QA Engineer
  • Sigma Software

    Мала приємний досвід співбесідування в Sigma Software.

    Researcher Лілія була приємною в спілкуванні, завжди відповідала на мої питання та тримала в курсі на якому етапі процесу я знаходжуся.

    Технічне інтерв’ю проводив Артем, ми плідно поговорили про стратегію тестування конкретної фічі. Всі питання були направлені на те щоб зрозуміти як я буду діяти в конкретній ситуації. 0 питань по теорії, і жодної води. Я вдячна Артему за винятковий підхід до проведення інтерв’ю та цікавий досвід. Фідбек по технічному отримала через 2 тижні, як пояснювала Лілія затримка була пов’язана з тим що клієнт визначався скільки спеціалістів йому потрібно в команду.

    В підсумку, хоч я й не отримала офер, хотіла б сказати дякую рекрутинг команді за якісну роботу, в мене склалося дійсно гарне враження про компанію.

  • Newfire Global Partners

    Хотіла би залишити відгук після більше 2х років співпраці з Newfire.
    Рекрутинг: станом на кінець 21го року, процес був настільки швидкий і крутий, що я й досі залишаюсь приємно вражена роботою команди. Комунікація, фідбек були дуже швидкі, а співбесіди були чітко згідно досвіду, без води.
    Компанія: оскільки штат невеликий у зв’язку з цим є позитивні сторони, наприклад, відсутність бюрократії, проста і відкрита комунікація. Компанія надає техніку, mentorship, оплачує курси, сертифікації, аби то все могти засвоїти)
    Цінності: з початком повномасштабного, компанія багато допомогла війську і продовжує це робити, евакуювала бажаючих працівників в безпечні місця, та всіляко допомагала колегам на фронті.
    Проєкти: більшість проєктів в компанії — це медичні.
    Команда — підтримка, натхнення, розуміння й дружба з боку української команди. З боку команди клієнта були деякі негативні моменти в менеджменті, на які складно було впливати.
    Зарплата — конкурентна. Після закінчення контракту на моєму проєкті, компанія продовжила платити зарплатню ще місяць.

    Дякую Newfire за весь досвід який ви мені допомогли здобути ❤️ Бажаю вам лояльних клієнтів та процвітання!

  • SharpMinds

    Я працювала в SharpMinds на позиції QС Engineer в 18-21му роках і саме звідси почалась моя любов до маленьких, людиноцентричних компаній. Важливі складові мого досвіду це:
    — Інтерв’ю з рекрутеркою Людмилою яке проходило в максимально дружелюбній атмосфері;
    — Технічне інтерв’ю з Наталею, яка потім стала моїм тех-лідом і постійно сприяла й заохочувала професійному розвитку;
    — проєкт HelloFlex — з кращим тім-лідом евер Славою, класною й пробивною PM Лесею, з хорошими командними процесами в які всі включені, та продакт-овнерами з якісним зворотнім зв’язком;
    — HR girls 🫶🏻 які постійно вигадували щось цікаве на свята, чи просто організовували лампові вечори з дегустаціями, лекціями чи переглядами фільмів.

    Дякую вам за цей досвід 💓

  • Upland Labs

    мала HR інтерв’ю на позицію QA Engineer в цій компанії. ми гарно поспілкувались з HR Людмилою, я сказала що перш ніж переходити до технічного інтерв’ю мені важливо знати про стейтмент компанії щодо виходу їх продукту з російського ринку.
    Людмила сказала що уточнить цю інформацію та в кінці дня надасть відповідь. пройшло ось вже 9 днів але я так і не отримала жодного фідбеку. на жаль, в мене склалось враження що в компанії не цінують ні свій час ні час кандидата.