Скільки на курсах по ШІ не просили хоча б моральну дилему з вагончиком вирішити, він відмовляється. А тут прям бажає смерті...
Місяць-два назад знайшов аптеку з дешевими ліками, поїхав в аптеку купити, коли попросив ліки, то ціна виявилась на багато вищою, ніж на сайті агрегаторі. Фармацевт пояснила, що та ціна тільки при умові бронювання. Вона швидко забронювала ліки і відпустила по дешевшому ціннику.
Я обдумав цю ситуацію одразу після покупки, мене це розізлило, це виглядало як обман. Аптеки роблять наднацінки на ліки, щоб потім зробити невелику знижку за бронювання, що в свою чергу є моделлю монетизації таких агрегаторів.
Добре памʼятаю, що тоді я захотів, щоб цю лавочку прикрили. бо одна фармацевт скаже вам про бронювання ліків, а інша ні. Одного разу ви подивитесь на ціни в агрегаторі, а іншого ні, і не запитаєте про нижчу ціну, і купите препарат не за 100, а за 300 або 500 гривень.
Мене це не влаштовує, і я не хочу, щоб це функціонувало таким чином.
Однозначно, агрегатори забороняти не можна, в тому числі і фарма. Ще б заборонили цінники в магазинах показувати, абсурд. Навіть не уявляю, як вони це заборонять, коли існує безліч можливостей обійти ці обмеження.
Але і поточної моделі монетизації, яку я вважаю не чесною, також не має бути. Це має бути змінено. Скоріше за все, це значно знизить прибутки агрегаторів.
їх не можна порівнювати
www.youtube.com/...i=LiwLKJGZUazUbi_t&t=9189
Тут є перелік з деяких кейсів для ВА/РО, але далеко не всіх.
Так, для напрямку ВА/РО це були розповсюджені кейси використання
так а контрольна група причому? у вас реальний проєкт, десятки команд, і ви навіть не можете порівнювати одну команду з іншою, тому що вони різні, люди ходять у відпустки, приходять нові члени команд, проєкт змінюється, ви можете порівняти тільки до і після, і тільки у випадку відсутності суттєвих змін.
Як хакатон покаже вам реальний вплив на проект?
ну і це як один з можливих розвитків подій, треба проаналізувати, можливо я і не правий
це не відбувається прямим пониженнм поточної зп. зменшення бюджетів, зменшення кількості проектів і необіхдних спеціалістів ==> збільшення кількості аплікантів на вакансію ===> конкуренція і зменшення оплати на вакансії. Приблизно по такому принципу. Те, що зараз спостерігається у статистиці зарплат Доу, медіанна ЗП падає, хоча поки що і досить незначно.
ті хто не юзть, будуть заробляти менше, тому що перформанс менше. Про ЗП була відсилка до вартості праці, якщо попит залишається сталим, але перформанс на ринку зросте, тоді і праця буде дешевшою, що буде впливати на середньоринкову зп
а тут можуть бути різні варіанти, −15% персоналу, або — від зп, або навпаки швидший розвиток компанії буде впливати на необхідність персоналу. Можливих напрямків розвитку подій багато, думаю, що перед спадом деманду необхідно буде досягнути критичної точки зросту перформансу, що буде трігером змін.
Ви не можете використати будь який інструмент, тому що є полісі замовника. Ви або використовуєте, те, що хоче замовник, або не використовуєте нічого (чи порушуєте полісі).
Вимірювання які надані в статті — обʼєктивні, почищені, статистично значимі, і прийняті клієнтом. До того ж на графіках вказані дати і вказано що до, а що після. В основі витягнуті історичні дані з джири.
Щодо того, що так експерименти не ставлять, погоджуюсь, це було саме впровадження. Синтетичних експериментів вистачає, все якісно виміряно, а результатів таких на практиці отримати не можливо. І який результат пообіцяти клієнту, +45% перформансу команди? :)
ключове тут «ще» і бажано зненацька не опинитись в «silver bullet»
Це експерименти, які на практиці не покажуть такого самого або навіть схожого результату. 15 хвилин назад закінчив подібний проект, реальність інша.
анонс — не старт продажів, ще років через 20 почнуть продавати. А взагалі цікаво, коли R&D в Україні вже десяток років, а на наших полицях продукт можна знайти хіба що в сірих магазинах...
Google Sites не дружить з Google Domain...і взагалі таке враження, що в гугла гарно виходить тільки те, що вони купили і неполамали
З ліда чи з мідла?