Схоже в компанії працюють невиховані, обмежені і досить недолугі люди. Якщо в них таке ставлення до клієнтів, то яке ставлення всередині компанії? Нікому не раджу мати будь-яку справу з ними...
shorturl.at/kIJR9
Схоже в компанії працюють невиховані, обмежені і досить недолугі люди. Якщо в них таке ставлення до клієнтів, то яке ставлення всередині компанії? Нікому не раджу мати будь-яку справу з ними...
shorturl.at/kIJR9
Вирішив таки написати відгук, може комусь корисно буде. Проходив співбесіду у цю компанію на позицію Head of Sales
Почну з хорошого:
— Дуже приємна та професійна ректутер. Доброзилчива, спілкуватись легко і приємно, питання чіткі та зрозумілі
— Пунктуальні рекрутер та СЕО
— Сама компанія, схоже, досить прогресивна, але це перше враження, оскільки ближче ознайомитись не було нагоди
Тепер до поганого. Друга співбесіда була з СЕО компанії — Стасом. Співбесіда залишила майже виключно негативні враження:
— Стас сам призначив співбесіду на вечірній час (схоже він в США в цей час), але на початку сказав, що він в поганому стані і камеру включати не буде (цілу співбесіду розмовляв з чорним екраном)
— Вся співбесіда тривала 30 хв, хоча це практично нонсенс на таку посаду. У всіх серйозних компаніях, де я працював (Indeed, Uber) такого типу співбесіди тривають щонайменше годину і мають
— Стас дуже нечітко висловлює свої думки і запитання (принаймні англійською, якою чомусь він вирішив проводити цілу співбесіду, хоча її рівень можна оцінити за
— Стас прийшов явно непідготовлений на співбесіду, питання вигадував на ходу і явно не до кінця розумів що хоче вияснити
— Перейшов на ти, не запитавши чи я не проти
— Постійно перебивав мене, не даючи закінчити свою думку
— Постійно нагадував, що в нього мало часу (може тоді треба було визначити інший проміжок?), чим змушував мене швидко відповідати на запитання і знову ж таки перебивав і не дав нормально відповісти майже на жодне запитання
— В кінці спробував дати фідбек, що можна було записати в плюси, якби цей фідбек був у нормальній формі: було сказано, що він не почув чогось такого, що хотів би почути. На запитання, що саме мається на увазі відповів: «ну вот что-то такое, что пишут в последних книгах» — на цьому моменті я зрозумів, що людина сама не розуміє кого вона шукає і що потрібне на даній вакансії. В певний момент хотілось запитати «вам шашечки или ехать» (схоже таки шашечки — головне було побільше розказати як це круто працювати в стартапах і про натхнення, а мої варіанти як досягається результат не дуже цікаві)
— Після того як видав свій «фідбек» навіть нормально не попрощався і просто вийшов зі дзвінка, за що Анні було навіть незручно (ще раз повага їй)
Сподіваюсь відгук буде корисним для тих, хто буде подаватись у цю компанію
Подавався на посаду Head of Groceries, Ukraine. Зі слів самої ж рекрутерки, посада досить високого рівня.
Залишились виключно НЕГАТИВНІ враження. Опустимо саму суть співбесіди з спеціалістом з рітейлу, хоча там також багато запитань. Я цілком можу зрозуміти, що не підійшов по якихось показниках, але не дати ніякого фідбеку, навіть не відповісти ОДНИМ реченням щодо результатів співбесіди — такого рівня непрофесіоналізму я давно не бачив.
Особливий привіт передаю рекрутерці Ксенії, яка не відповідає в Телеграмі (який сама і дала), на пошту, LinkedIn. Як потім дізнався — це у Глово стандартна практика, іншим кандидатам вони також не відповіли нічого. Непрофесіоналізм і безвідповідальність — будьте готові до цього коли зв’язуєтесь з цією компанією.