Український офіс фори існує собі і далі. Реберн — окрема історія з окремим офісом. Для чого ти видумуєш, якщо не маєш реальної інфи?
Зельда, хоча кожухи можуть і не погодитися (:
Більшість інфи — з відкритих джерел. Ви самі можете копнути і, наприклад, звернути увагу, звідки СЕО та СОО, вказані в них на сайті, де вони вчилися і т.д. По джерелах фінансування все також в 3 кліки гуглиться. Плюс пару років тому вони мені писали з приводу роботи і було коротке спілкування (:
Maю на увазі Eschatology Entertainment. Половина топів там росіяни, фінансуються росіянами (Gem Capital, The Game Fund), в переписці їхні ейчари навіть не ховають, що це перевдягнені «харошие русские». Інтернаціональна команда, ага (:
Шкода, що перед смертю вибрав грощі та знатно шкварнувся об русню.
Що 4А, що VG вже 10+ років не мають відношення до GSC, тому вам коментар не сильно додає конструктиву (:
І це доводить що саме? Усім постити та чекати, поки рак на горі свисне?
Це доводить, що є кейси, коли видавці самі виходять на розробників. Для того, щоб це мало ймовірність статися вам потрібно лише:
1. Достатньо оригінальний та життєздатний на ринку проект.
2. Вминня презентувати свій контент, щоб вірусився або сам контент такий, щоб вірусився без зайвих рухів з вашої сторони.
3. Достатньо розвинені соціальні мережі з хоча б невеличким наявним ком’юніті.
Чи значить, що при виконанні цих умов видавець гарантовано знайдеться сам по собі — звичайно ні. Чи є така вірогідність — так.
Вибудова ком’юніті — це в будь-якому разі найперше на що ви цілитися, коли розвиваєте соцмережі інді-проекту. Це треба робити в будь-якому разі і пошук видавця в цьому випадку — це не самоціль, а скоріше приємний бонус. Тому ви нічого не втрачаєте.
І, звичайно ж, якщо ви не серед щасливчиків, до яких видавець постукався сам, то на певному етапі ви починаєте пітчити гру видавцям самостійно. І тут сформоване ком’юніті та хайп в соцмережах можуть стати хорошим інструментом в перемовинах перед підписанням контракту.
А от стосовно горизонтів погоджусь на 100% — почни з таймстемпу.
По-перше, що це за говоряща голова? По-друге, не варто тикати незнайомим людям в інтернетах — некультурно (:
The underlying thing is: you by yourself just tweeting out into the void is not enough to actually just market the game.
Маркетолог каже, що ващій грі потрібен маркетолог — це ну дуже іронічно.
Таких, як ви — десятки тисяч. Паблішерів на порядки менше, а угод, які вони укладають — ще менше. Залиш шкідливі поради для себе.
Поради від погонщика гребців в кодевній конторі > поради індюків, які самі успішно маркетили свої проекти, зрозумів, більше питань не маю. Спокійної ночі.
Маю аналогічний досвід, як і у коментатора вище. Можливо комусь потрібно трохи розширити горизонти (:
Minishoot’ Adventures пройшов як раз перед Новим роком. Добротна метроідванія, що поважає час гравця. Все що треба — на місці і нічого зайвого.
Lorelei and the Laser Eyes — це шедевр, просто і безапеляційно. Засуджую таку низьку позицію)
Арт дирекшн та сеттінг — це ніфіга не дрібниці.
Облизувати вторяк просто тому що він свій — це вже меньшовартість чи ще ні?))
Репортнув свинособаку)
6 років — це дуже багато. За цей час вони випустили 3 гри.
Outer Worlds — ода творчій імпотенції студії. Навіть не близько до їх найкращіх проектів. Grounded — проект на замовлення, що вийшов дуже посереднім і про який ніхто не просив. Pentiment я вже не грав, вибачайте.
Пардон, погано розумію свинособачу (:
Другі піларси вийшли 6 з половиною років тому. З барлоги іноді вилізати треба.
Ниючий маск — це добре, звичайно. Але і обсидіан вже давно не торт. Гру урочисто проігнорую, як релізниться.
Ну зігани, зігани, тобі ж хочеться! (: