t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь
t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь
t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь
t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь
t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь
t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь
t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь
t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь
t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь
t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь
t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь
круто
давно хотів прочитати і не розумів чому немає перекладу, адже книга відносно стара
Цікаво б було дізнатися як аудиторія розділилася між пк і коробкою, але не лише в плані кількості гравців, а й безпосередньо продажів. Думаю (сподіваюся) півроку і можна буде на плойці поганяти.
Привіт, спільното!
Не покидаю спроб знайти тут партнерів.
Моя мета — збір команди для розробки html5 ігор, публікації їх на відповідних платформах та у Google Play( у разі успіху на web).
Мета співпраці — періодично
Кого шукаю:
1) ПРОГРАМІСТ-РОЗРОБНИК із навичками вільного володіння ігровим рушієм (бажано Construct 3, бо сам працюю в ньому, але підійде і будь-який інший рушій).
На плечі програміста падає реалізація кор механік
2) ХУДОЖНИК, бажано з мінімальним досвідом та портфоліо
художник бере на себе реалізацію цілісного графічного стилю гри (при цьому вітається використання готових асетів, та вимагається саме грамотне і цілісне їх поєднання)
Якщо пропозиція зацікавила — пиши сюди:
Telegram — t.me/mika222lol
email — [email protected]
Всім привіт!
Мене звати Коля, я шукаю людей зацікавлених в розробці та релізі HTML5 ігор на WEB платформи, а також, в подальшому і на мобільних сторах.
Маю досвід розробки таких ігор як в аспекті 2d artista так і девелопера (construct 3)
Шукаю команду ентузіастів, які не боятимуться найменших невдач та впевнено крокуватимуть до успіху разом з командою.
Розгляну кандидатури всіх охочих, але в пріоритеті 2d художники та розробники (переважно Construct 3, але й інші рушії вітаються).
Вимоги до кандидатів:
— бажання працювати в команді
— присутність мінімального протфоліо
— блиск в очах)
одразу відповідаю на найпоширеніше питання — про оплату. В разі комерційного успіху ( що є невідворотнім=)) дохід з проекту розподілиться між його творцями пропорційно затрачених ними зусиль.
із задоволенням поспілкуюся з вами в телеграмі t.me/mika222lol
Всім хорошого і позитивного настрою)
хахап😂
Продовжую роботу над своїм сюжетним платформером Golden Blood.
До вашої уваги слайди інтро для демо.
Зараз активно працюю над демо та шукаю ентузіастів)
Ворота Балдура за чутками хотіли додати, але Ларіани сказали, що така детальна гра повинна продаватися за свою ціну
Спробував Downscaling — на жаль не допомогло..(((
Не до кінця розумію перший варіант. Потрібно збільшити спрайт, щоб по його сторонах були пусті пікселі?
t.me/gameFeedbackUa ось. доєднуйтесь