Було цікаво почитати, як може виглядати робота MarTech-команди — раніше не стикався з таким підходом і структурою. Зазвичай цього просто немає або функціонал розпорошений між різними людьми. А тут усе виглядає продумано, зручно і справді заточено під команду.
Особливо сподобалась частина про інструмент для креативної команди — класно, що це не просто автоматизація, а рішення, яке полегшує роботу. Було б цікаво подивитись, як саме виглядає ця тулза в роботі і чи плануєте далі її розвивати.
Було цікаво почитати, як може виглядати робота MarTech-команди — раніше не стикався з таким підходом і структурою. Зазвичай цього просто немає або функціонал розпорошений між різними людьми. А тут усе виглядає продумано, зручно і справді заточено під команду.
Особливо сподобалась частина про інструмент для креативної команди — класно, що це не просто автоматизація, а рішення, яке полегшує роботу. Було б цікаво подивитись, як саме виглядає ця тулза в роботі і чи плануєте далі її розвивати.
Дякую за статтю — створила простір для роздумів!