VP Operations в brightfin
  • Whirl Software

    Співпрацював з компанією недовго, буквально місяць.
    Компанія позиціонує себе більше як РнД центр, принаймні донедавна. Компанія належить до так званих «бірюзових», хоча останнім часом їм це кліше не надто подобається, вони декларують, що йдуть власним шляхом, а саме: що це компанія для людей і про людей.

    Що було добре:
    1) якщо ви любите приходити до офісу зі своїми тваринами, полюбляєте різні фішечки та бенефіти типу офісного масажу, безкоштовних обідів, безлімітної кави, горішків, фруктів та алкоголю = це компанія для вас
    2) компанія вітає будь-які прояви командної самоорганізації в роботі та дозвіллі, також час від часу запрошує зовнішніх тренерів та коучів, як от психологів (про протистояння до вигорання), медиків (курс домедичної допомоги), команда могла на кілька днів піти на зовнішні курси по джава, тощо.
    3) компанія декларує, що в ній немає менеджерів, і структура пласка. Є тільки ментори, які є більш досвіченими, але по факту вони є частково менеджерами, оскільки вирішують питання на біль високому рівні. Якщо ви любите впливати на рішення в компанії та не переварюєте, коли вам вказують що робити і як, — то розгляньте цю компанію — тут ви будете впливати на рішення. і більшість рішень, в тому числі як розвивати продукт, ви зможете приймати разом в команді.
    4) проактивність дуже вітається і до кожного співробітника ставляться як до досвіченого, мачурного та само-керованого працівника, за яким не треба бігати та вмовляти попрацювати

    Але будь-яка свобода чогось коштує, і час від часу бенефіти обертаються іншим боком:
    1) керівники компанії можуть міняти правила гри на льоту і залежно від особистих симпатій, та особистої дружби з засновниками, те, до чого ви домовлялися, може бути перекручено і подано зовсім в інакшому світлі. Як результат — компанія час від часу некрасиво розстається зі співробітниками.
    2) системна проблема менеджменту, яка полягає в невизнанні менеджменту як такого, одже фактично відсутнє операційне та стратегічне керівництво, а від цього ростуть інші серйозні проблеми, як от:
    2.1) затримки компенсації за договорами до кількох місяців,
    2.2) не завжди зрозумілі тактичні рішення, як от переїзд з ремонтом офісу під час кризи з виплатою
    2.3) все якось часом виглядає ad-hoc, неорганізовано, на вчора, інколи без вихідних. пояснення — ми працюємо з партнерами з Середньої Азії — там завжди так
    2.4) не було відчуття, що є стратегічне бачення розвитку у засновників. Кожен в цій компанії по-своєму стратег, одже займається не зовсім своєю справою.
    3) Попри декларації про «для людей», «ми проти мікроменеджменту» , я чомусь ловив недовірливі погляди засновників, які супроводжують поглядом всіх хто кудись іде. Схоже на паранойю та бажання контролювати всіх і вся.
    4) немає основних процесів, немає вхідного механізму перевірки на психологічну та ціннісну сумісність з підходами компанії, від чого багато людей закінчують співпрацю за своєю ініціативою чи навпаки.

    Чи задоволений я тим коротким періодом співпраці? Так, це був хороший досвід, в тому числі досвід про те, як можна робити RnD, але як не можна робити всю компанію. Я бажаю компанії подальшого розвитку і процвітання, і коли мій відгук колись прочитають засновники, то раджу їм сприймати це виключно як корисний фідбек. Для того, щоби той «бірюзовий» плід добре ріс та розвивався, навколо його треба помістити міцний nutshell з операційного та стратегічного керування, керування ризиками, сейлів тощо, який буде оберігати той незрілий плід і дати йому вирости. Втім, це лише моя думка, колишнього делівері ліда, який дуже недовго співпрацював з компанією.

  • brightfin

    Я почав співпрацювати із комапнією досить всього кілька місяців тому, і хочу відзначити, що це чудовий досвід попри невеликий час, який важко отримати деінде. Я маю вже чималий досвід роботи в ІТ, понад 18 років, і маю з чим порівняти. В Мобікорд для кожного з«являється безліч можливостей для того, щоби проявити себе, в той час як в більшості компаній вже давно «забили» на спроби на щось вплинути і змінити на краще. Звісно, режим «Зашибісь, як круто тут працювати!» не наступає одразу, якщо ти тілько но долучився до співпраці з компанією, і треба докласти чималих зусиль для того, щоби довести якість виконання своєї роботи до справді високого рівня, бо ж наші клієнти це знамениті компанії зі світовим ім’ям.

    Ми молода компанія, ми проходимо крізь певні необхідні етапи росту, долаючи кризові моменти разом. Наша команда професіоналів наразі вся залучена до перетворення Компанії в потужну та динамічну, яка безперервно навчається та використовує передові технології та best practice в галузях розробки, підтримки та експлуатації продукту, і здатна на рівних представляти наш продукт на ринку B2B, де плавають величезні «акули бізнесу», і приносити користь для клієнтів через сервіс найвищого ґатунку.

    Тим, хто хоче працювати лише з 9 до 18 так, щоби подалі від керівництва та поближче до кухні, а також токсично блеймити всіх і вся — це не до нас. Не помиляється лише той, хто нічого не робить. Ми толерантні до помилок. Але треба робити те, що потрібно для досягнення результатів. Якщо ви зацікавлені у вдосконаленні, якщо маєте амбіції, якщо вам не байдуже до якості виконання роботи і ви не заспокоюєтесь, доки не зробите щось дійсно якісне та потрібне для команди, якщо ви робите extra mile — Welcome to MobiChord!

    Ми наразі формуємо прогресивну культуру, якою мало хто навіть в світі сучасних ІТ компаній може похвалитися, хоча багато хто вже пробував. Культуру яка направлена на персональну залученість, тісну командну роботу, прозорість, підвищення мотивації співробітників та ефективності роботи. Ми викорінюємо такі деструктивні елементи як лінощі, fingerpointing, та blaming одне одного, та йдемо вперед до мети. Ми почали використовувати спеціально розроблені soft skill тренінги для того, щоби підвищувати персональну мотивацію, вчитися краще розуміти одне одного в команді, та досягати перемог, малих та великих. Ми розпочали глобальну програму тренінгів та сертифікації для підвищення рівня знань технологій. Ми вже разом зробили багато для налагодження та стабілізації процесів в компанії, підвищили ефективність комунікації, зворотнього зв’язку та командної роботи в цілому. Ми вирівнюємо можливості для кожного, і головне, кожен відтепер реалізовує своє право впливати на побудову та вдосконалення процесів як всередині компанії так і тих, які стосуються роботи з клієнтами.

    Стосовно попередніх реорганізацій в компанії, які були на початку цього року. Я особисто вважаю, що ці кілька хвиль були недостатньо скоординовані з певних причин, і як наслідок, вплинули на планування робіт та залучення, створили дещо хаотичні дії, і звісно позначилися на зворотньому зв’язку від співробітників. Це той урок, з якого ми зробили висновки і виправляємо в пріоритеті за допомогою створення довгострокових планів розвитку, які будуються від задоволення пріоритетних потреб бізенсу, встановлення KPIs, тощо. Ми також уважно фільтруємо всі зміни і вибираємо найбільш пріоритетні, лише коли переконаємося, що вони найбільш необхідні, виправдані та принесуть користь. Для контролю ми беремо до уваги зворотній зв’язок від бізнесу та співробітників, для того щоби процеси в компанії проходили крізь Continious Improvement.

    Попереду ще багато важливих ініціатив, потрібних для переходу Компанії на вищий рівень, тому ми дуже зацікавлені в розвитку наших співробітників, а також залучаємо амбітних та цілеспрямованих кандидатів, воїнів душею, які готові працювати, вчитися, цінують здорові виклики та прагнуть здобувати перемоги.

    І доречі, найсмачніша кава, фрукти кожен день, та різноманітні солодощі та інша їжа на додачу до «стандартних» для ІТ бенефітів нікуди не ділися і ці бенефіти продовжують розвиватися ;)