наврядше, тоді і мобільні ігри і створення контенту для дорослих (арту/обслуговування сайтів і т.д.,) і робота над провальними проектами і робота на політичну, мілітарну тематику повинні знищувати резюме.
ващі скіли то є ваші скіли і якщо вони монетезуються то нікому не важливо де і як ви їх отримали
Завдав нищевний удар по Firaxis...
Дурниці — якби автомобілевиробники робили те що цікаво людям а не їм, то ми б на сталевих конях би їздили що ламаються і шумлять ))
Розробники перших і не тільки перших адвентюр,шутерів і РПГ Эрик Шайи, Джон Кармак, Хиронобу Сакагути, Моленьє, Амерікан МакГі, той же Кодзімба
не питали у користувачів що їм треба, бо питати було ні у кого, користувачів не було..
Подивіться на типових користувачів DOU хоча б, їм лише б ригачок наставити...що в них питати можна
GTA 3 — популяризовала відкриті світи..
В цій Циві не буде прив’язки лідерів до націй. Ти за Катьку зможешь хоч Японією керувати )
А Москва може керуватися взагалі Лінкольном х))
а які наративи і стереотипи ? наче все історично — вона ж заснувала Ермітаж, відкрила купу університетів, обсерваторій, ботанічних садів, запросила митців і вчених з Європи.
Нам не подобається — не будемо грати за цього персонажа, все.
Курди ображени на турків, французи на британців, поляки на німців -що тепер нікого не додавати до гри щоб не ображати.
Ми НЕ МОЖЕМО відмінити російське у себе ) що вже казати про світ.
Найкраща українська стратегія в цьому плані це робити своє і просувати, а не ображатися на кожну студію бо там є щось про росіян.
Но Геральта забьют клюшкой для гольфа в начале Witcher 4 )
И зариканцев будет больше ) И гедонизм среди магов которые от скуки предпочитают однополовые контакты не будет высмеиваться как это делалось в Withcer 2.
И вообще traditions это что то дремучее и плохое.
Да и Witcher 3 Проджеты не воспринимали в серьез а использовали как плацдарм и полигон для гениального Withcer 4 ))
При слові Halo одразу уявляэться типовий недолгуий, білий, бургерний Джон десь з Аклохоми з геймпадом від іксбоксу у пальцях сосиках ))
Поки всі гигикали на тими хто йшов до художніх школ, тикали пальців у тих стояв біля фонтанів та в парках і продавав картини.
Потім чогось гигикати перестали коли художники по вивчили gimp і photoshop, zbrush, after efects, unity по англомовним ПІДРУЧНИКАМ скачаним з трекерів бо Ютьюбу ще не було і пішли до геймдеву/маркетингу і стали заробляти велечезні гроші.
А зараз чогось їм захотілось вчити 2Д, якщо людина хоче малювати то їй чхати чи замінить її нейронка і скільки там конкурентів на вакансію, вона буде це робити і не курсиків.
це рак який приносе в індустрію ще Unreal Engine 4 — купа розробників використовує кастомні матеріали, текстури, vfx, анімації, меши і навіть цілі механіки.
це засмічує геймдев купою однотипових подєлок в ущерб якості і унікальності.
Але недосвідчені розробники ведуться на Lumen, Nanite, Niagarа — по суті не працюючі технології які Епіки преподносять як щось революційне, забрасують свої потенційно гарні рушії як приклад Luminous Engine
Так вона такою і була — її дівчина Містле в книгах.
Стрьомно що що на возгласи traditions, що в трейлері повторювались 4 рази — Цирі кривить морду.. хоч би нового повєсточного капітана Марвел з неї не зробили
Так вона такою і була — її дівчина Містле в книгах.
Стрьомно що що на возгласи traditions, що в трейлері повторювались 4 рази — Цирі кривить морду.. хоч би нового повєсточного капітана Марвел з неї не зробили
*креативний директор проєкту Марія Григорович
у GIMP не складніше за Фотошоп, вони дуже схожі.
Але Blender має купу бріджів, адонів і загалом високу сумісніть з GIMP
GIMP замінить substance painter на 100% , якщо є принциповість у використанні саме OpenSource.
А так substance painter, з яким зараз носяться джуни після курсів, як з писаною торбою, не може зробити нічого такого, що не може зробити Photoshop
МБ краще відкрити якись базовий дездок , типу «курочка ряба», з якого багато хто починав, і по ньому зробити ?
А хто там Warhammer 40000: Space Marine 2 і Atomic Heart де є українські саби і локалізація — лайном закидував, і на всіх платформах закликав не грати в це ))) Попри високі світові оцінки.
А тепер ми починаємо — «А нас за що»
пам’ятаємо жахливий наднудний міраж, що мав повернутися до істоків
з 2005, ще до Болотної