зовсім інші ринки. Ютуб це консюмер ринок і бізнес модель це реклама. Ми B2B SaaS
хах, тут основну роль зіграв мій стартап, багато книжок і статей, і трохи досвіду в інших сферах. При нагоді розкажу!
справедливо, я зовсім забув про це. в щоденній роботі ми завжди скорочуємо ПМ, а інші подібні абревіатури уточняємо як PgM або PjM
мені здається що це питання без правильної відповіді. і що мені його поставили, щоб дезорієнтувати і вивести з зони комфорту (це була перша співбесіда з серії 5и співбесід з джетлагом). і частково подивитись які фолоу ап питання я буду задавати (чи може мама по ремоуту законектитись, чи можна найняти мамі няню щоб її час звільнити, які в команди блокери щоб приходити раніше і тд). Коли це все не проканало і мені сказали що маму нікуди не посунемо, і задача — вламати команду прийти раніше, то я взяв такий підхід: що я б почав говорити з членами команди по одному, зібрав би консенсус, і потім соціальним тиском більшості би переконав всіх приходити раніше на роботу. не ідеально звичайно, але це щось.
Остап внизу добре все розписав :) Основна суть — як декомпозувати проблему на кусочки, другорядна — як робити коректні припущення
справедливе питання. На практиці мені такі питання ставили тільки Google здається, але вони популярні. Основна ціль — потестити як ти вмієш розбивати складу проблему на менші кусочки, і наскільки адекватні припущення ти можеш робити. але інші питання в сфері продакт дизайну чи стратегії також це показують, тому думаю їх і менше задають. загалом в мому колі спілкування вони більшість людей просто харять :)
точніше відповісти — вижили за рахунок того що півотнулись в інший ринок