Думаю тут не буквальне порівняння, а радше приклад стрімкого економічного розвитку
Якщо б Ви уважно стежили за внутрішніми комунікаціями, то зауважили б, що компанія ще в грудні анонсувала внутрішньо, що створюється робоча група для розробки стратегії інтеграції.
Ви праві, коментувати теорії змови і подібні маніпуляції немає жодного сенсу
Позиції компанії щодо ДіяСіті ще немає і не було ще з очевидних причин — податковий законопроєкт ще не прийнятий і не відомо кінцевої редакції документу, щоб його можна було оцінити і таку позицію виробити.
Олексію, а десь є офіційна позиція СофтСЕрву вже? Поділіться)))
Ми підтримуємо освітні проекти, спрямовані на покращення якості викладання ІТ та програмування у школах та університетах. Для прикладу, в 35 ВНЗ України, Болгарії та Польщі реалізовуємо з освітянами спільні проекти, стартуємо нові програми тощо. Щодо доплат викладачам — ось буквально з минулого тижня новина senior.ua/...na-sumu-10-tisyach-dolarv
Богдане, ініціатива «Навчай українською» працює понад рік, найбільш дієвим їхнім інструментом є челенджі, в які подаються освітні установи, що хочуть здійснювати лагідну українізацію :) і вони мають чимало успішних кейсів. Наша роль у цьому проекті — у розробці платформи для консолідації їхніх ініціатив, та наповнення бази гуртків та освітніх проектів, що викладають українською. Ми підтримуємо подібні ініціативи завдяки волонтерам SoftServe і робимо подібні проекти про боно. Вони у різних сферах, не лише довкола української мови. Тут можна подивитися більше opentech.softserveinc.com/uk
SoftServe ніколи не «видавав» собі призи — у конкурсі завжди працювали незалежні експерти з ринку. Але такі коменти продовжували «прилітати» і щоб нікому нічого не пояснювати щоразу, SoftServe вже кілька років як повністю передав конкурс ІТ Асоціації. SoftServe наряду з іншими ІТ-компаніями співфінансує проект у статусі партнера. Наші колеги, як і завжди до цього, подаються в журі і в номінації конкурсу нарівні з іншими.
так, зовнішні відвідувачі можуть лише бачити проекти — активні і завершені, а подаватися на волонтерські вакансії з корпоративними креденшелами можуть лише працівники компанії.
це портал для розробки цифрових рішень — апок, вебпорталів, чат-ботів тощо — для громадських організацій
Вигадані про 21 терабайт — так, як і про інші дурниці у тому матеріалі, до якого ви апелюєте.
Щодо відповідальності за витік даних, то дякую за інформацію, усі наслідки цього інциденту SoftServe врегулював в інтересах простраждалих сторін та у відповідності до законодавства країн, де працює.
Поняття не маю, може ви підкажете?
У SoftServe немає дочірньої компанії у Росії. В SoftServe немає холдингової структури, чи групи компаній. Автори «розслідування» заплуталися в двох соснах і людей заплутали. Компанія цьому дала офіційну позицію.
Тут можете подивитися детально, що куди й коли ми передавали цього року для підтримки лікарень m.facebook.com/CharityFundOpenEyes
Посилатися на вигадані і анонімні писульки з прекрасного ІТ щодо масштабу витоку даних — епічно. Ви ж наче згадуєте освіту в аудиторській сфері, чи я невірно Вас зрозуміла? То скажіть, будь ласка, окрім фрагментів коду кількох старих проектів і пачки сканованих паспортів, щось ще дає вам підстави оцінювати масштаби витоку чи вірити інші про терабайти?
У мене складається враження, що ви глибоко ображені на компанію, напевне на такі токсичні дописи є свої причини. Я не знаю.
Але розганяти через це закиди, що SoftServe не підтримує медицину, або що компанія масовий пропагує перехід людей з медицини в ІТ, або (!!!) працюючи довго в компанії, в тч в період анексії Криму, знати як є насправді і при цьому аргументувати будь-що статтею ІнормНапалму... Ну таке...
Денисе, з початку пандемії компанія і команда SoftServe скерували більше 15 млн грн для допомоги медикам в українських лікарнях, поставивши в Україну тони засобів індивідуального захисту та медичної техніки. Додатково, цього року ми розробили більше
Друге. Я добре розумію, що Ви сильно переживаєте, хто буде працювати в лікарнях. І трохи смішно, що за реально крутою історією Бориса ви бачите каверзний Серв вимиває кадри з лікарень (пхахахахах). Хочу лише сказати, що мабутні прориви в медицині неможливі будуть без людей на зразок героя цього матеріалу — які працюють на стику технологій і науки, і мають глибокі нішеві знання, яких чистим технарям отримати значно складніше. Так, у нас працює багато кандидатів наук з фізики, біохімії, медицини, тощо. І саме завдяки цим експертам, які поєднують глибокі знання у певних науках з розумінням технологій та роботою в технологічних компаніях, народжуються інновації. Поміркуйте про це.
Щодо «розслідування» Інформнапалму, то офіційна позиція компанії тут www.facebook.com/...y/posts/10164811483835038
SoftServe зараз допомагає двом клієнтам релокувати з Мінська до Києва свої робочі команди. Допомагаємо з логістикою, готелями, та інформаційною підтримкою колегам, аби цей процес пройшов комфортно, наскільки це можливо в існуючих умовах...
у цьому наче суть резерву. просто хтось відпочиває, хтось волонтерить, хтось вчиться і проходить сертифікації. але так — в очікуванні проекту людина може переключитись і, OMG, отримувати зп. Погана, погана компанія)))))
HR-директори українських компаній — у конкурсі беруть участь не лише ІТ компанії, а працедавці з різних секторів економіки.
Асоціація «топить» за збереження податкового рівня для галузі та лобіює (до речі, успішно) прийняття законів, які спрощують роботу галузі в Україні. Персональна історія Валєєва і реальна робота Асоціації — дуже далекі одна від одної речі.
Катю, все вірно щодо Харкова — ви ж точно знаєте, що він донедавна був в принципі зачинений до роботи від початку війни і ми вивозили усіх, кого вдалося вмовити.
Зараз люди повертаються у місто (хоча по відвідуваності офісу ми цього ще не відчуваємо). Ми близько двох тижнів тому відчинили офіс, він, як не дивно, має значно рідші відключення живлення, ніж інші локації. Працюємо над тим, щоб він якнайшвидше давав можливість до автономної роботи під час блекауту. Про усі новини керівник девцентру повідомлятиме внутрішніми каналами комунікацій.