Як вони своє вивчання рушія перевели в те, що вони Сталкери. Вони роблячи це, роблять для себе в першу чергу, бо потім хнм легше буде робити новий продукт. Вони його використовують як платформу для свого ж розвитку. Тому такі речі дуже дивно звучать.
Ну якщо ці гроші йдуть до нас, то треба у Газпрому брати більше, то повертати менше, щоб він мав більше збитків та давав прибутки суто нам.
Ви навіть не розумієте як це працює, але розказуєте про це з таким видом, як будто ви велику експерти. Ця сума складається від вартості долара та конвертації. Там дуже складна схема і від цього з’являються такі ціни. Вважаю різницю до 100 гривень невеликою різницею, бо у деякий країнах різниця ще більша.
І треба радіти, що наша країна не бере за основу вартість у євро, як в деяких країнах.
Завжди треба доказувати свою думку та мати своє бачення. Тому що коли в тебе забирають твоє, або то шо видали за кордоном, а потім дають говно, то не треба мовчати. Бо мовчання перетворює нас на росіян. Треба мати свою думку і не боятися її висловлювати. Бо якщо мовчати то буде багато фігні творится і надалі. Бо якщо будемо мовчати, то як каже Стерненко, або змінимося або загинемо. І він на сто відсотків правий. Якщо бачиш щось погане або погане ставлення не треба мовчати. Мовчання вбиває. Як у цивільному так і військовому оточенні.
Якщо чесно то
Ну Йошіда десь правий. Але нажаль гейм пас попереду. Хоча сам маю пс5 і купую ігри. У гейм пасі грав поки всього у дві гри. Сталкер 2 та Індіана. Хоча Індіану планую купить пізніше і знову перепройти вже на пс5.
Скоріше за все, ігрова індустрія сокроститься до двох або трьох контор які будуть робитиь ігри. Щось на кшталт 2000 років. Тому треба вже йти з ігрової вндустрії у щось інше. Вантажник або охоронець чи щось ще.
Мені здається що людина яка не вивчає роботу інших людей це втрачені можливості... Філ Спенсер усе правильно робить.
Десь як Філ Спенсер. Іноді може більше.Але частіше за все, якщо витрачаю більше часу, то трачу його на вивчення гри. Як люди робили і що і як в них там реалізовано. Від графіки до механік та ідей.
Втомили не ігри на 100+ годин, а пустота карт та безліч однотипних завдань у грі, які навіть ні як не змінюються. Тому треба міняти вектор таких ігор, а не казати що вони втомили. Може розробників і втомили, тут скоріше за все сто відсотків, а гравців ні. Якщо гра зроблена хорошо, то провести 100 годин нема питань. Hogwarts Legacy, Assasins Creed Odessey, Horizon Forbidden West, RDR2, приклади ігор які без питань тримали 100 годин або близько цієї цифри.
Пересмотрите список вакансий, инае не ревлевантно. Я заполнил, но не совсем верно. Выбрал близкое из того что есть, но не совсем то.
Верно сообщенеим ниже подмечено. Техникал Артист, Юикс Дизайнер, Гейм дизайнер и Левел дизайнер, Лайт Энвайронент Артист и другие. Молчу уже о звуокрежиссерах игровых и других вакансиях которые также присутствуют в этой сфере. А еще и РнД направление забыл. Такое тоже есть здесь.
Я как Технікал артист, теж підтверджу, що людина яка просто робить свої таски не питаючи как, що і куди не профі. Тому я завжди всім розповідаю куди і як треба якщо людина починає роботу не спитавши. І сам розпитую за деталі, коли мені приходять задачі. 15 років це великий досвід. Тому так, вміти робити або закладати оптимізацію ще при розробці це великий досвід та розуміння процесів.