Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×
Passionate Change Leader | Digital Transformation Consultant | Trainer and Mentor in Business Analysis & Product Management
  • Професія бізнес-аналітика: з чого почати

    є проєкти україномовні, орієнтовані на укр ринок, але в будь-якому випадку мова технологій та проф літератури переважно англійська, тому знання мови обовʼязкове для всіх, хто в ІТ, для БА тим більше, бо ці люди левову частку часу проводять в комунікаціях зі всіма сторонами (stakeholders), аналізують документацію, фасилітуюсь фокус групи, воркшопи, які будуть англомовні. Тому в БА не то ше рівень має бути високий, він має гарно розмовляти і писати англійською краще за інших членів команди ))

  • Професія бізнес-аналітика: з чого почати

    якщо ви рухаєтесь в бізнес аналіз, починати треба з курсів про бізнес аналіз, курсів багато є з чого вибрати, навіть у мене є свій. Але є курси інші які можу рекомендувати на різни рівні — це від СофтСерв, це від Кирила Бєлявського, від ЛАБА, Денис Гобов. можна поггуглити пошукати на сайтах їхніх.

  • Професія бізнес-аналітика: з чого почати

    вся стаття — це кроки, початку з пункту 1.

    Підтримав: Max Koronenko
  • 7 кроків, як бізнес-аналітику піднятися на вищий рівень

    привіт! готова поділитись дуже простим підходом, який працює в моєму випадку. якщо я добре розумію про шо ви запитуєте, вам потрібен певний гайдлайн чи то структура роботи. мені подобається підхід 7 product dimensions ( книга Discover to Deliver, авто Ellen Gottesdiener). Якщо коротко: на вході треба розуміти бізнес цінність майбутнього чи вже існуючого рішення зі всіма складовими, котрі ведуть до самого визначення цінності (проблеми, цілі, бачення, ризики, взаємозалежності і т.д.) На базі цього ми пробуємо створити візію майбутнього рішення чи продукту і робимо ми це у семи вимірах: користувачі, інтерфейси, дії, дані, контроли, середовище та нефункціональні вимоги. Ви можете прочитати книжку або принаймні статтю www.ebgconsulting.com/...​king-the-right-questions. Я думаю на цю тему напишу ще статтю, а також з колегами проводжу воркшопи, де навчаю користуватись цим підходом.

  • 7 кроків, як бізнес-аналітику піднятися на вищий рівень

    фішка в тому, що ви, власне, вчитесь, коли готуєтесь, якщо думати про те, що комусь потрібен ваш піперець, то це не той ефект і тоді, справді, немає сенсу скаладати іспити на фейкові сертифікації. Це працює в моєму випедку, я ніяк не претендую на остаточну істину, лиш ділюсь своєю ))

    Підтримав: Maksym Ben
  • 7 кроків, як бізнес-аналітику піднятися на вищий рівень

    дякую за небайдужість до статті, я б сказаала шо ваш список взаємодоповнює мій список і зовсім не суперичить один одному. ми пишемо з вами з різних перспектив, я більше про «як», а ви про «що». дякую ще раз

    Підтримав: Oksana Lavrinok
  • 7 кроків, як бізнес-аналітику піднятися на вищий рівень

    дякую, а які ваші кращі практики в розвитку, я хочу підготувувати підбірку порад від інших аналітиків. пишіть на лінкдін мені приватно, якщо цікаво

  • Беседа с Андреем Старжинским, директором по маркетингу и продажам в SoftElegance

    дуже цікавий подкаст, і сам маркетолог. Лиш він поки подкаст писав, забув сайт своєї компанії відредагувати. думаю, робота над сайтом входить в обов’язки маркетолога ) Не Outsoucing, а OutsouRsing ))) я впевнена, шо ви це знаєте краще за мене, просто впало в око сильно так ))

    Підтримав: Mykhailo Marchenko