• Топік для порад початківцям і не тільки — 2

    Піар стартапів. Що робити, щоб про тебе говорили?

    Піарники зрозуміють.

    Коли моніториш стрічку — починає здаватись, що всі пишуть про стартапи. Коли починаєш спілкуватись з медіа — виявляється, що нікому твій стартап не буде цікавим, поки ти не відростив ріг на чолі та не капіталізувався хоча б кількома мільйонами доларів. А для того, щоб стати єдинорогом, тобі вкрай необхідна медійність стартапу. Що ж тоді робити? Лити бюджет в ЗМІ, ростити особистий бренд фаундера чи чекати щасливого випадку, поки хтось напише про стартап сам?

    Давайте ділитись кейсами!

  • Наскільки побут вбиває концентрацію?

    А що скажете стосовно освітлення, клімату? Офіс або коворкінг здебільшого максимально закриває ці питання. Там цими питаннями займається офіс-менеджер або адмін. Вдома ж ви періодично клацаєте вимикачі, пульти від кліматичних пристроїв і тд. Або та ж якість повітря в будинку — цей показник не завжди задовільняє потреби робочого середовища. Можливо, не одразу вбачається пряма залежність між ефективністю роботи і світлом/кліматом чи чимось подібним, але він все ж є.

    Наприклад, в мене вдома висять штори. Бо це в першу чергу дім, а не офіс. І коли до обіду в вікна шалено світить сонце, я підручними матеріалами затіняю робоче місце. Відповідно щодня в мене втрачається доля концентрації через незручність домашнього побуту в контексті робочого середовища. І таких прикладів безліч. Це мінімальні втрати, але вони є. Як в вас з цим?