Працювала в команді Customer Success більше року — і це був неймовірний досвід і неймовірна команда! Всі дуже дружні і готові допомогти, новачку дуже легко влитися в компанію — усі як одна велика родина. Attendify надає усі можливості для розвитку (як особистісного, так і професійного), робить роботу в офісі більш комфортною, ніж вдома.
Сам продукт постійно розвивається і до цього залучається кожен, не залежно від того, в якій ти команді — і це робить роботу тут ще більш цікавою. Ініціативність і proactivity дуже заохочуються:) Менеджмент професійний і завжди піде назустріч, вислухає кожного і підтримає. Це місце змогло стати чимсь значно більшим, ніж робота — сподіваюся що our paths will cross one day!❤️
Працюю в AllStars уже майже 2 роки на проекті monday, враження про компанію позитивні) Одним із найвагоміших факторів для мене є команда, і тут із цим дуже пощастило — за час, поки я тут, команда monday дуже змінилася, втім, кожен учасник команди — дуже відкрита і талановита особистість. Усі завжди один одного підтримують. Це створює атмосферу більшого, ніж просто робота)
Співбесіди проходили профейсійно — і з представниками AllStars, і з клієнтом. Процес зайняв близько місяця. Рекрутер Іра Гадалова була моїм першим контактом із компанією і відразу склала дуже приємне враження! Протягом усього процесу, вона відповідала на всі питання чесно і відкрито, я відразу розуміла, чого очікувати.
HR PP Іра Теут — найпозитивніший HR, якого я будь-коли бачила! 💙Завжди вислухає з посмішкою, допоможе, піде назустріч.
AllStars створює дуже комфортні умови для гібридного формату роботи офіс-дім. Офіс дуже просторий і комфортний. Для працівників проводять різного формату майстеркласи, івенти, музичні класи, масаж.
Цього року AllStars також ввів формат workation і створив можливість працювати зі Шрі Ланки для кожного з працівників незалежно від проекту. Рівень організації workation-а був неймовірним, дуже дякую команді AllStars за таку можливість!
Сама робота на проекті дуже фіксована і не гнучка — не у форматі «зробив діло, гуляй сміло»)) Якщо робочий день з 9 до 6, то увесь цей час ти працюєш нон-стоп, але це специфіка проекту і позиції. Тому на щось лайтове в позиції Customer Experience тут розраховувати не варто.
Вдячна AllStars за ці майже 2 роки за всі можливості 💙