1. Ситуація виглядає аж занадто гіпотетично, щоб на всіх етапах — переговори, пленінг, естімейт, узгодження, підписання контрактів провтикати активність розміром в третину(!) всього проекту і аж до демоверсії ніхто навіть не згадав за це.
2.
«Клиент не согласен доплачивать за наполнение сайта контентом, поскольку утверждает, что оговаривал с агентством-партнером данную потребность. Но агентств не передало эту информацию на этапе оценивания проекта вашей команде».
Тоді цей мейл перенаправляєтся в агенство з коментарем для клієнта, що всі свої забов’язання по контракту і проекту виконали, а про це вам абсолютно нічого не відомо. Це повністю їх провтик, і їхня проблема до вирішення, не ваша. Ви можете запропонувати очевидний варіант, ’и объяснить клиенту, что данные работы не предполагались и за них необходимо отдельно доплачивать’. Якщо він погодиться — чудово, робите роботу за гроші; відмовиться — ок, здаєте проект як є і шукаєте наступний.
3.
Но ровно так же все входили в ступор после простейших вопросов:
А что, если контракт — формальность, и с помощью него вы не докажите правоту?
А что, если контракта нет?
Вони мабуть просто задумались, чи є сенс після такого питання далі продовжувати співбесіду і чи вони хочуть працювати в цій горе-конторі
4.
Если специалист «скучает», то лучше загрузить его работой, даже за которую не заплатит клиент,
а хто заплатить — Ви з своєї персональної кишені?Чи Ви хочете щоб люди робили це
5.
А теперь представьте ситуацию, где вы «тыкаете» заказчика в контракт и говорите ему, что «он не получить желаемого» (причем без обоснований)
Для цього контракт і є, щоб захистити обидві сторони, а ’обоснования’ достатньо — цього нема в контракті, не обговорювалось і не планувалось аж до самого закінчення проекту.
СС досить багато людей втратив, а тепер активно набирають — тут банери, в лінкедіні активно про це пишуть — цікаво, скільки з цих колишніх працівників повернуться?
Здесь же, мне совсем не близки эти подходы про добавление начальников в копию, репорты и прочее, что позволяет прикрыть свою 5ую точку. Но с другой стороны, в мире кровавого аутсорса это очевидно часто работает и может быть полезно.
Це не дуже добре може вплинути на відносини між dev-qa, чи атмосферу в команді, але працювати з неприкритою 5 точкою, для QA тим більше, це самогубство.
В продукті, особливо великому, ентерпрайзному такий підхід працює тільки так, якщо не хочеш потім бути винен за любу фігню
всегда можно съехать на начальство (QA Lead, PM, PO), которое требует именно этого. И не переживай, ведь ни один девелопер не пойдёт выяснять, какого лешего QA выполняет свою работу.
Він піде виясняти, чи справді начальство вимагає саме цього, і якщо ти ’з’їхав’ без їхнього відома, то проблеми будуть в тебе. В такому випадку їх треба підключати одразу
Оскільки, крім Lohika, у бізнес-центрі лише одна компанія, проблем з паркінгом немає
Справа в тому, що зону виходу з ліфта на п’ятому поверсі та інше крило офісу орендує інша компанія.
то як?
бар’єр 10% від кількості спеціалістів це абсолютно нерепрезентативно.
На основі оцінок(і ще невідомо, наскільки об’єктивних і наскільки різних спеціалізацій всередині компанії) аж86-и людей, при чому думка решти 700+ абсолютно не врахована — серйозно?