Вибач, та на жаль із цим я не мав досвіду окрім Material Design (як набору концептів і свого роду правил Motion Design для його втілення), D3 (як найбільш популярної бібліотеки/фреймворку) і їм подібних доволі «старих» бібліотек.
Звісно ж, якщо я вірно тебе зрозумів :)
Дякую, пропустив момент під час чергового прочитання. Виправив
Для того, аби побачити, звідки ці цифри, загугліть хочаб «ціна держави». Краще — пройдіть якийсь базовий курс по тому, як в цілому працює економіка на державному рівні.
Якщо коротко, ~50% — це цифра не лише «явного» податку в розмірі 5% + ЄСВ, а також те, що ми сплачуємо просто витрачаючи гроші у вигляді ПДВ на товари і послуги, військовий збір і т.д.
Пункт 2ий zakon0.rada.gov.ua/laws/show/88/2015 «Указ Президента України «Про строки проведення чергових призовів, чергові призови громадян України на строкову військову службу та звільнення в запас військовослужбовців у 2015 році» #88/2015 від 08.05.2015
Отлично, тогда есть еще один далеко не маловажный фактор — простота обращения с языком. Я имею в виду удобство написания и запуск своего «первого» приложения. В JS для этого нужен только блокнот и браузер, которые есть в любой существующей ОС, в то время, как для других языков требуется как минимум наличие компилятора. Если же взять к примеру юникс, в котором «из коробки» уже есть встроенный компилятор, для запуска всё-равно требуется знание некоторых консольных команд.
В JS же — написал, сохранил, запустил.
Разговор, к-стати, и начался с «полного нуля», по-скольку обговаривался «низкий порог вхождения», котороый и являет собой «простоту начала», пускай даже — разучивания языка, игнорируя иглубление в подробности и всякого рода — библиотеки.
Разрешите поинтересоваться, то-есть даже если, грубо говоря, взять строго типизированный язык, по типу С (где нужно явно задавать не только тип, но и в некоторых случаях размер переменной) и тот же JS (где на предыдущие аспекты, опять же — грубо говоря — наплевать)?
Категорически не согласен. Хотя и строго субективно.
Не складно, як і на більшість інших фронт-ендних фреймворків і бібліотек. Але документацію і гайди всеодно доведеться перечитати :)
Хоча вони всі й мають схожі риси, та все ж відрізняються одне від одного