• «Подарунок» від Unity

    Перейди пж по этой ссылке... Там можно с фото посмотреть, что да как...

    www.cyberforum.ru/unity/thread2945687.html

  • «Подарунок» від Unity

  • «Подарунок» від Unity

    1. Уже было... Все равно проблема... Вместо картинки от лица игрока выводиться черный экран, на котором написано: «Display 1 No cameras rendering»...

  • «Подарунок» від Unity

    Так и есть... А что в такой ситуации надо сделать?

  • «Подарунок» від Unity

    Я это понимаю... Я еще этот вопрос закинул на киберфорум... Мне там дали совет, но все равно не работает...

    Вот ссылка:
    www.cyberforum.ru/unity/thread2945687.html

  • «Подарунок» від Unity

    Мені вже порекомендували як виправити, але все одно не працює... Якщо гарно розбираєтесь в Юніті, то пишіть в Телеграм на @Tatibana_Akihiro

  • Топік для порад початківцям (і не тільки) у GameDev

    Добрий вечір. Вирішив зайнятися розробкою власної гри і як «екземпляр» взяв відео за цією адресою (це 3 урок з 17)
    www.youtube.com/...​DjO8dL0Y6X0ZFGaMt&index=4
    Я прописав код згідно інструкції... Але потім Unity зробило мені «Подарунок»: помилку, яку я не можу «згладити», хоча код прописаний правильно...
    КОД

    using System.Collections;
    using System.Collections.Generic;
    using UnityEngine;
    
    namespace Com.Kawaiisun.SimpleHostile
    {
        public class Move : MonoBehaviour
        {
            public float speed;
            public float sprintModifier;
            public float jumpForse;
            public Camera normalCam;
            public Transform groundDetector;
            public LayerMask ground;
    
            private Rigidbody rig;
    
            private float baseFOV;
            private float sprintFOVModifier = 1.5f;
    
            void Start()
            {
                baseFOV = normalCam.fieldOfView;
                Camera.main.enabled = false;
                rig = GetComponent<Rigidbody>();
            }
    
            void FixedUpdate()
            {
                float t_hmove = Input.GetAxisRaw("Horizontal");
                float t_vmove = Input.GetAxisRaw("Vertical");
    
                bool sprint = Input.GetKey(KeyCode.LeftShift) || Input.GetKey(KeyCode.RightShift);
                bool jump = Input.GetKeyDown(KeyCode.Space);
    
                bool isgrounded = Physics.Raycast(groundDetector.position, Vector3.down, 0.1f, ground);
                bool isjumping = jump && isgrounded;
                bool issprinting = sprint && t_vmove > 0 && !isjumping && isgrounded;
    
                if (isjumping)
                {
                    rig.AddForce(Vector3.up * jumpForse);
                }
    
                Vector3 t_direction = new Vector3(t_hmove, 0, t_vmove);
                t_direction.Normalize();
    
                float t_adjustedspeed = speed;
                if (issprinting)
                {
                    t_adjustedspeed *= speed;
                }
    
                Vector3 t_targetvelocity = transform.TransformDirection(t_direction) * t_adjustedspeed * Time.deltaTime;
                t_targetvelocity.y = rig.velocity.y;
                rig.velocity = t_targetvelocity;
    
                if (issprinting)
                {
                    normalCam.fieldOfView = Mathf.Lerp(normalCam.fieldOfView, baseFOV * sprintFOVModifier, Time.deltaTime * 8f);
                }
                else
                {
                    normalCam.fieldOfView = Mathf.Lerp(normalCam.fieldOfView, baseFOV, Time.deltaTime * 8f);
                }
            }
        }
    }

    Помилки
    NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
    Com.Kawaiisun.SimpleHostile.Move.Start () (at Assets/Scripts/Move.cs:24)
    NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
    Com.Kawaiisun.SimpleHostile.Move.FixedUpdate () (at Assets/Scripts/Move.cs:55)

    Причому перша вискакує 1 раз, а друга — нескінченно...

    Тому прошу тих, хто знається на Unity підкажіть, будь ласка, що треба зробити, щоб не видавало помилку... Якщо що версія Unity 2019.3