цікавий підхід до обрання книжок — завжди є проблема з пріоритетами щодо того, яку наступну обрати. дякую, що зашерили!
цікаво, як справляєтесь з тим, коли книжка «не заходить»? всео дно читаєте до кінця, чи переключаєтесь на іншу, а потім через якийсь час вертаєтесь?
успехов в учебе ;)
Спасибо :)
Нет. Там в статья написаны «вдохновители» :))
Рада, что полезно :)
уантаб для уантабів
— знайомо)))
дякую :) і вам того ж :)
gopractice как раз планирую начать в апреле проходить)
про 50 открытых вкладок — я себе даже установила расширение для хрома (Onetab), чтобы собирать все эти вкладки в одной вкладке — аж хром начинал виснуть от их количества :D
спасибо за отзыв!
про заметки — поддерживаю :) а книги и курсы обязательно для себя конспектирую. даже если есть краткий конспект от самих курсов или выдержки из книг. т.к. записываю часто не только суть сказанного, но и то, на что меня это натолкнуло, как / где я могу это использовать
Еще форма открыта :) нужны еще 30 анкет)
1) Про доречність — не мені вирішувати. Але якщо коротко, то у продакти можна перейти з будь-якої ролі, навіть не айтішної взагалі. Ось вам купа прикладів, хто з якої ролі переходив: docs.google.com/...yV9n5G5A/edit?usp=sharing
В тому числі, з ролі програміста.
2) На мою думку, дуже глибоке технічне розуміння не є прям перевагою для продакт-менеджера (за винятком деяких доменів та специфічних проєктів, або ролі технічного продакт-менеджера). Це вам + до розуміння, як це працює, але це не ключова історія для продакта.
Ви, авжеж, можете (і варто) це «продавати» роботодавцю як перевагу — оскільки це буде ваша сильна сторона, але я це бачу скоріше як класний бонус, ніж як сильна перевага перед іншими кандидатами. Бо багато у ролі продакта про «що» та "чому"/"навіщо" робити — це більше про дослідження, UX, бізнес тощо, ніж про «як» (якими інструментами, яким кодом і тп). Але авжеж вам буде легше знайти спільну мову з розробниками (це супер). При цьому фокус все одно потрібно буде тримати на продукті та бізнесі.
3) Не орієнтуйтесь саме на матеріали, які я писала в статті — я тут швидше писала про підхід до того, які матеріали вам варто для себе обрати. Тобто матеріали. які я перелічувала — це приклад, а не план.
4) Щодо винагороди — дуже залежить. Якщо ви у рамках своєї компанії будете йти до нової ролі, то дуже вірогідно, що у вас не буде дуже прям сильного зниження зп (хоча авжеж теж може бути по-різному). А якщо будете йти без досвіду у ролі продакта на роль продакта в іншу компанію — очікуйте зп для джунів-продактів. наврядчи хтось буде робити вам «велику знижку» на досвід в іншій ролі. Варто бути готовим до того, що у новій ролі ви новачок і зп буде відповідати цьому статусу.
Але буває по-різному. Хтось домовляється і на те, щоб залишити зп. Або у вас може бути релевантний досвід у своїх пет-проєктах. Або якийсь інший релевантний досвід, що допоможе не сильно дропнути зп. Але я б на це сильно не розраховувала.