Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×
Software Engineer
  • Стоит ли менять Германию на Канаду?

    А як ж тоді так виходить, що у Варшаві та Калгарі однакові ціни на квадратний метр, але при тому в 2.5 рази різниця в середній ЗП?

  • Як легалізувати себе у Польщі?

    Плюсую, знаю вже кілька кейсів від реальних знайомих у Вроцлаві, вони теж певний час після 24.02 жив в інших країнах (ЄС/не ЄС).

    Ось один з них: Друг мав абсолютно такий самий кейс. Він виїхав влітку 2022 і близько року провів в Іспанії/Португалії. Цього літа приїхав до Вроцлава, сходив в ужонд, там отримав PESEL UKR, далі відкрив JDG через помогаторів-бухгалтерів і зараз спокійно собі працює. Наступного року можна буде маючи гарний PIT і іншу історію доходів спокійно податись на карту побиту і закрити питання легалізації на найближчі 3 роки.

    Якщо раптом не захочуть робити PESEL UKR — варто спробувати прийти до іншого інспектора або катнути в інше місто, але по ідеї у Вроцлаві з цим проблем немає.

    Підтримали: Bot Bot, Tati, IRD
  • Вартість життя типового сироїда

    Я не аудіофіл і в мене взагалі не ваг-група, але можу трішки посперечатись з тим, що шкода не відрізняється від ауді.

    Саме найменше з того, що я знаю, і з того що я відчув катаючись на купі орендованих шкод/вагів та ауді — шумка та налаштування підвіски. В ауді багато алюмінієвих елементів кузова+в старших моделях продольне розташування двигуна — це все про кращу керованість. Те саме з підвіскою, алюміній = менше непідресорених мас, сайлентблоки по відчуттям теж жирніші. Також як приклад наявність спеціальних резонаторів вібрацій на преміумах та їх відсутність на нижчих комплектаціях або дешевших брендах групи. Тому коли їдеш по бруківці на умовній ауді а3, то вібрацій взагалі майже не чути, бо гарно зашумлена і налаштування ходовки дійсно під преміум-клас, що не скажеш про шкоду або навіть той самий гольф.

    Якщо не віриш — у Варшаві є каршеринг 4mobility, там можна взяти на 20 хвилин 5-річну ауді а3 в базі і покататись, відчути про що я пишу. А потім проїхатись в октавії або гольфі і порівняти, різниця буде відчутна «на око».

    Накатити на шкоду стейдж100500 можна завжди, але це ніколи не зробить зі шкоди преміум.

    Підтримав: Alex
  • Вартість життя типового сироїда

    коли прийде час міняти ланцюг, теж нік на depression заміниш ;D

  • Вартість життя типового сироїда

    я чуть нижче лишав свій коммент зі всіма витратами по Варшаві, якщо коротко — 300-400EUR на продукти і біля 200 на eating out/доставки, це по скромному без частих походів в рестіки

    якщо трошки рідше бігати в жабку за всякими ніштяками типу солодощів/снеків/дрінків, то 1 сотку точно можна зекономити

    Підтримали: Tim Vlasyuk, Plastic Unicorn
  • Вартість життя типового сироїда

    дякую за коммент, приємно провалідувати, що я не сильно транжира у Варшаві і ± такі самі цифри виходять ;D

    а якщо не секрет, з якими вхідними даними (pit? карта побиту? ітд) брали лізинг і чи з першої спроби вдалось його отримати? я теж іноді в ту сторону задивляюсь, коли рахую свої місячни кости на утримання авто

  • Вартість життя типового сироїда

    не дивуйся, це доу (та і постсовкове менталіті всунути свого носа в чужі справи/гаманець), тут завжди так було

    мені вже розказали, що мої витрати на авто завеликі і що тюнячки немає сенсу брати, бо можна купити відразу краще авто, хоча я лиш пошерив свій досвід :)

  • Вартість життя типового сироїда

    про п1 і п3 также підозрював, але п3 може бути 2.9 V6 від порше, а п2 якась 3.0TFSI ауді

  • Вартість життя типового сироїда

    звісно ж, вигідніше, тюнячки це завжди не про раціональність та економію, їх ніхто і ніколи не оцінить про покупці вживаного авто, але бюджет на m5cs не кожен має в моменті покупки, тому іноді прикольно мати 518d в яку ти підкинув, наприклад, адаптивний круіз за пару соток $ і кайфуєш собі :)

    p.s. вбережи мене боже колись мати 518d ;D

  • Вартість життя типового сироїда

    кажу ж, криво сформулював

    не треба там нічого множити, це просто очепятка :)

  • Вартість життя типового сироїда

    прошивка «мягка» і навіть на 95 можна, по залізу все сток окрім турби, наддув 1.65 замість стокових 0.6
    за відкатами слідкую частіше ніж за навігатором :)
    также як і за afr та всіма температурами, тут проблем немає, перед очима завжди виведений дашборд з обд

    просто вперше зустрів людину, хто в Польщі заливається саме на шеллі 100м бензом, тут орленів всюди натикано більше, ніж церкв, тому стало цікаво який і звідки в шелла бенз, бо по старій звичці з України в голові залишився стереотип, що є заправки з бадяжним бензом, а є «імпортні» (типу як укравто/гранд петрол в Києві) де не так стрьомно заправлятись щоб потім куски поршнів не збирати по піддону ;D

    Підтримав: depression
  • Вартість життя типового сироїда

    це хіба що ти одночасно їздиш на 3 авто по 2000км в місяць, тоді буде 1000євро, дуже реалістично.

    та ладно, в мене бувало таке, що за місяць (якщо вірити апці з трекінгу палива) накатував по 5-7 тис км і купляв 500л бензину, з такими цінами як зараз (майже 2 бакса за 100 бенз) цілком все сходиться, а якщо в нього середня витрата 20-30, то взагалі ізі

    в мене малолітражка на легкому бустапі може спокійно жерти 12-15л якщо нога важка, а там всякі 4.4 і 3.0, пфффф

    Підтримав: depression
  • Вартість життя типового сироїда

    о, а є інфа чим 100 шелл краще умовного 98 орлена і хто його виробник/імпортер?

    я після прошивки стараюсь по можливості тільки на 98 їздити, особливо коли на вулиці більше ніж +20, але шелл ще не пробував

  • Вартість життя типового сироїда

    ніт, двигун не міняв, та і ломатись там не дуже є чому

    самі основні витрати там:
    каско + грінкарта
    3 комплекти гуми і 1 комплект дисків, гуму стараюсь брати з топових
    заміни масла кожні 200 мотогодин (це може бути 5к км, а не як деякі раз в 15-20к міняють), при пробізі 30к в рік це 3-5 замін ізі
    докупка тюнячок від вищих комплектацій
    всякі там чіп тюнінги, потужніша турбіна і подібні дрібниці

    саме дороге, що несподівано ломалось — розвалилась коробка передач, але її свап обійшовся в районі $1k (слава польським шротам та алегро, де можна знайти ВСЕ) і це одноразова акція
    саме дороге ТО — заміна ГРМ (в районі 1к баксів сумарно), бо там пів двигуна треба розбирати
    все інше — просто поточні/базові витрати

    Підтримав: depression
  • Вартість життя типового сироїда

    не ваг, якби там був ваг, то пішло би ще 100500 баксів на стейдж100500/впуск/випуск/"тюнячки від ауді s/rs"ітд :D

    Підтримав: depression
  • Вартість життя типового сироїда

    малось на увазі, що якщо хтось хоче взяти мої цифри і накласти на себе, то для двох людей інші цифри будуть, але трохи заплутано сформулював :)

  • Вартість життя типового сироїда

    справедливо було б ще порахувати витрати на машину, там вийде ще окрема графа витрат

    дано звичайний скромний хетчбек ц-класу 13 року на звичайному бензиновому турбо двигуні з любов’ю до роад тріпів та петролхедства (пару раз в сезон гальма точно мають перегрітись в 0)

    якщо вірити таблиці з витратами, на ремонти/регулярні то/гуму/страховки — $7500 за рівно 3 роки (і це ще пробіг до 100к ледь дійшов, просто підхід робити все максимально завчасно і іноді тратитись на тюнячки)
    ті 150-200 баксів, згадані вище — це умовно тільки бензин

    Підтримав: depression
  • Вартість життя типового сироїда

    А ти бачив на ютубі відоси шведського Ghost Rider? Він там в Стокгольмі 300 носиться шашками по місцевим дорогам як на машині, так і на моті.

    В них там є прикол, що мотоциклістів, які дуже літають, поліція їх з якогось року перестали доганяти, бо це типу створює ще більше небезпеки (провокують гонщека втікати, він на адреналіні ще більше ризикує), тому якщо хочеш поганяти (як один місцевий мотоцикліст з Одеси, який з США повернувся в Укр, бо там ганяти не давали) — тебе не доженуть, але треба вміти.

  • Вартість життя типового сироїда

    якщо вірити моїй апці Money flow, то виходить якось так:

    Варшава 2023
    оренда квартири (євротрьошка або по нашому двушка і окремо кухня-студія) + паркомісця — 925EUR, комуналка/інет/моб. зв’язок — ±100/12/12EUR
    продукти — 300-400EUR
    eating out — ±200EUR
    транспорт (бензин+обслуговування, 30к км/рік) ± 200EUR
    інше (якісь дрібні покупки або послуги) — 100-150EUR
    підписки — 30EUR

    total: майже 2k EUR

    — коли є якісь подорожі — сюди додається бензин/квитки/airbnb/оренда авто
    — коли є медицина або стоматологія — сюди додається 50-60EUR 1 консультація + ліки, якщо стоматологія — рахувати буде боляче (на 2 зуби мудрості можна спокійно видати 1к євро, 1-2 дрібні пломби 100 євро, хоча друзі кажуть що в Києві зараз также, хз)
    — коли є ремонт авто — теж може бути від +100 євро і до безкінечності, хоча дрібне стараюсь робити сам (просто подобається процес)

    Гданськ 2022 — оренда житла та їжа відсотків на 20-30% менше ніж Варшава 2023
    Краків 2021
    оренда квартири (двушка в новобудові в центрі з паркінгом) — 600EUR
    продукти — 200EUR
    eating out — 100EUR
    транспорт ±150EUR (багато подорожей, але бенз дешевше)
    інше або підписки десь также як зараз
    відпустка — коли як, іноді тільки оренда автодому та квитків на літак могла стати 2к EUR, не рахуючи харчування та бензин, а іноді можна було зганяти в недороге аірбнб за 30 баксів/ніч і тратити лише на бенз/їжу

    total: 1k EUR
    Київ 2020
    оренда 15к
    продукти 3-4к
    eating out 2-3к
    транспорт 2-3к
    інше — 3-5к

    total: 25k UAH

    рахував як за 1 особу, якщо двоє — оренду ділимо навпіл, продукти/eating out множимо на два
    незаплановані покупки, гаджети або одяг не рахував

  • Яке ігрове крісло вибрати для роботи за комп’ютером +геймінгу: Razer Iskur чи DX Racer King?

    Спеціально поліз у коменти, щоб знайти там згадування маркуса) Взяв собі недавно після 3х років без нормального крісла та роботи в позі креветки з ноутбуком, дуже задоволений. З мінусів — ручки, але коли руки на столі, то про це і не згадуєш. Ну і звуки замків які постійно шуршать іноді напрягають, але за свої 650zl тупо топ.

← Сtrl 123 Ctrl →