Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×
  • Glovo

    Подавався на посаду Head of Groceries, Ukraine. Зі слів самої ж рекрутерки, посада досить високого рівня.

    Залишились виключно НЕГАТИВНІ враження. Опустимо саму суть співбесіди з спеціалістом з рітейлу, хоча там також багато запитань. Я цілком можу зрозуміти, що не підійшов по якихось показниках, але не дати ніякого фідбеку, навіть не відповісти ОДНИМ реченням щодо результатів співбесіди — такого рівня непрофесіоналізму я давно не бачив.

    Особливий привіт передаю рекрутерці Ксенії, яка не відповідає в Телеграмі (який сама і дала), на пошту, LinkedIn. Як потім дізнався — це у Глово стандартна практика, іншим кандидатам вони також не відповіли нічого. Непрофесіоналізм і безвідповідальність — будьте готові до цього коли зв’язуєтесь з цією компанією.

  • Landing.ua

    Схоже в компанії працюють невиховані, обмежені і досить недолугі люди. Якщо в них таке ставлення до клієнтів, то яке ставлення всередині компанії? Нікому не раджу мати будь-яку справу з ними...
    shorturl.at/kIJR9

  • Allset

    Вирішив таки написати відгук, може комусь корисно буде. Проходив співбесіду у цю компанію на позицію Head of Sales

    Почну з хорошого:
    — Дуже приємна та професійна ректутер. Доброзилчива, спілкуватись легко і приємно, питання чіткі та зрозумілі
    — Пунктуальні рекрутер та СЕО
    — Сама компанія, схоже, досить прогресивна, але це перше враження, оскільки ближче ознайомитись не було нагоди

    Тепер до поганого. Друга співбесіда була з СЕО компанії — Стасом. Співбесіда залишила майже виключно негативні враження:
    — Стас сам призначив співбесіду на вечірній час (схоже він в США в цей час), але на початку сказав, що він в поганому стані і камеру включати не буде (цілу співбесіду розмовляв з чорним екраном)
    — Вся співбесіда тривала 30 хв, хоча це практично нонсенс на таку посаду. У всіх серйозних компаніях, де я працював (Indeed, Uber) такого типу співбесіди тривають щонайменше годину і мають 3-5 етапів. За 30 хв практично неможливо розкрити всі сфери і запитання
    — Стас дуже нечітко висловлює свої думки і запитання (принаймні англійською, якою чомусь він вирішив проводити цілу співбесіду, хоча її рівень можна оцінити за 2-4 хв розмови). Оскільки питання були сформульовані нечітко, невідомо як на них слід було відповідати
    — Стас прийшов явно непідготовлений на співбесіду, питання вигадував на ходу і явно не до кінця розумів що хоче вияснити
    — Перейшов на ти, не запитавши чи я не проти
    — Постійно перебивав мене, не даючи закінчити свою думку
    — Постійно нагадував, що в нього мало часу (може тоді треба було визначити інший проміжок?), чим змушував мене швидко відповідати на запитання і знову ж таки перебивав і не дав нормально відповісти майже на жодне запитання
    — В кінці спробував дати фідбек, що можна було записати в плюси, якби цей фідбек був у нормальній формі: було сказано, що він не почув чогось такого, що хотів би почути. На запитання, що саме мається на увазі відповів: «ну вот что-то такое, что пишут в последних книгах» — на цьому моменті я зрозумів, що людина сама не розуміє кого вона шукає і що потрібне на даній вакансії. В певний момент хотілось запитати «вам шашечки или ехать» (схоже таки шашечки — головне було побільше розказати як це круто працювати в стартапах і про натхнення, а мої варіанти як досягається результат не дуже цікаві)
    — Після того як видав свій «фідбек» навіть нормально не попрощався і просто вийшов зі дзвінка, за що Анні було навіть незручно (ще раз повага їй)

    Сподіваюсь відгук буде корисним для тих, хто буде подаватись у цю компанію