кшталт «знищену ворожу техніку», інакше виникає питання