game developer / 2d animator / designer
  • Нову частину Heroes of Might and Magic розробляє російська студія. Українці теж над нею працюють. UPD

    Так, він особисто писав, даючи відповіді чому так довго.
    Я так розумію, немає кому замінити, там ніби взагалі немає команди як такої. Він сам один, помимо художника, який допомагає концепт-артами.
    Покинувши геймдев після героїв, він займався акціями / real estate / брокерством чи чимось подібним, а потім після обвалу він втратив всі кошти і вирішив повернутись в геймдев, а команду планував зібрати вже маючи кошти з кікстартера.
    Але в мене склалось враження, що це толковий спеціаліст і що він здатний створити хорошу гру, аби були сили та кошти.

    Підтримав: SuperJam
  • Нову частину Heroes of Might and Magic розробляє російська студія. Українці теж над нею працюють. UPD

    новин щось про нього дуже мало.

    Певна невелика кількість людей з тих, хто перехворів на ковід, отримує сильну пост-ковідну хронічну втому, яка не проходить і яка на порядок знижує працездатність.
    На жаль, автору Fanstratics (колишньому головному геймдизайнеру третіх героїв) саме так не пощастило, що призвело до сильного сповільнення темпу розробки проекту і виходу на кікстартер.

    Підтримав: SuperJam
  • Геймери поділилися своїми улюбленими іграми з низькими оцінками. А у вас такі є?

    Якщо глибше поцікавитесь причиною провалу 4-их героїв, то основна причина — тиск консервативних і недальновидних гравців 3 частини на авторів (ще до релізу SoD), після якого головний геймдизайнер проекту (дуже хороший спеціаліст) просто покинув герої, залишивши продовження серії менш досвідченим спеціалістам які, зокрема, не обдумали механіку і прийняли багато помилкових рішень, що справедливо призвело до провалу 4 частини.

    Художники і композитор 3 частини настільки якісно виконали свою роботу, що гравці дуже перейнялись атмосферою і не змогли прийняти (спойлер) що раса рогатих — це просто інопланетяни, а ангели — це роботи. Та, сценарист дуже нестандартно все перекрутив, але це не виправдання для погроз і тиску на розробників, які фактично і поховали серію героїв.

    Підтримав: Denys Poltorak
  • Геймери поділилися своїми улюбленими іграми з низькими оцінками. А у вас такі є?

    Toki Tori 2+
    Ця гра має метаскор 76, але заслуговує на 100/100. Та рідкісна гра, в якій справді потрібно думати головою. Дуже недооцінений проект, через який його розробники збанкрутували.

  • Скільки коштує зробити прототип гри?

    Привіт,

    це більше питання до фрілансерів, але попробую описати загальну ситуацію:

    Для того, щоб любому розробнику (аніматору) дати реалістичну відповідь і не працювати «в мінус» чи не відмовлятися від співпраці в екстренному порядку, потрібно перевести опис в години/дні/тижні. Ваш опис дуже багатозначний. Мабуть, Ви ніколи не отримаєте реалістичну суму без точного опису принаймні ключових запитань. Як приклад:

    1) Вигляд: 2D / 2.5D / 3D
    2) Технічні вимоги результату: (2D-анімація / інтерактивна іграшка з розширенням .EXE / веб версія на веб сторінці )
    3) Хто робитиме графіку чи де її брати, чи підійде генерування AI
    4) Чи потрібні анімації, якщо так — хто їх робитиме і де брати
    5) Політика правок (скільки правок чи побажань і як часто втручатиметесь в процес і проситимете переробляти)
    6) Політика підтримки (який час після завершення проекту можете просити щось дрібне підправити)
    7) Чи прототип передбачає, що його можна опісля продовжувати перетворювати у гру, чи ні

    Це не повний список, а так, перше, що прийшло до голови.
    В залежності від відповідей, це може зайняти від кількох днів роботи по вечорах до пари місяців. Все це кардинально впливає на затрачений час.

    Без вказування таких деталей, виконавцям, як правило, не вигідно розглядати такий варіант, надто велика небезпека витратити в рази більше часу, ніж планував.

    Причому, спеціалісту завжди важливо переконатися, що замовник має реалістичні уявлення про те, що короткий час ніяк не дасть відполірований результат.

    А взагалі, ми живемо в час дешевих і прекрасних інструментів для новачків, наприклад (платно-безплатний) Construct 3 — там функціонал платформеру практично вже доданий, просто вибираєте що треба і додаєте на полотно. Прикладів, відео, темплейтів вистачає. Там навіть тур «Make a platform game» присутній, підсвічує всі потрібні кнопки.

    editor.construct.net/...​ed-tour-makeAPlatformGame

    перед туром бажано поміняти мову на сайті, якщо хочете тур українською.

    Сам Construct3 перекладений українською, якщо прототип не потребує тонкого полірування — беріть і пробуйте.

  • Возрастная дискриминация в IT и как с этим жить

    Чому ж тоді середній пік в коефіцієнті інтелекту є між 26 та 27 роками? Вік в 14 років вважаю надто юним, а що Ви розумієте під здібностіями? Поки ми не встановили термінологію, ми можем сперечатися про різні речі.

    І знову ж таки, просив би повідомити, звідки цифра 14, невже виключно з спостереження за собою? І стосовно гормонального рівня Ви не до кінця праві, є багато факторів, котрі нівелюють домінантний вплив гормонів на голову хлопця, не можна такі висновки робити виключно по собі (якщо Ви так робили, на моє прохання спростувати це ствердження ви переконливо не відреагували).

  • Возрастная дискриминация в IT и как с этим жить

    Шановний, ви перемішуєте та плутаєте старіння, розум, розсудковість, розвиток нервової системи, досвід та втручання в свідомість життєвих обставин, а контрастність Ваших висловлювань якраз показує, що Вам бракує життєвого досвіду для розуміння людини глибше. Не робіть такі контрастні висновки, вони мають мало спільного з реальним життям.

  • Возрастная дискриминация в IT и как с этим жить

    Наскільки мені відомо, не в 14, а в 26, цікаво почути джерело Ваших даних. І перехід кількості в якість це дуже «максималістичне» твердження, такі узагальнення і уникання контексту ситуації по природі не можуть бути істинними.