Software Engineer
  • DataArt

    Перевірка англійської дуже проста, фідбек конструктивний. (Хінт: якщо погано чути — одразу передзвоніть.)
    Технічне інтервью на девелоперську позицію не складне, питання стандартні і по суті, але, як оцінять — вже залежить від конкретної людини. Було скайпом з офісу, але я не ображаюсь =). Проговорили 2 години замість 1 і було цікаво. Співбесіди окремої на проект може і не бути.
    Перші враження бувають помилкові, тому рівень англійської можуть перевіряти періодично знов. А рівень технічний можуть підняти після відгуків з проекту, наприклад.

    В принципі, все що залежить від компанії, було супер.
    Позитивне:
    — гнучкий графік, ремоут за бажанням
    — прозорість
    — дуже чітка робота всіх відділів
    — комфортні відносини
    — оплачується час, коли в людини нема проекту
    Негативне:
    — опенспейс та ремоут це не для всіх: галас після 16, але не так багато живої коммунікації
    — аутсорс це не для всіх: вплив на процесс чи на технічні рішення може бути обмеженим, а вибір наступного проекту — завжди компроміс.

    Сервісна модель передбачає наявність великої кількості лояльних працівників, але моє особисте переконання, що треба йти на конкретний проект. Відбір людей на проекти — теж складне питання. Хоча є классні люди, що працюють роками, змінюють по 5-6 проектів і виглядають задоволеними.
    Чисто аріфметично після закінчення проекту шансів знайти в середині щось краще, ніж на ринку не так вже і багато буде. Так і сталося. Припиняти співпрацю було сумно.