Ще можна гратись з розкруткою бренду та інвестиціями в ТОВ. Можна також розкручувати власну криптовалюту, як це успішно робить Sl8. Та, все ж, найприбутковіше і до чого всі укр.суч.соц.мережі рано чи пізно прийдуть — це контекстна реклама.
і, до речі, на we.ua є контекстна реклама від Google (в т.ч. і в додатках), адже проєкт має бути як мінімум самодостатнім. То ж, кожен постійний відвідувач платить своєю увагою та переходами з контекстної реклами. Все просто і відкрито. Якщо Ви хочете монетизувати власний унікальний контент у своєму каналі на we: , ми можемо розмістити в ньому контекстну рекламу і Ви отримаєте 100% прибутку з неї на рахунок згідно договору.
Цитата з фільму «Соціальна дилема» описує ставлення великих суч.соц.мереж до клієнтів, пропонуючи засилля реклами, «розумні алгоритми» та маніпулюючи емоціями для максимального утримання. З цим давно все не так.
І тому нові соц.мережі та платформи намагаються виїхати на темі «ми — не корпорація монстрів», «ми — клієнтоорієнтовані», «ми дамо вам заробити на вашому неповторному контенті», «ми цінуємо Вас та Вашу думку», «ми — гнучкі та запропонуємо унікальний функціонал». Приклад такої клієнтоорієнтованості Ви можете бачити не лише на we.ua, а й в інших нових українських соцмережах: pleex.com та fankolo.com.
Про доцільність платформи we.ua: скільки, на Вашу думку, вкладає Дуров, щоб з кожної української праски лунали «читайте нас в Telegram», «підписуйтесь на наш Telegram-канал»? Бюджети кажете?)) Ми бачимо потенційну проблему з українськими публічними каналами в російському Telegram і рухаємось в напрямку нішевого рішення. Різні «приватні», чи «приховані» канали нехай лишаються там, де вони є.
Запрошую відвідати новини на we: we.ua/news та підписатись на кілька знайомих джерел, щоб зручно знайомитись з оновленнями та подіями в галузі.
Доброго дня. Дякую за Вашу думку. Як багато Ви чули про українські додатки, щоб і канал почитати, і другу написати, і лайки в профілі зібрати?
Кілька месенджерів є. Є кілька соцмереж: we.ua/...ukrainian-social-networks (навіть +2 в цьому році).
Але в них немає імпорту контенту з TG, чи YouTube.
Додаток we.ua для iOS: канали, месенджер, профілі.
apps.apple.com/...платформа-we/id6636553491
Додаток we.ua для Android:
play.google.com/...ore/apps/details?id=we.ua
Від сьогодні додаток we.ua доступний для iOS (iPhone)
apps.apple.com/...платформа-we/id6636553491
Ми випустили додаток від we.ua
play.google.com/...ore/apps/details?id=we.ua
Всередині: канали, профілі, миттєві повідомлення, коментарі, вподобайки, друзі та багато іншого. Обговорення: dou.ua/forums/topic/49145
Озвучена Олександром Олешко проблема, про розповсюдження офіційної інформації від влади різних рівнів в російському Telegram, є дуже актуальною. З 2019 року до популяризації цього месенджеру долучились всі діджиталізатори країни. На офіційному рівні з кожного сайту та екрану: ЧИТАЙТЕ НАС В ТЕЛЕГРАМІ! Зручність та недалекоглядність.
Над подоланням засилля Telegram у вітчизняному інфо-просторі я почав працювати зі своєю командою в 2022 році. Так зʼявився проєкт we: (we.ua). Додаток для Android — на стадії внутрішнього тестування та готується до релізу до кінця Травня.
Коротко про функціонал Платформи на сайті we.ua:
— соцмережа з дописами у своїй стрічці;
— канали новин з українських ЗМІ;
— публічні канали користувачів (анонімні — відсутні);
— дошка оголошень і публікація оголошень про продаж товарів і послуг з власного Профілю соц.мережі;
— лендинги для бізнесу;
— API для постів та повідомлень (поки не публічне, на стадії тестування);
— чати миттєвих повідомлень (IM) з E2EE;
Функціонал Додатку we:
— налаштовуваний профіль Користувача;
— дописи у власному Профілі;
— створення власних публічних каналів;
— дописи у власних каналах;
— друзі (в т.ч. запрошення за Email чи мобільним);
— миттєві повідомлення з E2EE4;
— канали (власні та пошук і підписки на інші);
— стрічка останніх новин від українських ЗМІ;
— пошук користувачів за іменем, чи коротким нікнеймом we:
Серед переваг додатку we: є влаштоване перехресне шифрування (e2ee) «з коробки», відсутність доступу до геолокації та списку контактів у телефоні. Також, пропонуємо зручність та легкість інтерфейсу, а саме: чітке розділення оновлень з каналів та переписки в
Запрошую ознайомитись з проєктом:
we.ua/social
Ви не дуже уважно читали. Я — «агент» та власник WE.UA і планую рухати один з сервісів платформи в корпоративний сегмент. Цікавлюсь в добрих людей досвідом використання подібних рішень. У Вас, напевно, такого досвіду ще немає?
А як же окремий «корпоративний» мобільний додаток до 1500 інших встановлених додатків, який пушитиме працівникові нотіфікейшени 24/7? Email можна проігнорувати, чи сказати що лист звалився в SPAM, а з додатком так не вийде.
Дякуємо за Вашу думку! Вона дуже корисна і важлива для нас.
Дякую за коментар!
Які питання вирішували за допомогою Workplace? Що саме видалось зручним?
Дякую за Ваш коментар.
До технологій web3, мабуть все-таки ближче Sl8 (слейт). Напевно, це їх конкурентна перевага)
З Monobank хотілося б співпрацювати в напрямку віджетів та банківських сервісів для користувачів WE.UA. Для прикладу, в них є чудовий віджет для інфлюенсерів в YouTube (та ж Банка, але її можна інтегрувати на сторінку з відео як віджет). Було б зручно бачити в соц.мережі не лише посилання на Mono-Банку, а й безпечний віджет для переходу до платежу і моніторингу балансу (парсити кожного разу сторінку з Банкою — таке собі задоволення). Поки ми не дуже відомі і популярні для Monobank, то ж отримали відповідь, що повернемось до цього питання колись в майбутньому. Працюємо далі)
Я міркую наступним чином: якщо MS розвиває свій продукт Yammer -> Viva Engage , значить ним користуються в світі. Знаю, що Yammer використовували українські компанії і окремі вітчизняні постачальники заробляли на впровадженні цього рішення від MS. Відповідно, мені слід зрозуміти і проаналізувати КОРИСТЬ корпоративних соц.мереж для великого бізнесу і рухати власний програмний продукт на базі WE.UA.
Корпоративні соц.мережі — це не про організацію і перетворення Хаосу в Порядок, це про додатковий інструмент для бізнесу, який відлагоджений як годинничок.
Корпоративні соц.мережі впроваджують у ВЕЛИКИХ компаніях, де потрібно швидко доносити інформацію «з перших уст» від топів і дати працівникам ілюзію «соціальної бульбашки», де їхні рішення і дописи щось вирішують. Іноді такі рішення підвищують ефективність праці у великому колективі і дають можливість «проявити себе» дійсно талановитим працівникам.
В прикладі з MOYO є чіткий кейс: потрібна була швидка вертикальна комунікація (Топ-менеджер-Продавець) та швидкий шеринг рішень на горизонтальному рівні (Продавець-Продавець). Ознайомтесь, будь ласка: youtu.be/TamcQFUEjiQ
Ще можна в TG завести 10 «груп»: для топ, для менеджерів «середньої ланки», для HR, для нижчої касти гребців/девів/продавців. І обов’язково — групу «Хто тирить мою їжу з холодильника» і групу «На подарок шефу/Главбуху/Маріні із отдєла продаж». Потім з’являється потреба в каналі, де записано всі ваші «корпоративні групи». Це якщо невелика компанія.
З масштабуванням бізнесу з’являються масштабніші потреби в комунікації і в оперативному отриманні зворотного відгуку «з полів».
Агрегатор новин на WE.UA тепер має список трендів пошукових запитів для швидкої фільтрації: we.ua/news/trend/biathlon . Ознайомлюйтесь з новинами, які цікавлять тисячі українців!
Ніхто ж не говорить, що у додатках we.ua контекстної реклами буде багато. Все в дуже розумних межах. Та й реклама в TG радше буде розростатись, бо дітище Дурових невпинно споживатиме все більше ресурсів.
Окремо: можна поцікавитись Вашим «профілем споживання інформації»? На які канали Ви підписані, які сайти, крім DOU читаєте?