Ну ще є комісія за SWIFT платіж. Вона зазвичай фіксована. І тепер питання, що краще один платіж з комісією
Ті хто готові — ті працюють. Просто на одного хто готовий є десяток які 1Кбакс та ще десяток які бажають 1.5-2К. ;) Причому на запитання «А не багато?» йде зазвичай відповідь «А вам что жалка?»
Так, «до побачення!» йде далі з боку роботодавця.
Ну дивіться, пенсії — треба десь
Знов таки, враховуйте, що те що ви найманий співробітник вам не допоможе платити орендну плату за житло сьогодні, і жінці та дітям не покращить комунікацію. І так — зазвичай за кордоном жінкам важче знайти роботу
При зростанні об’єму ринку праці вигідно бути контрактором, а при його рецесії — навпаки.
Тут помилочка:
var meetupDate = new DateTime(2018, 11, 23, 19, 0, 0); // GMT+2 / EEST
Треба EET, бо EET — це East European Time, EEST — East European Summer Time. Зараз вже не літній час діє. ;)
Ні, тут відпрацьовуєш тільки ти. Причому якщо вірити тобі безкоштовно.
Потому что не должен был говорить вообще ничего, но в запале слил всю правду.
Хм, то не про вас, а про ваших погоничів. ;)
Давай спочатку... за що ти отримав по шапці?
За те що сказав правду про проект політичної партії?
Чи за що?
Ну про сертификаты Майкрософт — да не вопрос, за отдельные деньги после сдачи экзамена. ;) Его и так можно сдать подготовившись и заплатив или 80$ с карточки, или 800 грн. (курс у них великолепный, да) ШАГу. ;)
Да не является ШАГ ВУЗом — это курсы повышения квалификации. ;) Туда желательно идти после ВУЗа имея уже основы, хотя за те же деньги и тоже время можно и дома научится не хуже.
Да какая разница какие технологии? Нет разницы писать на java или на C# - конечно классы немного отличаются, но паттерны проектирования все-равно те же самые.
Так что основной минус ШАГа в том, что они учат технологиям, которые начинают устаревать к концу обучения, а не основам, которые потом позволят потом легко и просто менять технологии по требованию рынка. НО с другой стороны, что еще можно ожидать от курсов повышения квалификации?
Зі Львова теж літають куди треба, якщо чогось не вистачає — або SkyUp в Бориспіль, або Intercity+. Хоча у Львова є ще 2 аеропорта поряд: Люблін (220 км) та Варшава. Так, є затримки на кордоні машиною, але в Києві можна не гірше встати на мостах по дорозі в Бориспіль. ;) Електричка кордон проходить без затримок, мінус — пересадка на іншу вже в Польщі.