В статті про перспективи самостійного ведення бухгалтерії ФОПом практично нічого не сказано власне про бухгалтерію ФОПа, а тільки про податки/звіти і штрафи з цього приводу. А саму бухгалтерію нормальний ФОП з простим виробництвом, торгівлею та послугами досить легко може вести самостійно, для чого існують вітчизняні сервіси а-ля «Буккіпер» чи «Діловод», які за ціною на місяць не дуже відрізняються від абонплати за телефон чи інтернет, і для роботи з якими не треба спеціального навчання. Які (за наявності у ФОПа мозку і певної дисціпліни) дозволять і облік вести, і з контрагентами зручно працювати, і персонал (в простому випадку), і податки нараховувати, і звіти готувати для подання через програми типа Сонати/Медка чи через безкоштовний кабінет платника податку, і все це одразу з перспективою віддаленої роботи під час карантину. Вони просто не дозволять звичайному ФОПу вести бухгалтерію зовсім вже некоректно, в купі з первинними документами, що, в числі іншого, також впливає на коректне подання звітності і мінімізацію шансів на штрафи.
В статті про перспективи самостійного ведення бухгалтерії ФОПом практично нічого не сказано власне про бухгалтерію ФОПа, а тільки про податки/звіти і штрафи з цього приводу.
А саму бухгалтерію нормальний ФОП з простим виробництвом, торгівлею та послугами досить легко може вести самостійно, для чого існують вітчизняні сервіси а-ля «Буккіпер» чи «Діловод», які за ціною на місяць не дуже відрізняються від абонплати за телефон чи інтернет, і для роботи з якими не треба спеціального навчання.
Які (за наявності у ФОПа мозку і певної дисціпліни) дозволять і облік вести, і з контрагентами зручно працювати, і персонал (в простому випадку), і податки нараховувати, і звіти готувати для подання через програми типа Сонати/Медка чи через безкоштовний кабінет платника податку, і все це одразу з перспективою віддаленої роботи під час карантину.
Вони просто не дозволять звичайному ФОПу вести бухгалтерію зовсім вже некоректно, в купі з первинними документами, що, в числі іншого, також впливає на коректне подання звітності і мінімізацію шансів на штрафи.