якщо ви рухаєтесь в бізнес аналіз, починати треба з курсів про бізнес аналіз, курсів багато є з чого вибрати, навіть у мене є свій. Але є курси інші які можу рекомендувати на різни рівні — це від СофтСерв, це від Кирила Бєлявського, від ЛАБА, Денис Гобов. можна поггуглити пошукати на сайтах їхніх.
привіт! готова поділитись дуже простим підходом, який працює в моєму випадку. якщо я добре розумію про шо ви запитуєте, вам потрібен певний гайдлайн чи то структура роботи. мені подобається підхід 7 product dimensions ( книга Discover to Deliver, авто Ellen Gottesdiener). Якщо коротко: на вході треба розуміти бізнес цінність майбутнього чи вже існуючого рішення зі всіма складовими, котрі ведуть до самого визначення цінності (проблеми, цілі, бачення, ризики, взаємозалежності і т.д.) На базі цього ми пробуємо створити візію майбутнього рішення чи продукту і робимо ми це у семи вимірах: користувачі, інтерфейси, дії, дані, контроли, середовище та нефункціональні вимоги. Ви можете прочитати книжку або принаймні статтю www.ebgconsulting.com/...king-the-right-questions. Я думаю на цю тему напишу ще статтю, а також з колегами проводжу воркшопи, де навчаю користуватись цим підходом.
фішка в тому, що ви, власне, вчитесь, коли готуєтесь, якщо думати про те, що комусь потрібен ваш піперець, то це не той ефект і тоді, справді, немає сенсу скаладати іспити на фейкові сертифікації. Це працює в моєму випедку, я ніяк не претендую на остаточну істину, лиш ділюсь своєю ))
дякую за небайдужість до статті, я б сказаала шо ваш список взаємодоповнює мій список і зовсім не суперичить один одному. ми пишемо з вами з різних перспектив, я більше про «як», а ви про «що». дякую ще раз
дякую, а які ваші кращі практики в розвитку, я хочу підготувувати підбірку порад від інших аналітиків. пишіть на лінкдін мені приватно, якщо цікаво
дуже цікавий подкаст, і сам маркетолог. Лиш він поки подкаст писав, забув сайт своєї компанії відредагувати. думаю, робота над сайтом входить в обов’язки маркетолога ) Не Outsoucing, а OutsouRsing ))) я впевнена, шо ви це знаєте краще за мене, просто впало в око сильно так ))
є проєкти україномовні, орієнтовані на укр ринок, але в будь-якому випадку мова технологій та проф літератури переважно англійська, тому знання мови обовʼязкове для всіх, хто в ІТ, для БА тим більше, бо ці люди левову частку часу проводять в комунікаціях зі всіма сторонами (stakeholders), аналізують документацію, фасилітуюсь фокус групи, воркшопи, які будуть англомовні. Тому в БА не то ше рівень має бути високий, він має гарно розмовляти і писати англійською краще за інших членів команди ))