Компанія займається розвитком акаунтів onlyfans, про що не попереджають перед співбесідою. Справа кожного чим займатись, проте такі деталі варто уточняти перед співбесідою, щоб не витрачати час кандидата.
Компанія займається розвитком акаунтів onlyfans, про що не попереджають перед співбесідою. Справа кожного чим займатись, проте такі деталі варто уточняти перед співбесідою, щоб не витрачати час кандидата.
Проходила співбесіду на посаду Account Manager і була вражена непрофесійністю інтервюверів. Некоректні запитання, зухвалий тон не відповідний на будь якій співбесіді. До рекрутера питань немає, досить ввічлива панянка. А от продовжувати комунікацію з людиною, яка безпосередньо проводила співбесіду не виникло за ті 20 хвилин розмови. Можливо, це мій особистий досвід тільки такий, але вирішила залишити відгук, можливо комусь буде в нагоді.
Хочу поділитися своїм досвідом проходження співбесіди у вашій компанії.
Почну з того, що сам процес комунікації з рекрутером був на високому рівні. Мені чітко пояснили всі етапи, організували дзвінки, і я отримала конструктивний зворотний зв’язок після кожного етапу. Однак, на жаль, остання частина процесу, зокрема співбесіда з СОО, залишила негативне враження.
Коли підлючилась СОО на дзвінок (на який запізнилась і без вибачень) — про ніякий фідбек тестового мови не йшло. Йшло лише знецінювання мене як спеціаліста, з питаннями — як ви збираєтесь працювати на цій позиції — якщо у вас немає досвід XYZ? На мою відповідь що це частина роботи, яку можна вивчити за onboarding — отримала відповідь, що ні, ну я не знаю як це можна навчити. Окей, якщо менеджер не знає, тоді і мабуть я не знаю. Але все звелось до того, що я не підходжу, тому що у мене немає конкреного досвіду, про який я ніколи не казала що у мене є, в CV немає. Питання: для чого було давати тестове на 3 год, кликати на цей дзвінок щоб сказати — ні у вас немає такого досвіду в даній специфіці. Але окей, не підходжу так не підходжу.
Але вишенька на торті це тон спілкування з СОО компанії — до рекрутера питань немає, комунікація була на високому рівні. А спроби СОО применшити мій досвід, навіть не поцікавившись толком, спроби ніби підловити мене на брехні, та зневажливе спілкування — це точно не рівень працівника на такій посаді. Якщо одразу було зрозуміло, що у мене немає досвіду в маркетинговій агенції — то для СОО можу дати пораду — не забувати про зовнішній маркетинг та PR компанії — який вона так собі продемонструвала на дзвінку.
І знову ж таки, якщо я не підходжу як кандидат, це окей. Але спілкування як з нижчою ланкою, зневага на дзвінку — те багато що говорить не лише про даного керівника, а і про компанію загалом.