дякую! а як в них з політикою щодо перевірки надходження коштів/податків?
Опубліковали новий твіт "King Yaroslav the Wise, the warrior ruler of Kyivan Rus’, and uncle of both Olaf and Harald"twitter.com/...tatus/1595134969097048066
Сьогодні в Харкові з вуличних колонок магазину грала пісня Ленінград На лабутенах, а після неї ще якась російська. Вимкнути цю музику відмовились. Поліція сказала, що закону, який забороняє таке включати в публічному просторі немає, тож притягнути до відповідальності володаря магазину не можна.
Здається, що вони мають право не мати жетон під час воєнного стану, згідно статті 20 в редакції Закону Про Національну поліцію №
Я б побачився з сімʼєю, бо якийсь час до вторгнення вже не бачив їх, а тепер і не зрозуміло, коли побачу.
Дякую, Олександре.
Дійсно, QA та інші напрями також є технічними. У дописі мали на увазі, що «не розробники». Це вже виправили.
Колись працював в компанії, яка попросила підписати договір про «не конкуренцію» протягом
Гадаю, що за такі пункти в договорі зарплата має бути х2-х3 від ринкової. Бо напрацьований досвід в окремій галузі стає великим мінусом у майбутньому. І зарплата має покривати такі ризики.
мені приємно дивитись на сторіз людей, які виїхали за межи України та живуть нормальним життям, працюють та подорожують, це підіймає мені настрій.
Іншої мови в Україні не існує.
«В Україні живе понад 130 національних меншин — носіїв 79 мов» uk.wikipedia.org/...ціональних_меншин_України
в данному випадку жило, але всеж таки
а краще на джинні)
мої пости також видаляють, а от пости росіян залишаються. вирішив, що якщо ще раз мої пости приберуть — то я видалю лінкедин. і мені не потрібні ті 20+ тисяч контактів, а іншим для пошуку роботи вже достатньо інструментів DOU, djinni, та інші джоб портали.
тогда было бы правильнее написать до
биржа технически не дает реализовать все условия, верификация вместо
А ще, цікаво, на кого ви підписані в твіттері?
Кидайте лінки на цікаві профілі
Дякую, що стежите за нами у твіттері!
Дійсно, ви могли побачити дещо незвичні пости — ми тестуємо нові формати комунікації і плануємо розвивати цю соціальну мережу.
У найближчому майбутньому там будуть не тільки жарти, але і більш професійний контент з аналітикою та короткими тредами з життя ІТ-спільноти.
Нам важлива ваша думка, пишіть, якого контенту ви хотіли би бачити там більше.
Та питання ж в комунікації. Якщо є якась аварія, то можна написати абонентам в смс, імейл чи хоча б новину на сайті:
«Абоненти, в нас аварія, в таких-то регіонах. Попередньо маємо полагодити за 2 години, додатково попередимо про зміни. Вибачаємося!».
А якщо вони заздалегідь запланували ремонтні роботи, то взагалі було б гарним тоном попередити про це. А не просто покласти мережу і вимкнути телефони, щоб не відповідати.