Не вірте.
Денис у коментарі нижче все правильно помітив. Від себе тільки додам, що є люди, яким цікаві і вони мають досвід у домені, в якому компанія ще не представлена — тому ми можемо взяти з часом проект з цього домена. Тут ми зараз більше йдемо від нашого досвіду і того, що вже знають наші люди. Так легше. Хоча я особисто знаю людей, які можуть взятись за супер новий домен і дуже швидко стати там SME. Головне — запал і бажання.
100%
Ви не розумієте сарказму? (стосовно technical debt)
А стосовно того, що ми добре робимо продукти — це, як на мене обов’язкова умова того, щоб аутсорсингові проекти заходили в Україну.
Напишіть, які? Зі мною поки що тільки EPAM сконтактував)
Так что сделайте болше обещаного и получите больше в ответ.
Золоті слова, Юлія. Пітримую.
Можливо Вам траплялись не такі компанії як мені, а можливо для БА і Продактів ситуація і справді інша.
Дякую за Вашу думку. Та недорозвиненість, як на мене, у нас у головах.
І про аудитора з Боснії — замовила. Якщо у нього є круті кейси в індустрії мого бізнесу, і як приємний бонус нижчі ставки аніж у Ernst&Young — чому б і ні?
А навіщо? Якщо ви хочете свою продуктову компанію з in-house розробкою зробити — тоді це треба робити. Якщо ваша бізнес-модель інша — ви можете сконцентруватись на іншому наборі сервісів. Якщо проводити компанії, які займаються діджіталом — хтось робить все — від розробки і до впровадження діджітал стратегії (разом із рекламою у Google AdWords і тд), а якась компанія обирає сконцентруватись на тому, що найкраще вміє — наприклад на розробці стратегії і роботи разом з клієнтом з вендорами, щоб реалізовувати стратегію продукту і досягати цілей.
Тому що основний бізнес заточений під аутсорс і коли ти велика (та й інколи мала) компанія — то не можеш швидко на 180 градусів розвернутись у «свої продукти». Таку революцію ми точно зараз не зробимо, тому йдемо еволюційно.
Круто! Буду рада обмінятись досвідом і подивитись як ви це робите! Успіхів!
Остап, дякую за коментар)
Ну якщо більшість в украйті вважає що ми граємо у вищій лізі від індусів — тоді ок. Я висловлюю свою точку зору.
я вважаю що є індуси які вже давно грають у вищій лізі і ми настільки їм нецікаві що вони наш ринок талантів просто не помічають
А ось тут у мене біла заздрість — я хочу щоби в цьому рейтингу була і українська компанія. Плюс я ж не говорю про окремі компанії — а про бренд країни в цілому.
Проблема системна, так. З одного боку це тип клієнтів, який «заходить» у компанію. З іншого — це репутація компанії і країни і тому клієнти так і «заходять» у компанію. Але я так розумію тут Ви говорите більше про зарплату кандидатів?
Но где умение работать с клиентом, где вакансии аналитиков которым платят больше, чем рядовым разработчиком?
Я знаю такі вакансії) Плюс якщо ви станете таким професіоналом і у своїй компанії я більш ніж впевнена що компанія буде платити за це вам більше. Або вас з радістю підхопить інша компанія, оскільки висококваліфіковані фахівці завжди у дефіциті.
І так, ми беремо часто на себе більше ніж потрібно — це обов’язкова умова роботи професіонала, де я не можу сказати клієнту — «ти йди роби стратегію, а мені дай просто написати спеки» — часто доводиться ставити незручні питання і думати для клієнта більше ніж того вимагає позиція. З мого досвіду межа між консультативною допомогою і незадоволеністю клієнта у взаємодовірі (наскільки клієнт ділиться стратегією з вами, бачить і знає ваші можливості і вважає де ви йому можете допомогти) і синхронізації по цілях клієнта.
Дякую за коментар, Денисе! Продукт менеджер — це часто буває роль, а не позиція всередині компанії. По-хорошому роль продукт менеджера може і має виконувати і проджект, і БА і дизайнер і інколи тестер чи дев. Власне тому ми робимо Product Management Basics курс всередині компанії, щоб люди мали бачення і інструменти, як допомогти клієнту, якщо це буде потрібно і як виконувати свою роботу краще.
На жаль зараз під НДА. Сподіваюсь за пів року відкриємо і поділимось або тут або на іншій платформі.