Який вам пруф може бути коли ви в свідомість не приходите? Використання автотранспорту як засобу у бізнесі ви не бачили ніколи? Податки на паливо, запчастини, сервіс не існують? Все це вже розжовано у відео — а ви ще говорите про демагогію.
Ви мені розповідаєте, що корову доїти не треба взагалі
Тобто єдине джерело податкових надходжень в Україні — рента на ввіз авто? Ви хворий?
З тим що машина то такий актив, за допомогою якого наша економіка розквітне і якщо ввозити більше автомобілів — буде більше податків — є якісь пруфи цього твердження?
А головою подумати?
Наші міста вже в лідерах рейтингів по тривалості заторів
Не ту метрику обрали. Дивіться кількість авто per capita — нам ще далеко до країн/міст ЄС по цьому показнику — в тому сенсі що у нас авто СИЛЬНО МЕНШЕ.
екологічна ситуація теж не найкраща
Ви оце серйозно зараз? У нас ПОЛОВИНА економіки рухнула — а вам за екологію йдеться? Підіть в Кремль петицію напишіть — бо ВІЙНА куди сильніше руйнує екологію ніж +1К авто.
бюджет якраз наповнить, може не так ефективно як було б якщо б покращити процедуру, але точно краще ніж зараз, коли з цих машин в бюджет потрапляє 0
Ви явно з тих людей які вважають, що щоб корова менше їла і більше давала молока її треба менше кормити і більше доїти. Є проблемка — корова здохне.
Я не буду по сто раз повторювати все — подивіться відео Останнього Капіталіста, там Красноперов вже все розказав: www.youtube.com/watch?v=lORSIojS1eg
Народ мабуть думає що це бюджет наповнить, і перекупів з кордону забере. Але проблема якраз в тому що ніразу не наповнить, а перекупів по статистиці менше відсотка.
Красноперов з Останнього Капіталіста теж висказався
www.youtube.com/watch?v=lORSIojS1eg
Основним джерелом негативної реакції є неможливість митника отримати навар
butch update
Мабуть малось на увазі bAtch update
З рашкою не межує, але з Китаєм проблеми, та і ісламісти там сепаратистські войнушки роблять.
Викладати в загальний доступ адреси проживання людей не зовсім ок 🤪
Але МінЮст це робить. Реєстр ФОПів — публічний із адресами.
Без поняття
Можливо headless Chromium якось ідентифікує що він — headless.
Для мене принципова різниця в тому що headless Chromium (із тим же Селеніумом) воно банить, а просто Chromium із Селеніумом — ні.
User Agent полюбому — бо так воно навіть curl банить.
OKKO навіть headless Chrom(ium) банить, тому я щоб автоматизувати завантаження ексцельки з пальним звідти використав Selenium.
Цікаво що із Playwright вдалось. Треба буде ознайомитись із цим рішенням — раніше не користувався.
Гадаєте зараз РФ стримується?
Боятись «отвєткі» вже пізно. Надто пізно.
Та це лохотрон якийсь а не компанія
Питали про Юнікод, щось дуже конкретне хотіли почути — я досі не знаю що. Розказував їм і про variable width encodings, і про сурогатні пари, отже чому не можна для «розвертання» стрічки просто байти розвернути (бо власне питали як розвернути або обрізати юнікод стрічку), і тп. Але ні, щось от хотіли почути, щось я не сказав. Сказали потім «погано ти відповідав», але що саме погано — не знаю досі.
P.S. Oops, не побачив що це для QA спільноти. Співбесіда була на позицію розробника.
Під час війни ми думали, що будемо корисними як розробники ракет, проте зараз із цим великі труднощі. У цій сфері робити щось без тісної співпраці з Міністерством оборони складно, а самому відомству зараз трохи не до цього.
Оце шкода.
Ви взагалі здатні прочитати що написано? Сервіс, запчастини, пальне — мережі АЗС мало податків сплачують? Ви серйозно?
Це не два джерела а два ВИДИ джерел :facepalm:
А щойно ви закидали що взагалі існує одне єдине джерело — мито на ввіз авто. І раз саме його пропонується скасувати — то це все, останнє джерело забрали, «корову зовсім не доїти».
І ВИДІВ джерел більше двох до вашого відома. Є державні підприємства які провадять підприємницьку діяльність, наприклад — і приносять дохід без податків. Уявіть собі.
Несете повну ахінею з розумним виглядом.