Голос із натовпу: після певної межі відповідальності ПМ перестає бути найманим працівником і або отримує частку або йде нахер із компанії. Відповідь чому можете пошукати самостійно )
Фокус на бойовці — це гарний вибір.
Невелика порада можливо варто подумати про заряджання мушкету в декілька фаз — тоді (як в житті доречі) при отримані урону або необхідності змінити місце можна буде продовжити заряджання. Шо додасть динаміки йому.
Чудовий прогрес за такий короткий час, але виникло цікаве питання:
А який фокус проекту? (Охопити все буде досить складно)
МіБ Армаган робив 6 років (першу частину), 5 років другу частину, 3 роки вони роблять бої на дракарах (їх новий аддон).
Вогнем і Мечем ми робили командою 3 роки на МіБ
Скрипт який буде знімать з посади коли хтось приймає рішення бо «згідно-відповідно», а не у зв’язку з реальністю.
Фільтр калмана в реальності має значні проблеми для оптичних(та навігаційних) систем, про це подробно писав яндекс, коли робили свою робо-доставку з викладками чому так.
Лінк десь на хабрі був.
Як для старту дуже непогано, але:
Почну с того шо сабля відверто складна зброя для ігор.
У саблі на відміну від меча кожен удар закінчується зазвичай переходом в нову позу/позицію.
Тобто це такий закритий по кривій рух від/до.
У вас цього нема, вихід із анімації атаки закінчується простим міксом до айдла, шо виглядає не дуже м’яко кажучи реалістично.
По демці звісно важко оцінити управління, але зрозуміти з якого боку буде удар у вас дуже складно, в МіБ та інших іграх де +/- є сабельний комбат використовують різні хелпери на екрані, типу стрілочок.
Мені по кайфу моя робота. Це завжди було моїм хоббі.
Дякую за статтю, все вийшло досить просто по факту. (Ну за виключенням того що 3 годинки пішло на настройку власне самого HA на 5й малині).
Нарешті вдалось знайти відносно бюджетне рішення по відключенню «зайвих» приладів коли перемикаєшся на автономку без потреби бігати по квартирі і вимикати все вручну.
Власне хоум асістант читає показники Блуєтті, а далі вже сценаріями (AC OutputPower > чогось) вимикає розетки ксяомі по вайфаю.
Телеметрію в консоль виводить? ))
А які є варіанти автоматизації відключення споживачів коли вмикається резервне джерело?
нажаль, сушилку та міні-бойлер на окремий автомат не вивести, а користі від них не те шоб багато коли нема світла.
Давайте почнемо тоді спочатку:
Яка задача цього словника?
Унормувати список перекладу.
Унормувати — це взяти існуючі слова, створити нові словоформи або запозичити іншомовні, використовуючі правила запозичення.
Оскільки серед вас при всій повазі мастрів сучасного слова на кшталт Жадана чи Андруховича немає, то чекати що Ваші невживанні варіанти мають стати нормою — це дещо зухвало, щодо літературної норми.
Залишається або брати існуючі варіанти або позичати з інших мов слова що ВЖЕ є у вжитку.
Шутер, слешер.
Чеська, наприклад, розвинулася саме так.
Це м’яко кажучи самоблуд власних упереджень:
Дуже коротко: нам видніше, а ви, проф. спільнота розробників ідіть лісом. (
. Але англійська може виступати свого роду перешкодою для сучасної української, більше про це — в наступному питанні.
Як добре що англійська розвинулась без всіх цих меншовартісних запозичень. Без німецького впливу в техніці, голандської в морській справі, французської в діловому спілкуванні. Латині в юриспруденції.
Старий став, недобачає дідо. :)
Почанати треба з того що дизайн фічі повинен робитись із «accessibility in Mind»:
UI/UX/3Cs/Color coding => вже на старті не генерують контент яким потім ОБОВ’ЯЗКОВО треба настройки бо частина людей просто не зможе в це грати.
Це звісно не стосуєтся тих фічей які становлять пілари гри, типу якшо у вас рогалик типу Хадеса, де всі 10 пальців потрібні просто шоб пройти туторіал на паді.
МО і Штаб проти, шансів шо приймуть — не багато.
Привіт!
Я б для початку я б порадив звузити до «не тільки хочу, але й можу». :)
Бо кожен із напрямків що ти перерахував вимагає не тільки бажання, але й хоча б мінімальних талантів в цій сфері.
Ну і дизайн теж є наративний, математика, ігрові механіки і монетазаційний (мобайл)
Побільше б «залізячної» розробки б на доу
Очікування: +10% продажу
Реальність: ви вклались в маркетинг, і походи в Сільпо тепер — це пошук жовтих цінників, бо ціни +15% до конкурентів по цілим группам товарів.