• Серія відеоуроків про графічне програмування українською

    Я на швидко переглянув ваш документ, я не є певний що я всю математику розумію.

    Я знаю, що існує багато математичних зв’язків із барицентричними координатами, але я використовую їх переважно тільки в графічному програмуванні, тому я не знаю всіх деталей.

    Ідеї у вашому документі цікаві, але я мушу присвятити більше часу на це, бо я не настільки знайомий з деякими математичними темами, над якими ви працюєте (я вивчив лінійну алгебру, але не так багато про афінні простори та інше теми)

    Підтримав: Tymchyshyn Vitalii
  • Серія відеоуроків про графічне програмування українською

    Що стосується трикутних пікселів, я не думаю, що це обов’язково буде гіршим або кращим. Це дозволить вам створити деякі ефекти, які тепер важче створити.

    Ця тема насправді трошки складна, оскільки в практиці на моніторі пікселі не завжди є квадратами:

    www.xslightings.com/...​-resolution-15398419.html

    www.google.com/...​ttps://www.quora.com/Why arent-піксель-гексагональний & tbnid = j-ppaizfdgkdjm & vet = 12ahukewirkoynysp9ahuyf2iahzc7d8wqmygdeguiardoaq..i & docid = hgohl8t4tkoutm і w = 602 & h = 602 & q = monit

    Часами монітори роблять це через технічні обмеження або щоби ощадити гроші, бо тоді можна мати менше синього або червоного світла у моніторі, але технічно мати ту саму кількість пікселів.

    Про зміщення рядів пікселів, ви отримуєте деякі переваги використання нерегулярних сіток. Якщо аплікація знає, що пікселі є нерегулярними, ви можете скористатися цим і, можливо, отримати трохи кращу якість зображення. Мати нерегулярних сіток допомагає зменшити аліасинг (en.wikipedia.org/wiki/Aliasing), але ви отримуєте трохи більше шуму на вашому зображенні як компроміс.

    Вибачте, це складна тема, але так, ви можете отримати кращі переваги, роблячи те, що ви сказали :)

    ======

    Про трикутникові пікселі, важко сказати чи це б допомогло. Воно б дозволяло створити інші ефекти які тепер важче створити. Як що ти зсуваєш рядок пікселів, то

    Я вживаю DaVinci Resolve щоби створити мої відео, але як що вам краще оглядати на швидкості 1.5, то думаю що це ок, я сам так роблю з довгими відео

    Підтримав: Олег Дорожко
  • Серія відеоуроків про графічне програмування українською

    Ні, я є Українець. В перше відео в серії, я пояснюю що моя родина погодить з терени Польщі де багато Українців колись було, а я сам вродився в Канаді.

  • Серія відеоуроків про графічне програмування українською

    Дуже дякую!