• Форум
  • Стрічка
  • Зарплати
  • Робота
  • Календар
  • Спільноти
  • 👍👎 Оцініть свою компанію
Вхід і реєстрація
Maxim Kostushko
  • Профіль
  • Коментарі 13
  • Як створювали ефекти для S.T.A.L.K.E.R. 2. Інтервʼю з Lead VFX Artist Антоном Пасічником

    Я как Технікал артист, теж підтверджу, що людина яка просто робить свої таски не питаючи как, що і куди не профі. Тому я завжди всім розповідаю куди і як треба якщо людина починає роботу не спитавши. І сам розпитую за деталі, коли мені приходять задачі. 15 років це великий досвід. Тому так, вміти робити або закладати оптимізацію ще при розробці це великий досвід та розуміння процесів.

    3 жовтня 9:29
    Підтримали: Mark, Vova Lvov, Oleksii Nedashkivskyi, Sashko Peremot, Serhii Korshunov, Anna Mikhel
  • «Ми йдемо на ризик — як справжні сталкери». GSC розповіла про покращення S.T.A.L.K.E.R. 2 у 2025 році

    Як вони своє вивчання рушія перевели в те, що вони Сталкери. Вони роблячи це, роблять для себе в першу чергу, бо потім хнм легше буде робити новий продукт. Вони його використовують як платформу для свого ж розвитку. Тому такі речі дуже дивно звучать.

    13 серпня 9:15
    Підтримав: Eugene Morningstar
  • Російсько-українська студія на Кіпрі з грошима «Газпрому» і гарними відгуками. Профайл Eschatology Entertainment

    Ну якщо ці гроші йдуть до нас, то треба у Газпрому брати більше, то повертати менше, щоб він мав більше збитків та давав прибутки суто нам.

    9 липня 11:52
  • Дорожче, ніж в США. Вартість Borderlands 4 на ПК в Україні починається від 3000 гривень і досягає 5559

    Ви навіть не розумієте як це працює, але розказуєте про це з таким видом, як будто ви велику експерти. Ця сума складається від вартості долара та конвертації. Там дуже складна схема і від цього з’являються такі ціни. Вважаю різницю до 100 гривень невеликою різницею, бо у деякий країнах різниця ще більша.
    І треба радіти, що наша країна не бере за основу вартість у євро, як в деяких країнах.

    18 червня 2:06
    Підтримав: Edward Dark
  • «Буде дуже неприємно». Мобілізований інді-розробник розвіяв міф про БЗВП, який гуляє серед цивільних

    Завжди треба доказувати свою думку та мати своє бачення. Тому що коли в тебе забирають твоє, або то шо видали за кордоном, а потім дають говно, то не треба мовчати. Бо мовчання перетворює нас на росіян. Треба мати свою думку і не боятися її висловлювати. Бо якщо мовчати то буде багато фігні творится і надалі. Бо якщо будемо мовчати, то як каже Стерненко, або змінимося або загинемо. І він на сто відсотків правий. Якщо бачиш щось погане або погане ставлення не треба мовчати. Мовчання вбиває. Як у цивільному так і військовому оточенні.

    8 червня 21:39
  • Норма — $20 тисяч. Експерт пояснив, чому інді-розробникам не варто намагатися створити аномально успішну гру

    Якщо чесно то 10-20 тис доларів на команду особливо в ЄС та штатах майже не має сенсу. Бо розробка гри інді, нормальної займає рік не менше. Тому це навіть не окупиться. Бо середня зп 2-3 тис у є. або жврк на одного. Більшість інді ігор розробляється командою 3-5 людей, може навіть до 10. Тому 200-300 тисяч це більш здраві цифри. А отщовсвм еипо що. Навіть одна людина ла пів року- рік не окупитт її.

    8 червня 21:30
  • Екскерівник PlayStation вважає, що сервіси на кшталт Game Pass можуть бути «небезпечними». У PS Plus «здоровіша модель»

    Ну Йошіда десь правий. Але нажаль гейм пас попереду. Хоча сам маю пс5 і купую ігри. У гейм пасі грав поки всього у дві гри. Сталкер 2 та Індіана. Хоча Індіану планую купить пізніше і знову перепройти вже на пс5.

    31 травня 20:07
  • Head of N-iX Games — про стан українського геймдеву, помилки влади і чому загальна картина в індустрії «невтішна»

    Скоріше за все, ігрова індустрія сокроститься до двох або трьох контор які будуть робитиь ігри. Щось на кшталт 2000 років. Тому треба вже йти з ігрової вндустрії у щось інше. Вантажник або охоронець чи щось ще.

    9 квітня 13:55
  • Керівник Xbox Філ Спенсер грає 20-25 годин на тиждень. А скільки ви?

    Мені здається що людина яка не вивчає роботу інших людей це втрачені можливості... Філ Спенсер усе правильно робить.

    8 квітня 10:20
    Підтримав: Назар Степорук
  • Керівник Xbox Філ Спенсер грає 20-25 годин на тиждень. А скільки ви?

    Десь як Філ Спенсер. Іноді може більше.Але частіше за все, якщо витрачаю більше часу, то трачу його на вивчення гри. Як люди робили і що і як в них там реалізовано. Від графіки до механік та ідей.

    8 квітня 10:18
  • Skyrim популяризувала відкриті світи, але люди стомилися від ігор на 100 годин, вважає ексдиректор з дизайну Bethesda

    Втомили не ігри на 100+ годин, а пустота карт та безліч однотипних завдань у грі, які навіть ні як не змінюються. Тому треба міняти вектор таких ігор, а не казати що вони втомили. Може розробників і втомили, тут скоріше за все сто відсотків, а гравців ні. Якщо гра зроблена хорошо, то провести 100 годин нема питань. Hogwarts Legacy, Assasins Creed Odessey, Horizon Forbidden West, RDR2, приклади ігор які без питань тримали 100 годин або близько цієї цифри.

    14 січня 10:28
    Підтримали: Андрій Поліщук, Chonky boi, Valeriy Shvets, Nero Burning ROM, Пять холодильников, Леопольд Кіт, Alexander Dyachenko, Ilona Bereznova, Іван Симканич, Slavik Savko
  • Скільки заробляють спеціалісти у геймдеві? Опитування DOU

    Пересмотрите список вакансий, инае не ревлевантно. Я заполнил, но не совсем верно. Выбрал близкое из того что есть, но не совсем то.

    14 грудня 2021 12:37
  • Скільки заробляють спеціалісти у геймдеві? Опитування DOU

    Верно сообщенеим ниже подмечено. Техникал Артист, Юикс Дизайнер, Гейм дизайнер и Левел дизайнер, Лайт Энвайронент Артист и другие. Молчу уже о звуокрежиссерах игровых и других вакансиях которые также присутствуют в этой сфере. А еще и РнД направление забыл. Такое тоже есть здесь.

    14 грудня 2021 12:36
    Підтримав: ArGell Samoylenko

Не пропустіть

11 листопада, Online
Благодійний курс “Frontend beginning” від CS Osvita
11 листопада, Online
Онлайн-подія «Як стартувати IT-компанію»
13 листопада, Online
🎙 DOU Live: тестуємо сучасні ШІ-браузери разом з Олексієм Мінаковим
20 листопада, Online
🎙 DOU Live: Чи справді АІ — союзник для Product менеджерів
20 — 21 листопада, Online
Cross-Cultural Communication: partners, clients, teams by KMBS
22 листопада, Київ, Online
CTO fwdays’25 conference
2 грудня, Київ
DOU PHP Meetup 2025
13 грудня, Київ
DOU Marketing & Sales Day — подія для тих, хто працює на стику маркетингу та продажів
16 — 17 грудня, Варшава
WAWTech — перша велика конференція від DOU у Варшаві
© 2005—2025 DOU.ua
Нас уже 824 434. Ми в соцмережах: Facebook Twitter GitHub LinkedIn Telegram YouTube TikTok Instagram WhatsApp
Пошук програмістів на Джині
  • Контакти
  • Реклама
  • Legal
Пишіть нам на [email protected]
Скористайтесь акаунтом
×
  • Google
  • LinkedIn
  • GitHub
  • Facebook
Увійти за поштою.
  • Вхід
  • Реєстрація
  • Відновлення пароля
Неправильний пароль
Реєстрацію по email закрито
Ви неправильно вказали свою пошту
Або скористайтесь акаунтом.
Для того, щоб зробити ваш профіль повноцінним, вкажіть вашу пошту.
Ми відправимо вам лист з посиланням для підтвердження.
Ви неправильно вказали свою пошту
з умовами використання сайту і політикою конфіденційності.