CPO/PO в Likeo
  • LLC Proxima Research International

    Вітаю,
    Це жах! Дуже не рекомендую цю компанію. Це точно не сучасна ІТ компанія (я працював в сучасних) — це компанія, яка застрягла в 2000-х.
    Передмова: роки 3-3,5 вже був на співбесіді в цій компанії (два етапи) — але в результаті не зійшлись по рівню ЗП (який був завчасно озвучений і рекрутер його прийняв). З часом я забув про цю історію.

    В період з 2 по 8.11.2022 проходив серію он-лайн співбесід на позицію Product Owner в один проектів. Під час першого контакту, я загадав компанію та деталі минулої комунікації — щоб історія не повторилась, ми додатково узгодили цікаві мені фінансові умови та формат роботи. Але історія повторилась...
    Коротко
    ---
    Комунікації, культура, підходи — все пропахло нафталіном. Це помітно при перших контактах та питаннях стосовно внутрішньої кухні. Як писав автор нижче «Процвітає старе і недобре кумівство» — скоріш за все так і є — в компанії процвітає історія — «я начальник, ты дурак», принаймні так здалося.
    ---
    Процеси — їх організація та підходи також із 2000х, який там lean підхід ...
    ---
    Соціальний пакет відсутній — але десь там по словам HRD — планується, але ми про це не дізнаємось.
    ---
    Фінансові умови — сильно не дотягують до сучасних продуктових ІТ компаній, прив’язка не до долару,а внутрішній курс, компанії, який закладений в бюджет. Компанія явно не готова до ринкових рівнів оплати. Фінальну співбесіду проводив керівник (адекват), HRD (адекват) та друга людина в компанії (який саме зафейлив зустріч) — на темі фінансів все пропало.
    Друга людина в компанії вирішив ще раз оговорити фінансові умови, спочатку довго рахував — скільки сума буде в гривні, потім намагався понизити рейт та пропонувати свої умови, додатково приправивши діалог своїми образами із серії «нам нужно понять сколько ви действительно стоите, нам нужно промониторить ринок»
    - «сколько вы стоите» — це підхід до придбання худоби на базарі, а не як до спеціаліста, якого ви запрошуєте до себе в компанію.
    Результат — знову витрачений час та максимальне обурення від нахабного ставлення керівництва компанії до людей під час комунікацій.