замовники не хочуть говорити вилку, бояться, що кандидати всі будуть називати верхню межу.
в нас це не хочуть говорити. а в Польщі, наприклад, в вакансії обов"язкова вимога вказувати зп. це передбачено законодавством.
самі не знаємо чого вони це просять. але вже кілька таких кейсів було.
дивний і емоційний фідбек. завданням людини, що надавала цей фідбек, було перевести емоції в конструктив. в жодній вакансії немає такої вимоги «Довести клієнту, що ви хочете працювати над цим проектом». такою б ніхто не зацікавився.
шкода, що у вас прикрий досвід. все ж міряти всіх однією лінійкою, на мій погляд, не зовсім справедливо. а про слюні ніхто й не говорить. всім відомо, що зараз ми маємо ринок кандидата (не працедавця) і не лише в ІТ сфері. йдеться про комунікації, які часом не на руку граюсь і самим кандидатам. як я вже писала, висновки кожен робить свої.
я колись трохи розбиралась із схожою на DISC методикою — МВТІ. це умовна оцінка людини. навіть самі розробники тесту говорять, що її не можна використовувати, як окремий інструмент для оцінки. лише в комплексі з інтерв"ю. і результати тесту потрібно трактувати, як додаткові, а не основні.
так, це неприємно. я загалом думала, що всім відоме правило, що як людина себе вписала на лн, так і потрібно звертатись..
і джинні теж непоганий. обома ресурсами також рекрутери користуються )
шкода, що у вас такий невдалий досвід співпраці з рекрутерами. серед рекрутерів, як і серед інших спеціалістів, є хороші, і є погані. часом професійного рекрутера не легко знайти, але вони точно є. в нас, до прикладу, є клієнти, які з нами працюють роками. думаю, не через те, що ми їм присилаємо непрофільтровані резюме. з іншого боку, поки що немає штучного інтелекту/ресурсу, який може повністю замінити рекрутера, тому компанії і потербують їхніх послуг. чи має СЕО час сам на пошук кандидатів на ІТ ринку, мабуть, є риторичним запитанням..
ви пишете про болі рекрутерів ) особливо складно пояснити, коли перший кандидат, якого відповідає всім вимогам. зразу замовник думає, що таких дуже багато вільних і починає про перламутрові гудзики або давайте 2 чи 3 таких самих. щоб порівняти )
зрозуміла вас, дякую за уточнення. погоджуюсь, що мої приклади більше виставлені, як помилки розробників у спілкуванні. я теж вважаю, що оцінка замовників в цих кейсах була не об’єктивною. в будь якому випадку комунікація — це дві сторони. якщо щось пішло не так, не можна вважати повністю не правим лише одну сторону. на описані вакансій таки були прийняті розробники, просто інші, ніж описані в кейсах.
я так розумію, що тема не сильно вас вразила. наступного разу буду більш ретельно обирати. ) якщо маєте думки що б вам було цікаво почути від рекрутерів, буду вдячна за рекомендації.
на наступну статтю буду обирати більш надихаючу тему, щоб ви могли більш радісно її прокоментувати. якщо є думки, що б вам було цікаво почути від рекрутерів, буду вдячна за інфо )
100% погоджуюсь. як і те, що в нас обирають не лише замовники, але і кандидати. не рідко маємо ситуації, коли оффери наших замовників відхиляють, бо мають більш відповідні/більш цікаві. тому правило «для всіх однаково гарним не будеш» стосується і замовників теж
дякую за коментар. врахую, коли писатиму наступну статтю для доу.
так, серед завдань рекрутера врахувати всі дані — і тех вимоги і софт скіли. але є кілька але — замовники можуть сказати, що особливих вимог до софт скілів немає, що часто і буває (ми отримуємо описи вакансій, де лише переліки необхідних технологій), або ж замовник може поміняти вимоги в процесі спілкування з кандидатами, звісно, може трапитись і таке, що рекрутер не врахував чи не добре оцінив певні скіли. все ж, оскільки ми працюємо на ринку технічних спеціалістів, в першу чергу рекрутер шукає відповідно до технічних вимог.
до речі, я статтю починала по-іншому ) це було прохання редакції написати хто я така і чого пишу саме про цю тему )
це також правда. бо коли рекрутеру дають фідбек — не готові рухатись далі, або я подумаю, або попросіть кандидата почекати, це не є конструктивна комунікація. в таких випадках ми пояснюємо замовнику, що такі фідбеки не підходять і потрібно висловлюватись більш предметно. і звісно, кандидати не будуть просто чекати. навіть за відсутності конкретного фідбеку від замовника, ми завжди повертаємось до кандидата з тою інформацією, яку маємо самі. ми розуміємо, що кандидат витратив час на інт., можливо і завдання і обов"язково потрібно принаймні знайти час та можливість щоб повідомити йому свій зворобтній зв"язок.
ми зазвичай просимо на самому початку кандидатів називати суму, яка їх цікавить. щоб розуміти чи обом сторонам є сенс далі продовжувати спілкування. бо так що, дійде людина до ТІ, а виявляється в замовника бюджет зовсім інший, ніж в людини очікування... без сенсу.