• Wargaming.net

    Може мені так везе, але таке відверто зухвале порушення професійної етики я ще не зустрічала.
    Відправила резюме у 20х числах лютого на відкриту вакансію QA WoT, відповідь отримала в 20х числах березня, але окей, я не дуже активно шукала зараз, то не було питання, що так довго.

    Ольга Раєвська написала на пошту, повідомила, що готові перейти до інтерв’ю з HR і запропонувала вибрати дату, я обрала 24.03. Все ніби ок, забукали слот в календарі, є лінка. 24.03 Ольга написала мені за кілька годин, перепросила і попросила, чи могли б ми перенести на іншу дату і знову вибір. Я вибрала 28.03 на 11-30.
    28.03 я доєднуюсь до мітинга і....ніхто не приходить! Десь об 11-35 написала Ользі на пошту питання, чи все ок, чи ще щось змінилось, чи валідне посилання, бо нікого немає. Тиша.

    В одному з перших листів мені сказали ім’я людини, що буде проводити співбесіду, Анна Пономаренко ТЛА київського офісу і празького (нижче видно, що людина є тут і відповідає на питання). Знайшла Анну на лінкедіні десь в 11-45, написала їй, запитала. Відповіді немає. В 11-57 знову написала Ользі, що відключаюсь, бо за 30 хв так ніхто і не прийшов.

    Чи отримала я хоч одну відповідь? Як можна здогадатись — ні. Тут і не треба мені навіть нічого доповнювати і використовувати якісь епітети, все і так ясно. Висновки робіть самі.

    Хочеться нагадати (не)шановним HRам, що така ситуація, як зараз на ринку, вона не буде вічною, і коли знову буде нестача кадрів, це ваша задача буде закривати вакансії. Але факт свинського відношення, з яким зараз я стикнулась (і думаю не тільки я), воно запам’ятається, бо це працює в обидві сторони.

  • Valtech

    Проходила співбесіду в компанію на позицію QA SFCC, хочеться окремо виділити дівчину-ліда, з якою я спілкувалась (на жаль забула ім’я). Не було враження, що тебе хочуть завалити, як це часто буває. Оскільки зараз нервова система трохи нестабільна через війну, то дуже цінно було, що пройшло інтерв’ю рівно і без стресів.

    На що б хотіла звернути увагу.
    Інтерв’юєр не знала коли будуть результати технічки, лист від HRa Наталі прийшов після співбесіди, але і він не мав цієї інформації, довелось перепитувати додатково.

    Друге. Співбесіда була у середу, сказали, що відгук дадуть у п’ятницю. Лист я отримала після 18:00+ в п’ятницю. Враховуючи, що це ще був активний період блекаутів і поганого зв’язку, то в мене випав весь цей день, адже я хотіла бути на зв’язку у разі чого. Тож дуже хотілось, щоб компанія поважала не тільки свій час, а і тих, хто шукає роботу. Було б добре отримати відповідь хоча б у робочі години чи хоча б у першій половині дня, тим більше, коли відповідь «ні».

    Трете. Коли запитують про детальний відгук, хочеться отримати не копі-паст, а якусь інформацію, щоб стала в нагоді для покращення навичок. Я отримала текст, де серед усього було прописано, що я не маю досвіду естимації(!) і це при тому, що я була лідом на проекті 3+ роки, я про це розповідала, маю великий досвід естимацій як CRів так і фул скейл проектів, про що теж казала на інтерв’ю і казала, які саме підходи використовувались для естимації. (Так не планніг покер, але цей підхід не використовувала моя попередня компанія). Тож вважаю, що мій відгук — не персоналізований, а просто один для всіх. Не треба так робити.

    Я під час співбесіди з Наталею казала, що дивлюсь вакансії і Мідл+, так як через специфіку проекту є гепи, на технічці я про це теж чесно казала, бо не люблю приписувати собі того, чого не знаю. Відповідь прийшла «ми визначили вас Мідлом, вважаємо, що вакансія вас не зацікавить, тож удачі в пошуку». У відповідь я написала, нагадавши, що як я і казала, розглядаю позиції мідла+, але мені вже не відповіли.
    Тобто враження сумбурні, але для майбутніх кандидатів було б супер, щоб компанія звернула увагу на ті поінти, про які я казала.

  • Astound Digital

    Працювала в компанії майже 5 років, тож можу багато чого сказати, але якщо коротко — все було супер загалом. Команда в мене була просто найкраща, цікаві проекти, чітко налагоджені процеси, точно знаєш до кого йти, якщо щось не так. Всі завжди привітно відповідають у слак, завжди є в кого спитати у разі проблем.

    Навіть коли в мене виникли проблеми зі страховою, що не хотіла покривали оперативне втручання, компанія вирішила ці питання самостійно, і мені не довелось ще бодатись, щоб отримати прописані послуги у полісі.

    Є багато воркшопів і загалом різних плюшок.

    Окремо хочеться виділити, що компанія не кинула співробітників під час війни, а активно допомагало, вивозила і навіть сплачувала орендоване житло деякий час.

    Вихідні умови більш ніж гарні, на відміну від багатьох моїх друзів, які дізнались про звільнення побачивши заблоковану пошту, Астаунд має чіткий процес, плюс деякі плюшки. Так вийшло, що наші дороги розійшлись, але думаю багато компаній я буду порівнювати саме з Астаундом в плані процесів.

    Мінуси — основні це зміни в керівництві, раніше Виноградський мав більше важелів і було видно, що він не відпускав би людей, що працюють 5-10+ років, бо це лояльні і навченні співробітники. Зараз же політика змінилась більше в сторону типового американського підходу — коли скорочення масові для зменшення видатків.