Батплаг, який нагрівається коли білд фейлиться
Якшо вага до 90кг, то купуєте вживане Inmotion v5f або v8 чисто щоб навчитись. Коли стане бракувати характеристик, то можна буде розглянути колеса з потужністю від 2КВт: Kingsong 16x, Kingsong s18
А, забув сказати що живу у Львові
1. Нема чого їздити на таких швидкостях поряд з людьми.
2. До відповідної швидкості має бути екіпірування. Можна їздити повільніше з легким екіпіруванням.
Не сильно відрізняється від велосипеда. І я ж не кажу на таких швидкостях по тротуару між людей гасати. Я пишу про безпечну швидкість в хороших умовах, коли є виділена велодоріжка. По ПЧ технічно можна і до 80 навалювати, але я такого нікому не пораджу. Мова тут про запас потужності для непередбачуваних ситуацій.
Моноколесо.
Ще кілька років тому дивився на ці штуки, як на іграшки для хіпстерів, а зараз вважаю це найзручнішим міським транспортом на кожен день. Деколи як доповнення до автомобіля.
Можливо, багато хто досі сприймає це як якісь незрозумілі небезпечні речі для покатушок по рівній поверхні, але можливості сучасних моделей вражають. Типове сучасне колесо «з трохи потужніших» важить
Можу повідповідати на питання тут :)
Айтішнікі, ви шо, не уважаєте культуру? Дайте дєняк!
А чому не робити перерви в роботі?
Податки це не зовсім лівацька штука, навіть якшо прогресивні.
В Швеції цілком собі капіталізм.
А шо з тих дипломів? Навіть на заході це просто приємний бонус і плюшка при співпраці з великими корпораціями.
Не про лікарів чи юристів сказано, звісно, але тут тема про програмістів і нові продукти.
Шо за лівацька риторика? Куркулі це типу погано чи шо?
Завєдєнія ці будуть не в робочий час, а якшо постійно працювати в барах, то є шанс шо тебе звідти виженуть. Робота займає дуже вагому частину свідомого періоду, може статися так, шо зненавидиш свою роботу. Є, звісно, люди, яким норм сидіти самому в хаті, але не всі такі.
Тренінги і страховка то фігня. Навіть іноземні компанії можуть дати на то гроші.
А от без живого спілкування більшість свідомого часу дійсно багато хто може поїхати кукухою. А якщо невелика дружна команда працює над продуктом з хорошим фінансуванням то взагалі кайф — можна двіжувати, обідати разом. І в тісному контакті значно легше приймати колективні творчі рішення, брейнштормити.
Твій особистий поганий досвід, можу поспівчувати :)
Про дію говорити рано. Однаково є шанс і на спротив малих компаній, яким Дія-колгосп не цікавий, так і шанс на те, що держава знайде як нагнути тебе при роботі напряму закордон.
І зі всіх ситуацій є вихід: від зміни роботи до запуску трактора
Так і в Україні можна мати 7к. А 15к якшо знайшов напряму, то молодець.
Ти пропрацював на пʼяти галерах за три роки, то й не дивно, шо так ставишся до культури і офісів :)
Там влізає
Але це не єдиний приклад хорошого офісу, бувають тім-спейси навіть на великих галерах, я б не сказав шо це якийсь показник. Плюшки офісу і культура бувають дуже різними і не всюди воно погано, просто треба трохи самому шукати і не обмежуватись вхідними повідомленнями на лінкдіні :)
Покажите мне офис «не стойло»?
Зазвичай це невеликі офіси на
Можуть бути окремо стоячі особняки або австрійські вілли перероблені під офіс з шашликами на задньому дворі.
З власного досвіду:
his.ua/...-design-bureau-2017-08-31
Ще у Львові гарні офіси мають компанії Surprise_com, Levi9, Teamvoy. Якщо шукати то можна знайти.
Майже завжди)
Якшо всім в голову транслюють інфу про «ми одна сімʼя», то так. Але часто культура буваєть прекрасною в компаніях, які ніколи не вживають слова «культура». Здебільшого це залежить від людей, вміння не допускати фігні, і нормального відбору кандидатів на співбесіді(зараз важче, звісно).
І так, хорошого — меншість. Але якшо шукати то знайти можна, зважаючи на кількість компаній.
Зацеп за що? Педалі на такій же висоті, як велосипедна педаль в нижньому положенні, ви часто чіпляєте щось велосипедними педалями?
На моєму досвіді моноколесо суттєво безпечніше за самокати через вищу прохідність.