в тому і справа, що в законі є визначення Розрахункової операції, але в своїх поясненнях ДПС трактує кожну статтю як хоче, нехтуючи самим визначенням. Тому ініційована петиція, щоб синхронізувати ці всі речі. Біди нема встановити РРО чи ПРРО. Але толком нема пояснення коли треба, а коли ні, податкові вигадують свої трактування і т.д.
То явно вигадала не я, ну ви вже зрозуміли
тоді майбутній чоловік найняв мене на роботу
плюсую! треба грати на випередження. не треба чекати, поки замовник намагається у вас акуратно спитати як справи, показуйте, що ви готові. Замовник буде шифрувати собі і сумніватись в успішності подальшої роботи, не давайте йому це робити
djinni на темплейтах
1. Можна використовувати 2 підходи: 1 — статика, такий собі model-view-controller (а в django це model-template-view) — це коли бекенд і фронтенд (templates на jinja + js/jquery) крутяться в одному проекті. 2 — динамічний, коли бекенд — це rest endpoints (django rest framework), а фронтенд живе своїм життям в іншому власному проекті.
2. так, цілком можливо. Наприклад djinni написаний на статиці. Я бекенд розробник і пишу на django, але якщо треба якийсь робочий сервіс напилити швидко для внутрішнього користування — накидую то діло в темплейти. Вважаю, що мінімально верстати повинен вміти кожен бекендер)
статика != легасі, як пишуть))
5. Литва і Ірландія дозволяють продовжувати працювати за українським ФОП.
Вам багато хто буде писати, що ніхто не звертає на це уваги і всім пофіг. Але невідомо як вилізе в майбутньому, тому я би не ризикувала (це про решту країн)
той самий текст) вірогідність, що був ще один такий самий — мінімальна)
він подавався не тільки на вакансії java dev, бо відгукнувся і на product owner з резюме java dev)
Я поки топлю за Міні) і ще прикольна Опель Мокка
Це ж мої «червоні лінії». Але топити за авто, яке хороше тільки в Європі, не спробувавши інших — нелогічно. Електричні Volvo не менш напаковані за теслу.. до того ж ніхто не знає, що маску прийде вночі і які функції він захоче вимкнути(
Ви сракою читали коментар, на який відповідали?
Можна брати з собою ноутбук і працювати в дорозі, не обов’язково їсти)
Для мене Тесла — це як толерувати хороших руських
електрична міні дуже комфортна, прям дуже. ну, як міні) їздила в Литві. фольц id 3 — як фольц чи шкода, програє явно мініку.
поки не заряджаєш від домашної розетки — дешевше не буде (в Україні)
трохи менше обслуговування по «двигуну», але ходова та сама)
в Європі дуууууже багато електричок (я в Литві), тут повертається певна сума при покупці авто державою + безкоштовні парковки, можна їздити автобусною смугою, безкоштовні зарядки на пару років
крім ліфів і тесл варіантів повно — фольци, ауді, повнорозмірні бвм, буси на доставку, міні, опель — все, що душа бажає. Мабуть вже кожен, поважаючий себе виробник, має електричний варіант авто
перш ніж купити теслу, треба оцінити, чи хочете ви платити за то Ілоні, тим паче що зараз багато класних і дешевших варіантів
хех, ми наче про Україну говоримо
а якщо розробник — жінка? тоді ваш аргумент не працює
є, вже податкові почали надзвонювати айтішникам і казати про РРО, бо будуть штрафи.
де написано «скасувати РРО для інтернет-магазинів»?