Хотів би поділитись досвідом співбесіди в компанію. Подавався на позицію SDET й мав перше інтервью з ейчаром Kellie Lindow 30.09, все пройшло добре й був запрошений на наступний етап — технічне інтервью. Отут почалось — виявляється вона переплутала з ким я маю його проходити й була незручна ситуація. Далі — тиша на тиждень. Коли я поцікавився фідбеком — то прийшло тестове завдання. Роблю тестове — на цей раз був інший співробітник компанії , який був на зв*язку й відповідав на питання. Далі — ще технічна співбесіда 29.10 на протязі котрої також були дивні запитання по саме тестовому завданню ,які були наче щоб докопатися й знайти проблему ( приклад: я бачу в одній з компаній по резюме ви були сіньйором — як це так?) . Пишу цей відгук 06.11 — прийшла відмова без фідбеку взагалі .
Висновок: більше місяця процесу не призвело до жодного результату, лише витрачений час. Ейчару треба самому писати й просити фідбек, враження — наче це ти їм повинен щось. Технічна співбесіда ні про що.
Хотів би поділитись досвідом співбесіди в компанію. Подавався на позицію SDET й мав перше інтервью з ейчаром Kellie Lindow 30.09, все пройшло добре й був запрошений на наступний етап — технічне інтервью. Отут почалось — виявляється вона переплутала з ким я маю його проходити й була незручна ситуація. Далі — тиша на тиждень. Коли я поцікавився фідбеком — то прийшло тестове завдання. Роблю тестове — на цей раз був інший співробітник компанії , який був на зв*язку й відповідав на питання. Далі — ще технічна співбесіда 29.10 на протязі котрої також були дивні запитання по саме тестовому завданню ,які були наче щоб докопатися й знайти проблему ( приклад: я бачу в одній з компаній по резюме ви були сіньйором — як це так?) . Пишу цей відгук 06.11 — прийшла відмова без фідбеку взагалі .
Висновок: більше місяця процесу не призвело до жодного результату, лише витрачений час. Ейчару треба самому писати й просити фідбек, враження — наче це ти їм повинен щось. Технічна співбесіда ні про що.