бо міміка людей також багато про що говорить. Наприклад, ти, як інтервʼювер можеш задати якесь питання, кандидат тобі щось відповість, ти перепитаєш і з увімкненою камерою міг би побачити, що кандидат закотив очі, хоча в голосі це ніяк не проявилось, і по цьому можна зрозуміти, на скільки здоровою буде робоча атмосфера. Можливо, якщо наймаєш когось на фріланс віддалено і важливо чисто технічні знання, то камера може бути і неважливою, але якщо підбираєш когось в команду, то невербальні аспекти мають значення.
Ще був випадок з додатком на окуляри доповненої реальності. Для входу в програму користувачу треба було залогінитись, а саме вікно логіну зʼявлялось перед очима користувача у фіксованому положенні відносно підлоги — тобто при нахилі голови положення вікна не змінювалось. Потім вирішили трохи цю поведінку адаптувати для зручності, щоб якщо людина дивиться вниз (як виявилось більш частий випадок користування додатком), то вікно логіну зʼявлялось навпроти користувача по висоті також. Розробник, який працював над цією задачею, перевіряв функціонал в Unity а не на самому девайсі, і коли мені в руки потрапив той білд, то вийшло як у відео з продавцями морозива, які своїми спритними руками не давали кульці морозива опинитись у стаканчику — намагаючись ввести свої данні у вікно логіну, це віконечко завжди «тікало» і не виходило клацнути на кнопку входу, бо кут зору на девайсі і у Unity трохи відрізнявся.
Є в мене пару смішних багів (одруківок) з одного проекту — ні на що не впливали і можна би було і взагалі не помітити (якщо не дивитись логи і пул-реквести девелоперів).
Одруківка 1 — один з мікросервісів відповідав за трансформацію файлів з одного типу в інший і під час всіх маніпуляцій файли поміщались в певні сховища і видалялись після обробки, і кожна дія логувалась. Щось мені хотілось знайти в тому процесі чи краще розібратись — не важливо, що я почала дивитись логи. І от читаю «File was added to a di*k storage», «File was removed from a di*k storage» як власне і всюди у слові disk була одна маленька одруківочка (а одне зі значень того слова непристойне, тому замаскувала зірочкою). Посміялись з командою, виправили логи а через якийсь час настає
Одруківка 2 — вже на іншому мікросервісі реалізувалась якась логіка, чи то на унікальні значення, чи то на лічильник якийсь, і захотіла я подивитись на сам пул-реквест, щоб краще продумати тестові сценарії. І заглядаючи в код побачила, що в слові count пропущена літера о, що також взяте зі словника нецензурної лексики.
На якийсь момент подумала, що так девелопери вирішили пожартувати з новенької тестувальниці =)
На скільки памʼятаю, в тестовому моді тільки тестові реквізити приймаються, тому ті, хто викупив — або працював зі страйпом раніше і в курсі цієї валідації, або це хтось з команди розробки, і баг — насправді така собі незадокументована фіча =)
Але випадок цікавий)