Побільше б «залізячної» розробки б на доу
Для великих холдингів — це не є червоним прапором, бо зазвичай мова йде про скорочення певного напрямку, типу «тепер не робимо окрему гру під платформу Х, для тайтлу У». І під скорочення йде сотня людей.
Із загальної кількості в пару тищ — це ОК.
Але при цьому успішний ІНШИЙ напрямок потребує спеціаліста певного профілю, якого не було.
Інша справа коли це маленька «домашня студія», тут зазвичай мова вже йде про «справи йдуть кепсько»
Можна грубо прикинути. Але насправді податкова цілком могла б і статистику надати )
200к фопів, по 1500$ середньої по моргу та лікарні...
~9 млрд з обороту + ЄСВ ~4 = 13/рік
ну нВідія має офіс, хоч і невеликий.
У геймдеві загалом, порівняно із середніми зарплатами на ринку, платять дуже непогано
Десь тихо плачуть дізи із опросніків ДОУ
Шкода що ніяких чисел не приводите, наскільки такий підхід себе виправдовує (2 місяці для мобайлу це ...вічність). Хоча б там +15% до monthly play time. :)
Привіт!
А можна питання: а скільки часу та людей зайняв у вас дизайн пре та прод при такому підході?
ЗІ крута стаття.
Наче все ж просто:
1. Беремо літературну норму
2. Приправляємо сталим сленгом
3. Беремо локальні діалекти для особливих випадків.
Profit.
Ні треба зробити роботу так щоб отримати критику і від гравців і від ..розробників ігор. Це не професійно, просто не професійно (
))) Вірте далі у свою цифрову «безпеку», що я можу ще сказати :)
Всю статтю можна було б звести до історії наших полонених яким на допиті дають роздруківку з телеграмму за декілька років з «віділеними цікавими місцями».
Одна оптична камера може коштувати х10 у такому девайсі.
Тому «джойтик» має просто бути «зручним і якісним і готовим до споживання», а не витрачати час і знову гроші на розробку «аналогов нєт»
Ну так це і є розмита відповідальність. Якщо система має стейкхолдера без відповідальності — то це якесь гівно.
Багато стейк-холдерів — розмита відповідальність.
Відповідно просте питання: скільки директорів та стейкхолдерів втрачають свої посади після неправильних рішень?..
саме так
Color Oracle, найбільш простий та найбільш точний мабуть інструмент:
colororacle.org
Крім цього принцип колор контрасту, наприклад:
webaim.org/...esources/contrastchecker
(це в цілому гарний спосіб перевіряти дизайн і без цвітової сліпоти)
Ви могли б наприклад піти далі і замість кольору ДОДАТИ іконки тайлів:
шось типу $, $%, @, & тоді точно ніхто не пропустить.
Залишилось зробити чому білий бізнес, наприклад казино- сумнівна робота.
Не завжди по
Перфоманс ніхто не відміняв.
Я вже мовчу про те шо ассет паки і біржа поки нема ніякої роботи — який не який дохід більший нуля і досвід
За три місяці в портфоліо можна було б вже і якийсь ассет-пак ігровий зробити, під певну стилістику, технічну частину (мобайл, консолька, некст-ген). Бо так відкриваєш і такий — гмм, туторіал, туторіал, вже десь бачив. Закрив.
Привіт!
Я б для початку я б порадив звузити до «не тільки хочу, але й можу». :)
Бо кожен із напрямків що ти перерахував вимагає не тільки бажання, але й хоча б мінімальних талантів в цій сфері.
Ну і дизайн теж є наративний, математика, ігрові механіки і монетазаційний (мобайл)