Account Manager
  • Genesis

    Хочу поділитися своїм досвідом проходження співбесіди у вашій компанії.

    Почну з того, що сам процес комунікації з рекрутером був на високому рівні. Мені чітко пояснили всі етапи, організували дзвінки, і я отримала конструктивний зворотний зв’язок після кожного етапу. Однак, на жаль, остання частина процесу, зокрема співбесіда з СОО, залишила негативне враження.

    Коли підлючилась СОО на дзвінок (на який запізнилась і без вибачень) — про ніякий фідбек тестового мови не йшло. Йшло лише знецінювання мене як спеціаліста, з питаннями — як ви збираєтесь працювати на цій позиції — якщо у вас немає досвід XYZ? На мою відповідь що це частина роботи, яку можна вивчити за onboarding — отримала відповідь, що ні, ну я не знаю як це можна навчити. Окей, якщо менеджер не знає, тоді і мабуть я не знаю. Але все звелось до того, що я не підходжу, тому що у мене немає конкреного досвіду, про який я ніколи не казала що у мене є, в CV немає. Питання: для чого було давати тестове на 3 год, кликати на цей дзвінок щоб сказати — ні у вас немає такого досвіду в даній специфіці. Але окей, не підходжу так не підходжу.

    Але вишенька на торті це тон спілкування з СОО компанії — до рекрутера питань немає, комунікація була на високому рівні. А спроби СОО применшити мій досвід, навіть не поцікавившись толком, спроби ніби підловити мене на брехні, та зневажливе спілкування — це точно не рівень працівника на такій посаді. Якщо одразу було зрозуміло, що у мене немає досвіду в маркетинговій агенції — то для СОО можу дати пораду — не забувати про зовнішній маркетинг та PR компанії — який вона так собі продемонструвала на дзвінку.

    І знову ж таки, якщо я не підходжу як кандидат, це окей. Але спілкування як з нижчою ланкою, зневага на дзвінку — те багато що говорить не лише про даного керівника, а і про компанію загалом.

  • Sparks agency

    Компанія займається розвитком акаунтів onlyfans, про що не попереджають перед співбесідою. Справа кожного чим займатись, проте такі деталі варто уточняти перед співбесідою, щоб не витрачати час кандидата.

  • Voyagu

    Проходила співбесіду на посаду Account Manager і була вражена непрофесійністю інтервюверів. Некоректні запитання, зухвалий тон не відповідний на будь якій співбесіді. До рекрутера питань немає, досить ввічлива панянка. А от продовжувати комунікацію з людиною, яка безпосередньо проводила співбесіду не виникло за ті 20 хвилин розмови. Можливо, це мій особистий досвід тільки такий, але вирішила залишити відгук, можливо комусь буде в нагоді.