Медіанна зарплата Sales Manager — $850. Проте майже 80% опитаних отримують додатково бонус, а 50% мають щомісячні бонуси. Тож фінальна зарплата цих спеціалістів є вищою за медіанну. Адже здебільшого складається зі ставки та бонуса. Customer Success має в середньому $1150, а Support — $850.
Що ви вкладаєте у Support ? Якщо це поняття узагальнене, то чому ви окремо виділяєте з нього Customer Success? ІМХО, різниця між SRE (Site Reliability Engineer) і Technical Support Engineer (якщо не вкладувати в роботу SRE роботу DevOps) не велика, а часто взагалі відсутня.
Розділіть нарешті цю категорію на L1/L2/L3 рівні, бо те що зараз ви показуєте як зп Support, це зп L1, але аж ніяк не L2/L3.
Цитата:
Customer Success, Sales Manager, Support
Медіанна зарплата Sales Manager — $850. Проте майже 80% опитаних отримують додатково бонус, а 50% мають щомісячні бонуси. Тож фінальна зарплата цих спеціалістів є вищою за медіанну. Адже здебільшого складається зі ставки та бонуса.
Customer Success має в середньому $1150, а Support — $850.
Що ви вкладаєте у Support ? Якщо це поняття узагальнене, то чому ви окремо виділяєте з нього Customer Success?
ІМХО, різниця між SRE (Site Reliability Engineer) і Technical Support Engineer (якщо не вкладувати в роботу SRE роботу DevOps) не велика, а часто взагалі відсутня.
Розділіть нарешті цю категорію на L1/L2/L3 рівні, бо те що зараз ви показуєте як зп Support, це зп L1, але аж ніяк не L2/L3.