Unreal Developer в Pingle Studio

Статті автора Nikita Luzhanskiy

20К картоплин у Starfield. Як працюють зіткнення в іграх

Nikita Luzhanskiy 3210

Як працюють зіткнення в іграх і при чому тут двадцять тисяч картоплин у Starfield? Що відбувається, коли об’єкт, який рухається, стикається з нерухомим? Чому робота над комп’ютерною грою схожа на вирішення реального завдання з фізики? Про це та багато чого іншого у своєму блозі розповідає Unreal Engine розробник у Pingle Studio Микита Лужанський. 2

Огляд математичних методів для симуляції світів, які використовуються у геймдеві

Nikita Luzhanskiy 2282

Сучасний ігробуд неможливо уявити без математики та фізики. Щоб передати реальність на екрані монітору, справжній об’єкт замінюється математичною моделлю, і надалі — моделюванням його поведінки за допомогою обчислювальних потужностей ПК. Микита Лужанський, Unreal Engine Developer з Pingle Game Studio, у своєму блозі розповідає про те, які відомі математичні методи використовуються в геймдеві. 2